En dan staat iedereen te snikken om de andere bewoner die verplicht exit moet en niemand zwaait Tanja nog uit, niemand boeit het ietsquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:34 schreef KRIBBET het volgende:
Ben wel benieuwd wanneer Tanja de groep laat weten dat ze naar huis gaat![]()
Waarschijnlijk stapt ze tijdens de live uitzending op, pakt haar kind en loopt zonder iets te zeggen naar buiten![]()
Hoe minder dij, hoe meer kut.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat vindik het irritantste aan dido ....er zit geen vleesch op ..
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:40 schreef mamapan het volgende:
[..]
Nadat Rob gehoord heeft dat hij weg moet, iedereen begint dan oh en ah te roepen en dan komt Bridget gelijk met de mededeling dat T. vrijwillig gaat, waardoor Rob zijn moment van middelpunt van de aandacht alsnog verziekt wordt
Ik begin nu al weer zenuwachtig te worden, zal je zien blijft ze morgen alsnog.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:40 schreef frizti het volgende:
[..]
Dat ze zich bedacht heeft en toch wil blijven. Ze heeft vaker gezegd dat ze weg wil, maar nooit echt in de dbk om een exit gevraagd. Wat het antwoord na de bedenktijd ook zou zijn, is in de ogen van BB een belangrijke mededeling.
Tanja af via de zijdeur (dbk)... vergeet de baby in de kamer.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:41 schreef -Delta- het volgende:
[..]
En dan staat iedereen te snikken om de andere bewoner die verplicht exit moet en niemand zwaait Tanja nog uit, niemand boeit het iets![]()
Dream on.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:40 schreef frizti het volgende:
Dat ze zich bedacht heeft en toch wil blijven. Ze heeft vaker gezegd dat ze weg wil, maar nooit echt in de dbk om een exit gevraagd. Wat het antwoord na de bedenktijd ook zou zijn, is in de ogen van BB een belangrijke mededeling.
Zo heb ik het ook gehoord maar ik geloofde mijn oren niet vandaar dat ik hier een bevestiging vroeg.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Dido beweerde net dat het Menno naar zijn bol gestegen is sinds hij uitgekozen is om in het BB-huis te gaan zitten. Dat hij zich al winnaar waande. En, dat hij dus entree wilde gaan vragen voor zijn kamer.
Ik kan me óók nauwelijks voorstellen dat hij dat echt meende hoor.
Heeft iemand het gehoord, dat Menno dit vertelde?
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:42 schreef Sonique het volgende:
Dus, als ik het goed begrijp hebben we morgen twee exits?
Kan me niet voorstellen hoor. Dan heb je dus in 1 aflevering haar aankondiging dat ze wel wil (eventueel, want die hebben ze nu niet uitgezonden) en gelijk daar achteraan dat ze toch blijft? Lijkt me geen verrassende mededeling dan.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:40 schreef frizti het volgende:
[..]
ja maar dat is al heel lang geleden, toen het nog dikke mik met Ingrid wasquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:39 schreef Gert het volgende:
Dido beweerde net dat het Menno naar zijn bol gestegen is sinds hij uitgekozen is om in het BB-huis te gaan zitten. Dat hij zich al winnaar waande. En, dat hij dus entree wilde gaan vragen voor zijn kamer.
Ik kan me óók nauwelijks voorstellen dat hij dat echt meende hoor.
Heeft iemand het gehoord, dat Menno dit vertelde?
Nee dat mag niet, ik wil die zogenaamd "ahh wat jammer" blik wel zien van de andere bewoners, die er dus niet is.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:42 schreef frizti het volgende:
Ik denk dat Tanja niet eens bij de live uitzending erbij zit, maar al via de achterdeur is vertrokken voor de uitzending begint.
Zou erg leuk zijn als ze achter Rob aanloopt het huis uitquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Tijdens de live uitzending, nadat een van de andere genomineerden heeft gehoord dat hij/zij het huis moet verlaten.![]()
da's natuurlijk dikke bullshit!quote:
Ze kunnen die SMS-stemmen niet helemáál gaan negeren.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat bedoel ik precies... zou toch wel mooi zijn. Eerst de kop van Rob als ie hoort dat ie het heeft afgelegd tegen Tanja en Menno. En dan zijn kop als hij hoort dat Tanja er tegelijk uitgaat met de kleine
![]()
![]()
Zie het helemaal zitten
De enige waar vlees op zit zijn Joost en Chantalquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
gelukkig....:)
dat vindik het irritantste aan dido ....er zit geen vleesch op ..
hahaquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:41 schreef -Delta- het volgende:
En dan staat iedereen te snikken om de andere bewoner die verplicht exit moet en niemand zwaait Tanja nog uit, niemand boeit het iets![]()
Dan stort d'r wereld weer in, geen vrienden, alleen ouders en een enkele vriendin...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:43 schreef newsman het volgende:
Tanja staat weer zielig buiten, met haar jas en de peuk, die denkt ik ben morgen thuis.
Klopt vrijwillige exits gaan meestal door de achterdeur! Maar zou wel leuk zijn als ze Rob nog confronteren met zijn verlies van Tanja. Maar verwacht dat ze de stemmen van Tanja niet meer laten zien omdat je ook niet meer voor haar kan sms/bellen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:42 schreef frizti het volgende:
Ik denk dat Tanja niet eens bij de live uitzending erbij zit, maar al via de achterdeur is vertrokken voor de uitzending begint.
Dat was ook raar, want daarmee suggereerden ze inderdaad dat die beelden van vandaag waren, maar die zijn van gisteren. Het was haar op 1 na laatste avond. M.i. gedaan om de kijkers niet op het idee te brengen dat ze een dag voor niks gebeld hadden.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:42 schreef BBscanner het volgende:
Heb net nog even gekeken naar de uitzending.
De voice over zei; "Tanja besloten heeft om haar laatste avond in de babykamer door te brengen,
Beter opletten de volgende keerquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
da's natuurlijk dikke bullshit!
Sowieso zijn de schaamlappen voor 90% vet, en hoe groter het lichaam des te meer ruimte is er voor kut ergo hoe "groter"de vrouw destemeer kut.
afijn....vage praat dankzij naat d'r kinderstem....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |