De kunnen de exit niet afblazen, want dan zouden zeer veel mensen voor niets hebben gebeld. Dat kunnen ze niet maken. Dus er gaan er morgen twee uit. De nieuwe nominaties zouden anders denk ik morgenavond na de live al zijn geweest, maar ik denk dat ze er nu weer mee wachten tot volgende week woensdag.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:13 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Maar waarom laten ze er morgen dan 2 gaan? Dan loopt het schema toch voor?
Of willen ze persee een verplichte exit?
Speaking about: volgens mij is iemands bannetje vanavond afgelopen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:14 schreef APK het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk jouw favoriet willen noemen, maar dan was het topic weer ontspoord.![]()
klopt ze had de kleding aan die ze ook aanhad toen ze met de baby in de kamer/tuin wasquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker... maar volgens mij had ze andere kleren aan toen ze het zei op tv.
Dacht dat de voice-over het zei. Nu is de herhaling ga nu even kijken en maak wel een cap van Tanja als ze het zegt!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker... maar volgens mij had ze andere kleren aan toen ze het zei op tv.
der besluit is volgens al veel eerder gemaakt ..de dag dat joscelyn voor het eerst naar buiten ging ... eergisteren? dit maakte ik er op uit hoor ...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:15 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Gisteren was er een beeld van Tanja in de DBK met die koffertjes wellicht heeft ze toen al beslist om weg te gaan. Het is nu dus 24 uur later en kan ze niet meer terug komen op haar besluit.
Maakte Tanja hier haar exit bekend aan BB![]()
[afbeelding]
Nee ze heeft gebboortekaartjes uit gezochtquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:15 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Gisteren was er een beeld van Tanja in de DBK met die koffertjes wellicht heeft ze toen al beslist om weg te gaan. Het is nu dus 24 uur later en kan ze niet meer terug komen op haar besluit.
Maakte Tanja hier haar exit bekend aan BB![]()
[afbeelding]
Gaat er volgende week niet iemand uit dan? Ik dacht dat er eindelijk wekelijks een exit zou zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De kunnen de exit niet afblazen, want dan zouden zeer veel mensen voor niets hebben gebeld. Dat kunnen ze niet maken. Dus er gaan er morgen twee uit. De nieuwe nominaties zouden anders denk ik morgenavond na de live al zijn geweest, maar ik denk dat ze er nu weer mee wachten tot volgende week woensdag.
Precies, ze schuiven de overgang naar een wekelijkse nominatie/exit gewoon één live-uitzending op. Dan zitten ze weer op schema.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De kunnen de exit niet afblazen, want dan zouden zeer veel mensen voor niets hebben gebeld. Dat kunnen ze niet maken. Dus er gaan er morgen twee uit. De nieuwe nominaties zouden anders denk ik morgenavond na de live al zijn geweest, maar ik denk dat ze er nu weer mee wachten tot volgende week woensdag.
Dat was dus ook de bedoeling, maar als er iemand vrijwillig vertrekt, dan is er een week "over".quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:20 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Gaat er volgende week niet iemand uit dan? Ik dacht dat er eindelijk wekelijks een exit zou zijn![]()
Ik meen ook gelezen te hebben dat hij langer mag blijven als het echt klikt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:14 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Die "vent" komt maar voor een paar dagen.
Ik heb ergens een interview met Hummie gelezen waarbij ze die mogelijkheid open hield.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:15 schreef -Delta- het volgende:
Ik wou al zeggen, dat wordt toch geen vaste bewoner tot het einde?![]()
Dat zal nu nog 1 keer opschuiven vanwege de vrijwillige exit van Tanja. (neem ik aan)quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:20 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Gaat er volgende week niet iemand uit dan? Ik dacht dat er eindelijk wekelijks een exit zou zijn![]()
ik heb een beetje moeite met dido's neus in de lucht gedrag ,maar dat valt de laatse dagen wel weer meequote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:21 schreef LoveProfusion het volgende:
De enige oprechte bewoners vind ik Dido en Lieske. Menno vind ik ook leuk hoor..maar hij speelt wel een spelletje.
Was een ander moment. Volgens mij heeft Tanja haar exit gisteren al aan gegeven.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Mooi, dan geef ik dit keyboard even over aan mijn moeder.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Speaking about: volgens mij is iemands bannetje vanavond afgelopen.![]()
Was dinsdagquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:20 schreef Coraatje het volgende:
[..]
der besluit is volgens al veel eerder gemaakt ..de dag dat joscelyn voor het eerst naar buiten ging ... eergisteren? dit maakte ik er op uit hoor ...
Eergisteren al denk ik. De 24 uur zijn natuurlijk al lang om, anders hadden ze niet al op tv gezegd dat je niet meer voor Tanja kunt bellenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:22 schreef cuall het volgende:
[..]
Was een ander moment. Volgens mij heeft Tanja haar exit gisteren al aan gegeven.
Stond in de telegraaf idd! Tenslotte maakt BB de regels!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:21 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb ergens een interview met Hummie gelezen waarbij ze die mogelijkheid open hield.
Toch lieten ze de mensen nog lekker een dagje bellen/sms'en.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eergisteren al denk ik. De 24 uur zijn natuurlijk al lang om, anders hadden ze niet al op tv gezegd dat je niet meer voor Tanja kunt bellen![]()
Tanja mocht met haar baby opeens de kamer in, omdat toen al 100% zeker was dat ze zou vertrekken.
Die zet ze op als ze onzeker isquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:24 schreef versabommie het volgende:
Misschien ligt het gewoon aan mij...maar als Naat met die kinderjufstem voor de dag komt, krijg ik de neiging om in de foetushouding op de grond te gaan liggen ....
jah die kant wilde ik dus ook op met me uitlegquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eergisteren al denk ik. De 24 uur zijn natuurlijk al lang om, anders hadden ze niet al op tv gezegd dat je niet meer voor Tanja kunt bellen![]()
Tanja mocht met haar baby opeens de kamer in, omdat toen al 100% zeker was dat ze zou vertrekken.
ja, daar heb je ook wel gelijk in. nuanceren is niet mijn sterkste puntquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Jullie zijn altijd even gelijkmatig en nooit last van buien zeker![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:24 schreef bunnyma het volgende:
Geeft Menno zijn kamer vrij om deze te laten bekijken als kamer van de winnaar van BB?
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:24 schreef versabommie het volgende:
Misschien ligt het gewoon aan mij...maar als Naat met die kinderjufstem voor de dag komt, krijg ik de neiging om in de foetushouding op de grond te gaan liggen ....
jaquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:25 schreef ruby het volgende:
Hebben ze het nog over Menno? Ik heb steeds buffers.
Niet als de winnaar... maar wel zijn kamer vrijgegeven jaquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:24 schreef bunnyma het volgende:
Geeft Menno zijn kamer vrij om deze te laten bekijken als kamer van de winnaar van BB?
Al die mede-moedertjes die op Tanja hebben gestemdquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:25 schreef Jane het volgende:
[..]
Toch lieten ze de mensen nog lekker een dagje bellen/sms'en.
Yup, daarbij zag zijn kapsel dr ook niet uit de laatste paar weken. Maar het is al weer aardig bijgegroeid gelukkig.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:26 schreef avonne het volgende:
Menno heeft nooit een tegenslag gehad?![]()
Hij heeft toch iets waardoor hij blind zal worden? Of was dat iemand anders?
Lijkt me een behoorlijke tegenslag
Ja, voor 5 euro.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:24 schreef bunnyma het volgende:
Ik had begrepen dat hij zijn kamer aan een vriend had afgestaan voor de periode dat hij in BB is, en dat die vriend gezegd had "dan kan ik entree gaan vragen"quote:
Waarom dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Niet als de winnaar... maar wel zijn kamer vrijgegeven ja
Dat is waar ja. Wat dat betreft zou het logischer zijn dat het vandaag pas 100% zeker was.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:25 schreef Jane het volgende:
[..]
Iedereen heeft inderdaad buien, ik ook. Maar ik ga niet iemand totaal de grond in boren en zwart maken als ik een van mijn buien heb. Dat vind ik achterbaks gedrag.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:26 schreef doka het volgende:
[..]
ja, daar heb je ook wel gelijk in. nuanceren is niet mijn sterkste punt![]()
Fraude!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:25 schreef Jane het volgende:
Hoor je wel wat je zegt?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:27 schreef Jane het volgende:
Dido is dus ook gewoon dom. (ja, wisten we al, maar goed)
Iedereen vindt maar dat Menno zich in de nesten heeft gewerkt. Hou toch op!!!
Ik betwijfel het eigenlijk. In de laatste live is er met geen woord meer over gerept.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:25 schreef kissa het volgende:
Hebben ze echt een man gevonden voor de kraai?
Hey jij hebt een leuke avatar, vorige week zat Bridget's haar leukquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:27 schreef Falco het volgende:
[..]
Yup, daarbij zag zijn kapsel dr ook niet uit de laatste paar weken. Maar het is al weer aardig bijgegroeid gelukkig.
Echtquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Niet als de winnaar... maar wel zijn kamer vrijgegeven ja
daar vroeg Lieske hem gisteren naarquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:26 schreef avonne het volgende:
Menno heeft nooit een tegenslag gehad?![]()
Hij heeft toch iets waardoor hij blind zal worden? Of was dat iemand anders?
Lijkt me een behoorlijke tegenslag
Niet te geloven.... ik dacht dat ik het verkeerd hoorde.quote:
Heb iets gemist geloof ik, kan iemand mij helpen over welke aktie van Joost Lies zo kwaad is..?!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:12 schreef Jane het volgende:
Lieske is niet blij met Joosts actie van daarnet.
Op elk potje past een dekseltje, dus ook voor elke halve zoolquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik betwijfel het eigenlijk. In de laatste live is er met geen woord meer over gerept.
Zo heb ik het dus ook begrepenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:27 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat hij zijn kamer aan een vriend had afgestaan voor de periode dat hij in BB is, en dat die vriend gezegd had "dan kan ik entree gaan vragen"
zoiets
Hangt er helemaal van af hoe de redactie deze verhaallijn gaat vertellen...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:27 schreef Jane het volgende:
Iedereen vindt maar dat Menno zich in de nesten heeft gewerkt. Hou toch op!!!
Was volgens mij een grapje van Menno. Dat hij dekbedovertrekken zou gaan verkopen met zijn afbeelding erop. Maar dat wordt door sommige bewoners nu ook helemaal uit zijn verband getrokkenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:30 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Niet te geloven.... ik dacht dat ik het verkeerd hoorde.
En wat was er aan de hand met dekbedden?
Met iedereen bedoel ik zijn medebewoners. Ze hebben dat geloof ik allemaal al een keer uitgesproken vanavond. En het klopt wel als je het over het 'groepsgevoel' (Joosts stopwoordje) hebt, maar ik denk niet zozeer als je het over het Nederlandsche Publiek hebt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoor je wel wat je zegt?
"Iedereen" vindt dat.
Misschieeeeen.... ís het dan ook wel een beetje zo, aangezien ze met elkaar in een huis opgesloten zitten?
Menno had tegen Lieske gezegd dat hij overlegd had met Joost over zijn actie om twee uur te gaan werken terwijl iedereen sliep/quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:30 schreef farceman het volgende:
[..]
Heb iets gemist geloof ik, kan iemand mij helpen over welke aktie van Joost Lies zo kwaad is..?!
