Iedereen heeft inderdaad buien, ik ook. Maar ik ga niet iemand totaal de grond in boren en zwart maken als ik een van mijn buien heb. Dat vind ik achterbaks gedrag.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:26 schreef doka het volgende:
[..]
ja, daar heb je ook wel gelijk in. nuanceren is niet mijn sterkste puntom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Fraude!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:25 schreef Jane het volgende:
Toch lieten ze de mensen nog lekker een dagje bellen/sms'en.
Hoor je wel wat je zegt?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:27 schreef Jane het volgende:
Dido is dus ook gewoon dom. (ja, wisten we al, maar goedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Iedereen vindt maar dat Menno zich in de nesten heeft gewerkt. Hou toch op!!!
Ik betwijfel het eigenlijk. In de laatste live is er met geen woord meer over gerept.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:25 schreef kissa het volgende:
Hebben ze echt een man gevonden voor de kraai?
Hey jij hebt een leuke avatar, vorige week zat Bridget's haar leukquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:27 schreef Falco het volgende:
[..]
Yup, daarbij zag zijn kapsel dr ook niet uit de laatste paar weken. Maar het is al weer aardig bijgegroeid gelukkig.
Echtquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Niet als de winnaar... maar wel zijn kamer vrijgegeven jaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
daar vroeg Lieske hem gisteren naarquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:26 schreef avonne het volgende:
Menno heeft nooit een tegenslag gehad?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij heeft toch iets waardoor hij blind zal worden? Of was dat iemand anders?
Lijkt me een behoorlijke tegenslag
Niet te geloven.... ik dacht dat ik het verkeerd hoorde.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:26 schreef Dynabite het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.tegen betalingJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb iets gemist geloof ik, kan iemand mij helpen over welke aktie van Joost Lies zo kwaad is..?!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:12 schreef Jane het volgende:
Lieske is niet blij met Joosts actie van daarnet.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Op elk potje past een dekseltje, dus ook voor elke halve zoolquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik betwijfel het eigenlijk. In de laatste live is er met geen woord meer over gerept.
Zo heb ik het dus ook begrepenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:27 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat hij zijn kamer aan een vriend had afgestaan voor de periode dat hij in BB is, en dat die vriend gezegd had "dan kan ik entree gaan vragen"
zoiets
Hangt er helemaal van af hoe de redactie deze verhaallijn gaat vertellen...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:27 schreef Jane het volgende:
Iedereen vindt maar dat Menno zich in de nesten heeft gewerkt. Hou toch op!!!
Was volgens mij een grapje van Menno. Dat hij dekbedovertrekken zou gaan verkopen met zijn afbeelding erop. Maar dat wordt door sommige bewoners nu ook helemaal uit zijn verband getrokkenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:30 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Niet te geloven.... ik dacht dat ik het verkeerd hoorde.
En wat was er aan de hand met dekbedden?
Met iedereen bedoel ik zijn medebewoners. Ze hebben dat geloof ik allemaal al een keer uitgesproken vanavond. En het klopt wel als je het over het 'groepsgevoel' (Joosts stopwoordje) hebt, maar ik denk niet zozeer als je het over het Nederlandsche Publiek hebt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoor je wel wat je zegt?
"Iedereen" vindt dat.
Misschieeeeen.... ís het dan ook wel een beetje zo, aangezien ze met elkaar in een huis opgesloten zitten?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:32 schreef cuall het volgende:
Trustom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Menno had tegen Lieske gezegd dat hij overlegd had met Joost over zijn actie om twee uur te gaan werken terwijl iedereen sliep/quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:30 schreef farceman het volgende:
[..]
Heb iets gemist geloof ik, kan iemand mij helpen over welke aktie van Joost Lies zo kwaad is..?!
Slaap lekker.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:32 schreef cuall het volgende:
Trustom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh god, je kunt nog gelijk hebben ook!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:32 schreef BBscanner het volgende:
Denk dat ze van de Baby kamer een 'Love Room' maken voor Chantal en haar lover!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
trustenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:32 schreef cuall het volgende:
ik accepteer de cookies.
dido is net een strijkplankquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:33 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Slaap lekker.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die Dido... ik lijk echt op haar in veel dingen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:32 schreef cuall het volgende:
ik accepteer de cookies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop