Suus ook?quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:00 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ach, het was wel een leuke avond. Niet echt bijzonder op een paar kapotte kinders na
Oh en m'n broer was natuurlijk uit
Godverdomme, hoef geen absint meer, voel me nogsteeds kutquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:11 schreef MrAli het volgende:
een berg shit
Downloaden, fikken, voor in de bus naar Oostenrijk van de Kerstvakantie!quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:28 schreef -Mzraki- het volgende:
http://www.firstdescentmovie.com/
Hubba.
Je bent nog steeds dronken Hans, je ging ookal Black & White 2 Clone CD Images uploaden ipv foto's.quote:
Suus was zelfs een Bobquote:
Mind your language!quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:08 schreef errrrr het volgende:
[..]
Godverdomme, hoef geen absint meer, voel me nogsteeds kut
bedankt ali en de rest, max zijn vader dus?
en zal zo eens kijken hoe ik mijn fiets ga ophalen...
Haha, ze zou rond half 2 thuis geweest moeten zijnquote:gisteravond was mijn vader dus nog op, was nogal vroeg, hoe laat was het dat ik thuiskwam? ik hing boven de wc, komt hij opeens aanlopen, schrok me rot. Maar hij was heel lief enzo
Ik heb wel kabeltex en mijn poort 80 zou gesloopt moeten zijn... Ah is het dus niet gelukkig.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:15 schreef MrAli het volgende:
Niels W heeft ook geen Kabeltex, maar Planet Internet.
Ik ga iig naar mijn pa,.
Tss. Bel dan iemand met scooterquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:27 schreef DearPrudence het volgende:
Leuk hoor, als je drie kwartier naar huis probeert te bellen, wanneer je net klaar bent met werken, omdat je moeder met haar zus haar hele vakantie door zit te nemen.
Op de fiets was je in die drie kwartier al twee keer thuis geweest.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:27 schreef DearPrudence het volgende:
Leuk hoor, als je drie kwartier naar huis probeert te bellen, wanneer je net klaar bent met werken, omdat je moeder met haar zus haar hele vakantie door zit te nemen.
dat was ook het idee, dat het daarom bij hem wel werktequote:Op zondag 30 oktober 2005 22:15 schreef MrAli het volgende:
Niels W heeft ook geen Kabeltex, maar Planet Internet.
Ik ga iig naar mijn pa,.
Je sais, maar mijn moeder wilde mij per se brengen, omdat ze net terug kwamen die dag van een week vakantie.quote:Op maandag 31 oktober 2005 08:41 schreef MrAli het volgende:
[..]
Op de fiets was je in die drie kwartier al twee keer thuis geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |