Stond in de telegraaf idd! Tenslotte maakt BB de regels!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:21 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb ergens een interview met Hummie gelezen waarbij ze die mogelijkheid open hield.
Toch lieten ze de mensen nog lekker een dagje bellen/sms'en.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eergisteren al denk ik. De 24 uur zijn natuurlijk al lang om, anders hadden ze niet al op tv gezegd dat je niet meer voor Tanja kunt bellenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tanja mocht met haar baby opeens de kamer in, omdat toen al 100% zeker was dat ze zou vertrekken.
Die zet ze op als ze onzeker isquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:24 schreef versabommie het volgende:
Misschien ligt het gewoon aan mij...maar als Naat met die kinderjufstem voor de dag komt, krijg ik de neiging om in de foetushouding op de grond te gaan liggen ....
jah die kant wilde ik dus ook op met me uitlegquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eergisteren al denk ik. De 24 uur zijn natuurlijk al lang om, anders hadden ze niet al op tv gezegd dat je niet meer voor Tanja kunt bellenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tanja mocht met haar baby opeens de kamer in, omdat toen al 100% zeker was dat ze zou vertrekken.
ja, daar heb je ook wel gelijk in. nuanceren is niet mijn sterkste puntquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Jullie zijn altijd even gelijkmatig en nooit last van buien zekerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:24 schreef bunnyma het volgende:
Geeft Menno zijn kamer vrij om deze te laten bekijken als kamer van de winnaar van BB?
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:24 schreef versabommie het volgende:
Misschien ligt het gewoon aan mij...maar als Naat met die kinderjufstem voor de dag komt, krijg ik de neiging om in de foetushouding op de grond te gaan liggen ....
jaquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:25 schreef ruby het volgende:
Hebben ze het nog over Menno? Ik heb steeds buffers.
Niet als de winnaar... maar wel zijn kamer vrijgegeven jaquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:24 schreef bunnyma het volgende:
Geeft Menno zijn kamer vrij om deze te laten bekijken als kamer van de winnaar van BB?
Al die mede-moedertjes die op Tanja hebben gestemdquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:25 schreef Jane het volgende:
[..]
Toch lieten ze de mensen nog lekker een dagje bellen/sms'en.
Yup, daarbij zag zijn kapsel dr ook niet uit de laatste paar weken. Maar het is al weer aardig bijgegroeid gelukkig.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:26 schreef avonne het volgende:
Menno heeft nooit een tegenslag gehad?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij heeft toch iets waardoor hij blind zal worden? Of was dat iemand anders?
Lijkt me een behoorlijke tegenslag
Ja, voor 5 euro.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:24 schreef bunnyma het volgende:
Ik had begrepen dat hij zijn kamer aan een vriend had afgestaan voor de periode dat hij in BB is, en dat die vriend gezegd had "dan kan ik entree gaan vragen"quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:26 schreef Dynabite het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.tegen betalingJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waarom dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Niet als de winnaar... maar wel zijn kamer vrijgegeven jaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is waar ja. Wat dat betreft zou het logischer zijn dat het vandaag pas 100% zeker was.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:25 schreef Jane het volgende:
[..]
Toch lieten ze de mensen nog lekker een dagje bellen/sms'en.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop