abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 oktober 2005 @ 00:18:50 #101
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31712698
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 00:13 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Maar waarom laten ze er morgen dan 2 gaan? Dan loopt het schema toch voor?
Of willen ze persee een verplichte exit?
De kunnen de exit niet afblazen, want dan zouden zeer veel mensen voor niets hebben gebeld. Dat kunnen ze niet maken. Dus er gaan er morgen twee uit. De nieuwe nominaties zouden anders denk ik morgenavond na de live al zijn geweest, maar ik denk dat ze er nu weer mee wachten tot volgende week woensdag.
My soul is painted like the wings of butterflies
  Moderator donderdag 27 oktober 2005 @ 00:18:51 #102
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31712702
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 00:14 schreef APK het volgende:

[..]

Ik had eigenlijk jouw favoriet willen noemen, maar dan was het topic weer ontspoord.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Speaking about: volgens mij is iemands bannetje vanavond afgelopen.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_31712705
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 00:17 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Ik weet het niet zeker... maar volgens mij had ze andere kleren aan toen ze het zei op tv.
klopt ze had de kleding aan die ze ook aanhad toen ze met de baby in de kamer/tuin was
  donderdag 27 oktober 2005 @ 00:19:21 #104
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_31712711
Dido wil nu precies weten wat Menno heeft gezegd maar ze durft nooit haar mening te geven.
eurobilltracker.com
  donderdag 27 oktober 2005 @ 00:19:31 #105
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_31712719
quote:

[..]

Ik weet het niet zeker... maar volgens mij had ze andere kleren aan toen ze het zei op tv.
Dacht dat de voice-over het zei. Nu is de herhaling ga nu even kijken en maak wel een cap van Tanja als ze het zegt!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  donderdag 27 oktober 2005 @ 00:19:33 #106
46117 style
Voorheen Blueheeler
pi_31712721
En nu Nathalie weer over Menno tegen Dido. Hij is wel "in" vandaag
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
You can't scare me, I live with an Australian Cattledog!
pi_31712732
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 00:15 schreef BBscanner het volgende:

[..]

Gisteren was er een beeld van Tanja in de DBK met die koffertjes wellicht heeft ze toen al beslist om weg te gaan. Het is nu dus 24 uur later en kan ze niet meer terug komen op haar besluit.

Maakte Tanja hier haar exit bekend aan BB
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

[afbeelding]
der besluit is volgens al veel eerder gemaakt ..de dag dat joscelyn voor het eerst naar buiten ging ... eergisteren? dit maakte ik er op uit hoor ...
pi_31712733
joost is idd snel omgeslagen van de vrolijke spontane jongen naar de zeikende en roddellende nicht
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
hardcoholic
pi_31712745
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 00:15 schreef BBscanner het volgende:

[..]

Gisteren was er een beeld van Tanja in de DBK met die koffertjes wellicht heeft ze toen al beslist om weg te gaan. Het is nu dus 24 uur later en kan ze niet meer terug komen op haar besluit.

Maakte Tanja hier haar exit bekend aan BB
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

[afbeelding]
Nee ze heeft gebboortekaartjes uit gezocht
  donderdag 27 oktober 2005 @ 00:20:44 #110
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_31712749
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 00:18 schreef scanman01 het volgende:

[..]

De kunnen de exit niet afblazen, want dan zouden zeer veel mensen voor niets hebben gebeld. Dat kunnen ze niet maken. Dus er gaan er morgen twee uit. De nieuwe nominaties zouden anders denk ik morgenavond na de live al zijn geweest, maar ik denk dat ze er nu weer mee wachten tot volgende week woensdag.
Gaat er volgende week niet iemand uit dan? Ik dacht dat er eindelijk wekelijks een exit zou zijn
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  donderdag 27 oktober 2005 @ 00:20:47 #111
521 ruby
Hell yeah!
pi_31712751
Nathalie zegt dat ze nu 100% Naat is.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  Moderator donderdag 27 oktober 2005 @ 00:20:54 #112
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31712756
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 00:18 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Precies, ze schuiven de overgang naar een wekelijkse nominatie/exit gewoon één live-uitzending op. Dan zitten ze weer op schema.
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 00:20 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Gaat er volgende week niet iemand uit dan? Ik dacht dat er eindelijk wekelijks een exit zou zijn
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Dat was dus ook de bedoeling, maar als er iemand vrijwillig vertrekt, dan is er een week "over".
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 27 oktober 2005 @ 00:21:01 #113
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31712759
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 00:14 schreef Dynabite het volgende:

[..]

Die "vent" komt maar voor een paar dagen.
Ik meen ook gelezen te hebben dat hij langer mag blijven als het echt klikt.

Een paar dagen is wat mij betreft al veel te veel.

Het zou wel een stunt zijn trouwens als die man gewoon een beetje gek is op Dido ofzo... en dat hij nu Chantal gebruikt om in het huis bij Dido te komen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  donderdag 27 oktober 2005 @ 00:21:18 #114
6941 APK
Factual, I think.
pi_31712768
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 00:15 schreef -Delta- het volgende:

Ik wou al zeggen, dat wordt toch geen vaste bewoner tot het einde?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ik heb ergens een interview met Hummie gelezen waarbij ze die mogelijkheid open hield.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_31712778
De enige oprechte bewoners vind ik Dido en Lieske. Menno vind ik ook leuk hoor..maar hij speelt wel een spelletje.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  donderdag 27 oktober 2005 @ 00:22:36 #116
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31712814
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 00:20 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Dat zal nu nog 1 keer opschuiven vanwege de vrijwillige exit van Tanja. (neem ik aan)
pi_31712822
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 00:21 schreef LoveProfusion het volgende:
De enige oprechte bewoners vind ik Dido en Lieske. Menno vind ik ook leuk hoor..maar hij speelt wel een spelletje.
ik heb een beetje moeite met dido's neus in de lucht gedrag ,maar dat valt de laatse dagen wel weer mee
pi_31712825
quote:

[..]

Was een ander moment. Volgens mij heeft Tanja haar exit gisteren al aan gegeven.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 00:23:42 #119
6941 APK
Factual, I think.
pi_31712838
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 00:18 schreef Gert het volgende:

[..]

Speaking about: volgens mij is iemands bannetje vanavond afgelopen.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Mooi, dan geef ik dit keyboard even over aan mijn moeder.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_31712841
Ik vind dat neus in de lucht gedrag wel leuk zo nu en dan...ze is wel constant vind ik en ze confronteerde de groep toen ze over haar roddelden. En ze heeft Chantal denk ik door.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  donderdag 27 oktober 2005 @ 00:23:58 #121
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_31712845
Naat geeft nu (uiteraard) geen juiste weergave van haar gesprek met Menno weer aan Dido.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  donderdag 27 oktober 2005 @ 00:24:04 #122
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_31712850
Nathalie vind menno soms een 'rare kwezel"
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 00:24:09 #123
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_31712852
Misschien ligt het gewoon aan mij...maar als Naat met die kinderjufstem voor de dag komt, krijg ik de neiging om in de foetushouding op de grond te gaan liggen ....
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_31712853
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 00:20 schreef Coraatje het volgende:

[..]

der besluit is volgens al veel eerder gemaakt ..de dag dat joscelyn voor het eerst naar buiten ging ... eergisteren? dit maakte ik er op uit hoor ...
Was dinsdag
  donderdag 27 oktober 2005 @ 00:24:21 #125
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31712860
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 00:22 schreef cuall het volgende:

[..]

Was een ander moment. Volgens mij heeft Tanja haar exit gisteren al aan gegeven.
Eergisteren al denk ik. De 24 uur zijn natuurlijk al lang om, anders hadden ze niet al op tv gezegd dat je niet meer voor Tanja kunt bellen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Tanja mocht met haar baby opeens de kamer in, omdat toen al 100% zeker was dat ze zou vertrekken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop