Formule 1 hotel zit er in de buurt, 15 min rijden ofzo. kost 28 euro heb je kamer voor 2/3 personen. Tis klein kamertje maarja.. voor 1 nachtquote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:34 schreef Gurb het volgende:
van vrijdag 25 november t/m zondag 4 december is het weer zover, de Essen Motorshow
wat extra info (veel meer is er nog niet te zien op de officiele site)
[afbeelding]
25 november t/m 4 december 2005
Messe Essen
doordeweeks van 10:00 uur t/m 18:00 uur
zaterdag en zondag van 9:00 uur t/m 18:00 uur
de deelnemerslijst is in zijn geheel hier te vinden, maar reken er maar op dat elk zichzelf respecterend bedrijf wat iets met auto's te maken heeft, er te vinden is
een kleine persoonlijke samenvatting: Speed & Design gecombineerd met de Autorai, en dat dan beter.
Ik ben vorig jaar ook geweest, en zeker van plan dit jaar weer te gaan. Wel zit ik nog te twijfelen tussen één dag of twee dagen, maar dan zal ik ook ergens moeten overnachten (hotel, jeugdherberg, oid) iemand hier tips voor / ervaring mee?
gaan er nog andere FOK!kers?
dankquote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:45 schreef Boink het volgende:
[..]
Formule 1 hotel zit er in de buurt, 15 min rijden ofzo. kost 28 euro heb je kamer voor 2/3 personen. Tis klein kamertje maarja.. voor 1 nacht
Gaanquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:33 schreef Klonk het volgende:
ik zit te twijfelen, gaan of niet gaan.
het niveau is de laatste paar jaar wat aan het zakken, veel standjes met halfordsplastic.
vind het reuze meevallen....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:33 schreef Klonk het volgende:
ik zit te twijfelen, gaan of niet gaan.
het niveau is de laatste paar jaar wat aan het zakken, veel standjes met halfordsplastic.
Nu je het zegt. Ik neem ook maar eens een keer een hoop geld meequote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:38 schreef Ikkeislief het volgende:
FF audio, achterlichtjes en mischien wat voor het blokkie halenben dr zeker
![]()
dat lukt je idd nergens, wel opletten bij de verkoopstands, was een tijdje geleden nog een reportage over op de Duitse tv dat er veel rotzooi zonder E-goedkeuring of andersoortige bagger werd verkocht.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:39 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
vind het reuze meevallen....
is een van de enige shows waar je uitgebreide en goede uileg kunt krijgen ook over technische dingen, turbo, nokkenassen enz enz......
probeer dat maar eens bij een nederlandse show![]()
Pakken ze dat niet aan dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat lukt je idd nergens, wel opletten bij de verkoopstands, was een tijdje geleden nog een reportage over op de Duitse tv dat er veel rotzooi zonder E-goedkeuring of andersoortige bagger werd verkocht.
kunnen en hoeven ze niet aan te pakken aangezien sommige producten voor de racerij zijn......dat mensen dat op hun straatauto doen dat is hun pakkie an dan.....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Pakken ze dat niet aan dan?.
Ik moet ook wel zeggen dat sommige stands er amateuristisch bij staan. Alles op de grond liggend enzo, waar iedereen al per ongeluk tegenaan heeft getrapt.
Dezelfde persoon die de landwind heeft geteest?:')quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:47 schreef Klonk het volgende:
Geen flauw idee of dat wel of niet word aangepakt, ze liepen in die docu met iemand van de ADAC (Duitse ANWB), langs de verkoopstandjes en ze pikte zo het ene na het andere eruit, kwestie van goed opletten denk ik.
da's pas wat je noemt een wereld van verschilquote:Op donderdag 3 november 2005 23:16 schreef Chokeme het volgende:
Ik ga ook heen met schoolBen benieuwd wat me te wachten staat. Ben alleen op de autoRAI geweest enkele jaren terug.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |