De kunnen de exit niet afblazen, want dan zouden zeer veel mensen voor niets hebben gebeld. Dat kunnen ze niet maken. Dus er gaan er morgen twee uit. De nieuwe nominaties zouden anders denk ik morgenavond na de live al zijn geweest, maar ik denk dat ze er nu weer mee wachten tot volgende week woensdag.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:13 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Maar waarom laten ze er morgen dan 2 gaan? Dan loopt het schema toch voor?
Of willen ze persee een verplichte exit?
Speaking about: volgens mij is iemands bannetje vanavond afgelopen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:14 schreef APK het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk jouw favoriet willen noemen, maar dan was het topic weer ontspoord.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
klopt ze had de kleding aan die ze ook aanhad toen ze met de baby in de kamer/tuin wasquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker... maar volgens mij had ze andere kleren aan toen ze het zei op tv.
Dacht dat de voice-over het zei. Nu is de herhaling ga nu even kijken en maak wel een cap van Tanja als ze het zegt!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker... maar volgens mij had ze andere kleren aan toen ze het zei op tv.
der besluit is volgens al veel eerder gemaakt ..de dag dat joscelyn voor het eerst naar buiten ging ... eergisteren? dit maakte ik er op uit hoor ...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:15 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Gisteren was er een beeld van Tanja in de DBK met die koffertjes wellicht heeft ze toen al beslist om weg te gaan. Het is nu dus 24 uur later en kan ze niet meer terug komen op haar besluit.
Maakte Tanja hier haar exit bekend aan BBom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Nee ze heeft gebboortekaartjes uit gezochtquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:15 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Gisteren was er een beeld van Tanja in de DBK met die koffertjes wellicht heeft ze toen al beslist om weg te gaan. Het is nu dus 24 uur later en kan ze niet meer terug komen op haar besluit.
Maakte Tanja hier haar exit bekend aan BBom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Gaat er volgende week niet iemand uit dan? Ik dacht dat er eindelijk wekelijks een exit zou zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De kunnen de exit niet afblazen, want dan zouden zeer veel mensen voor niets hebben gebeld. Dat kunnen ze niet maken. Dus er gaan er morgen twee uit. De nieuwe nominaties zouden anders denk ik morgenavond na de live al zijn geweest, maar ik denk dat ze er nu weer mee wachten tot volgende week woensdag.
Precies, ze schuiven de overgang naar een wekelijkse nominatie/exit gewoon één live-uitzending op. Dan zitten ze weer op schema.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De kunnen de exit niet afblazen, want dan zouden zeer veel mensen voor niets hebben gebeld. Dat kunnen ze niet maken. Dus er gaan er morgen twee uit. De nieuwe nominaties zouden anders denk ik morgenavond na de live al zijn geweest, maar ik denk dat ze er nu weer mee wachten tot volgende week woensdag.
Dat was dus ook de bedoeling, maar als er iemand vrijwillig vertrekt, dan is er een week "over".quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:20 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Gaat er volgende week niet iemand uit dan? Ik dacht dat er eindelijk wekelijks een exit zou zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik meen ook gelezen te hebben dat hij langer mag blijven als het echt klikt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:14 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Die "vent" komt maar voor een paar dagen.
Ik heb ergens een interview met Hummie gelezen waarbij ze die mogelijkheid open hield.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:15 schreef -Delta- het volgende:
Ik wou al zeggen, dat wordt toch geen vaste bewoner tot het einde?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat zal nu nog 1 keer opschuiven vanwege de vrijwillige exit van Tanja. (neem ik aan)quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:20 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Gaat er volgende week niet iemand uit dan? Ik dacht dat er eindelijk wekelijks een exit zou zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik heb een beetje moeite met dido's neus in de lucht gedrag ,maar dat valt de laatse dagen wel weer meequote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:21 schreef LoveProfusion het volgende:
De enige oprechte bewoners vind ik Dido en Lieske. Menno vind ik ook leuk hoor..maar hij speelt wel een spelletje.
Was een ander moment. Volgens mij heeft Tanja haar exit gisteren al aan gegeven.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Mooi, dan geef ik dit keyboard even over aan mijn moeder.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Speaking about: volgens mij is iemands bannetje vanavond afgelopen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Was dinsdagquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:20 schreef Coraatje het volgende:
[..]
der besluit is volgens al veel eerder gemaakt ..de dag dat joscelyn voor het eerst naar buiten ging ... eergisteren? dit maakte ik er op uit hoor ...
Eergisteren al denk ik. De 24 uur zijn natuurlijk al lang om, anders hadden ze niet al op tv gezegd dat je niet meer voor Tanja kunt bellenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:22 schreef cuall het volgende:
[..]
Was een ander moment. Volgens mij heeft Tanja haar exit gisteren al aan gegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop