abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31716966
van vrijdag 25 november t/m zondag 4 december is het weer zover, de Essen Motorshow

wat extra info (veel meer is er nog niet te zien op de officiele site)

25 november t/m 4 december 2005
Messe Essen
doordeweeks van 10:00 uur t/m 18:00 uur
zaterdag en zondag van 9:00 uur t/m 18:00 uur

de deelnemerslijst is in zijn geheel hier te vinden, maar reken er maar op dat elk zichzelf respecterend bedrijf wat iets met auto's te maken heeft, er te vinden is

een kleine persoonlijke samenvatting: Speed & Design gecombineerd met de Autorai, en dat dan beter.

Ik ben vorig jaar ook geweest, en zeker van plan dit jaar weer te gaan. Wel zit ik nog te twijfelen tussen één dag of twee dagen, maar dan zal ik ook ergens moeten overnachten (hotel, jeugdherberg, oid) iemand hier tips voor / ervaring mee?

gaan er nog andere FOK!kers?
  donderdag 27 oktober 2005 @ 08:37:30 #2
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_31716989
Ik weet nog niet of ik wel ga.

Vorig jaar was het best leuk, maar weinig echt nieuw spul.
Daarnaast in de grote verkoophallen kan je alleen spullen krijgen voor sjonnieknakenbakken en niet voor een groot scala aan auto's terwijl je dat op een dergelijke grote beurs wel verwachten mag.

Ik zie wel.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 09:45:14 #3
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
pi_31717839
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 08:34 schreef Gurb het volgende:
van vrijdag 25 november t/m zondag 4 december is het weer zover, de Essen Motorshow

wat extra info (veel meer is er nog niet te zien op de officiele site)

[afbeelding]

25 november t/m 4 december 2005
Messe Essen
doordeweeks van 10:00 uur t/m 18:00 uur
zaterdag en zondag van 9:00 uur t/m 18:00 uur

de deelnemerslijst is in zijn geheel hier te vinden, maar reken er maar op dat elk zichzelf respecterend bedrijf wat iets met auto's te maken heeft, er te vinden is

een kleine persoonlijke samenvatting: Speed & Design gecombineerd met de Autorai, en dat dan beter.

Ik ben vorig jaar ook geweest, en zeker van plan dit jaar weer te gaan. Wel zit ik nog te twijfelen tussen één dag of twee dagen, maar dan zal ik ook ergens moeten overnachten (hotel, jeugdherberg, oid) iemand hier tips voor / ervaring mee?

gaan er nog andere FOK!kers?
Formule 1 hotel zit er in de buurt, 15 min rijden ofzo. kost 28 euro heb je kamer voor 2/3 personen. Tis klein kamertje maarja.. voor 1 nacht
pi_31723114
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 09:45 schreef Boink het volgende:

[..]

Formule 1 hotel zit er in de buurt, 15 min rijden ofzo. kost 28 euro heb je kamer voor 2/3 personen. Tis klein kamertje maarja.. voor 1 nacht
dank
pi_31724074
aanwezig
leuke show altijd, veeeeel te zien, ook op technisch niveau is er altijd veel te zien......
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_31725350
Twee dingen:
* goed(koop) parkeren (soms gratis)
* goed(koop) openbaar vervoer (soms gratis)
Voor wie er nog nooit geweest is, maar gek van auto's is, is dit DE beurs.
pi_31726413
Aanwezig ! Zoals altijd !
Misschien dat ik zelf ga rijden .

Oh een tip, rijd gewoon naar de show zelf, daaronder zit een gigantische parkeerplaats.
De meeste mensen rijden naar de andere parkeerplaatsen waarna je met de bus naar het gebouw wordt gebracht.
Maar onder het gebouw parkeren is dus veel fijner imho .
  donderdag 27 oktober 2005 @ 15:33:42 #8
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_31726522
ik zit te twijfelen, gaan of niet gaan.

het niveau is de laatste paar jaar wat aan het zakken, veel standjes met halfordsplastic.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_31726538
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 15:33 schreef Klonk het volgende:

het niveau is de laatste paar jaar wat aan het zakken, veel standjes met halfordsplastic.
Gaan !
  donderdag 27 oktober 2005 @ 15:36:11 #10
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_31726588
ja ma
pi_31726623
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 15:36 schreef Klonk het volgende:
ja ma
Dat was makkelijk !
pi_31726684
FF audio, achterlichtjes en mischien wat voor het blokkie halen ben dr zeker
pi_31726715
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 15:33 schreef Klonk het volgende:

vind het reuze meevallen....
is een van de enige shows waar je uitgebreide en goede uileg kunt krijgen ook over technische dingen, turbo, nokkenassen enz enz......
probeer dat maar eens bij een nederlandse show
pi_31726717
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 15:38 schreef Ikkeislief het volgende:
FF audio, achterlichtjes en mischien wat voor het blokkie halen ben dr zeker
Nu je het zegt. Ik neem ook maar eens een keer een hoop geld mee .
  donderdag 27 oktober 2005 @ 15:42:12 #15
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_31726803
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 15:39 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

vind het reuze meevallen....
is een van de enige shows waar je uitgebreide en goede uileg kunt krijgen ook over technische dingen, turbo, nokkenassen enz enz......
probeer dat maar eens bij een nederlandse show
dat lukt je idd nergens, wel opletten bij de verkoopstands, was een tijdje geleden nog een reportage over op de Duitse tv dat er veel rotzooi zonder E-goedkeuring of andersoortige bagger werd verkocht.
pi_31726864
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 15:42 schreef Klonk het volgende:

[..]

dat lukt je idd nergens, wel opletten bij de verkoopstands, was een tijdje geleden nog een reportage over op de Duitse tv dat er veel rotzooi zonder E-goedkeuring of andersoortige bagger werd verkocht.
Pakken ze dat niet aan dan? .

Ik moet ook wel zeggen dat sommige stands er amateuristisch bij staan. Alles op de grond liggend enzo, waar iedereen al per ongeluk tegenaan heeft getrapt .
pi_31726990
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 15:44 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Pakken ze dat niet aan dan? .

Ik moet ook wel zeggen dat sommige stands er amateuristisch bij staan. Alles op de grond liggend enzo, waar iedereen al per ongeluk tegenaan heeft getrapt .
kunnen en hoeven ze niet aan te pakken aangezien sommige producten voor de racerij zijn......dat mensen dat op hun straatauto doen dat is hun pakkie an dan.....
  donderdag 27 oktober 2005 @ 15:47:53 #18
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_31726993
Geen flauw idee of dat wel of niet word aangepakt, ze liepen in die docu met iemand van de ADAC (Duitse ANWB), langs de verkoopstandjes en ze pikte zo het ene na het andere eruit, kwestie van goed opletten denk ik.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 15:48:39 #19
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_31727018
whehe, wat ThaFreak zegt komt logisch op me over.
pi_31730105
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 15:47 schreef Klonk het volgende:
Geen flauw idee of dat wel of niet word aangepakt, ze liepen in die docu met iemand van de ADAC (Duitse ANWB), langs de verkoopstandjes en ze pikte zo het ene na het andere eruit, kwestie van goed opletten denk ik.
Dezelfde persoon die de landwind heeft geteest?:')

Ik ga niet, het is te ver op de fiets, en te lastig met het OV. Ooit, op een dag, ga ik wel
pi_31851782
Ik ga hoogstwaarschijnlijk de 26e met een groepje van autofans.nl. Misschien met m'n MR2, maar kan ook zijn dat ik met iemand met een tractor (diesel) meerijd. 1 op 8.5 rijden met super 98 == $$$

Anyway, als iemand een auto ziet met het autofans.nl logo, dan zijn wij dat
pi_31944075
Ik ga ook heen met school Ben benieuwd wat me te wachten staat. Ben alleen op de autoRAI geweest enkele jaren terug.
It's okay to be white
  vrijdag 4 november 2005 @ 07:37:18 #23
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_31950761
quote:
Op donderdag 3 november 2005 23:16 schreef Chokeme het volgende:
Ik ga ook heen met school Ben benieuwd wat me te wachten staat. Ben alleen op de autoRAI geweest enkele jaren terug.
da's pas wat je noemt een wereld van verschil
pi_31967774
Vorig jaar geweest, was leuk, dit jaar niet van de partij.
Net wat er al gezegt is, hoop sjonnie spul te koop, weinig interessants
Liefde is niet blind, het is achterlijk
pi_31968190
Ik ga dit jaar voor het 3e jaar op rij

Ga op 25 november, overdag gewoon naar de beurs.
Dan 's avonds naar de Saturnus (enorme electronica-zaak), hierna eten bij een restaurantje waar ze heerlijke spare-ribs hebben, om daarna naar de kerstmarkt te gaan
We gaan elk jaar met 3 auto's, altijd super gezellig! (vriendinnen gaan ook mee voor de kerstmarkt )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')