Slaap lekker.quote:
Oh god, je kunt nog gelijk hebben ook!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:32 schreef BBscanner het volgende:
Denk dat ze van de Baby kamer een 'Love Room' maken voor Chantal en haar lover!![]()
dido is net een strijkplankquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:33 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Slaap lekker.
Die Dido... ik lijk echt op haar in veel dingen.
nee hoor. Waarschijnlijk heeft Tanja dinsdag een exit aangevraagd. Volgens de regels krijg je dan 24 uur bedenktijd. Vandaag (woensdag) heeft ze bevestigd dat ze weg wil. Daarom dus vandaag pas in de uitzending bekend gemaakt.quote:
Tijdens de live uitzending, nadat een van de andere genomineerden heeft gehoord dat hij/zij het huis moet verlaten.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:34 schreef KRIBBET het volgende:
Ben wel benieuwd wanneer Tanja de groep laat weten dat ze naar huis gaat![]()
Waarschijnlijk stapt ze tijdens de live uitzending op, pakt haar kind en loopt zonder iets te zeggen naar buiten![]()
Ik kreeg de indruk door de verhalen van de bewoners dat hij ze al klaar had liggen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:32 schreef style het volgende:
[..]
Was volgens mij een grapje van Menno. Dat hij dekbedovertrekken zou gaan verkopen met zijn afbeelding erop. Maar dat wordt door sommige bewoners nu ook helemaal uit zijn verband getrokken![]()
Hoe konden ze dan gisteren al aankondigen dat Tanja een belangrijke mededeling ging doen?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:35 schreef frizti het volgende:
[..]
nee hoor. Waarschijnlijk heeft Tanja dinsdag een exit aangevraagd. Volgens de regels krijg je dan 24 uur bedenktijd. Vandaag (woensdag) heeft ze bevestigd dat ze weg wil. Daarom dus vandaag pas in de uitzending bekend gemaakt.
Droom zacht van je BB-clowntjequote:
Ingrid had gewoon haar mond moeten houden, wat Lieske ook gevraagd had. Ze wilde er zelf met hem over praten.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:33 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Menno had tegen Lieske gezegd dat hij overlegd had met Joost over zijn actie om twee uur te gaan werken terwijl iedereen sliep/
Lieske vertelde dat tegen Ingrid, die weer tegen Joost en Joost ging verhaal halen bij Menno.
Lieske werd toen voor het blok gezet.
Daarom... de uitzending op tv is van de dag ervoor. Dus heeft ze het maandag aangegeven en dindag bevestigd... toen ging ze met de baby naar buiten.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:36 schreef Jane het volgende:
[..]
Hoe konden ze dan gisteren al aankondigen dat Tanja een belangrijke mededeling ging doen?
Omdat ze op die dag om een exit gevraagd heeft.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:36 schreef Jane het volgende:
[..]
Hoe konden ze dan gisteren al aankondigen dat Tanja een belangrijke mededeling ging doen?
En wat was dan haar belangrijke mededeling geweest als ze zich wél bedacht had?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:38 schreef frizti het volgende:
[..]
Omdat ze op die dag om een exit gevraagd heeft.
Behalve dat.quote:
Inderdaad. Ik vond het erg genant voor Lieske.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ingrid had gewoon haar mond moeten houden, wat Lieske ook gevraagd had. Ze wilde er zelf met hem over praten.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:35 schreef frizti het volgende:
[..]
nee hoor. Waarschijnlijk heeft Tanja dinsdag een exit aangevraagd. Volgens de regels krijg je dan 24 uur bedenktijd. Vandaag (woensdag) heeft ze bevestigd dat ze weg wil. Daarom dus vandaag pas in de uitzending bekend gemaakt.
Dido beweerde net dat het Menno naar zijn bol gestegen is sinds hij uitgekozen is om in het BB-huis te gaan zitten. Dat hij zich al winnaar waande. En, dat hij dus entree wilde gaan vragen voor zijn kamer.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:32 schreef style het volgende:
[..]
Was volgens mij een grapje van Menno. Dat hij dekbedovertrekken zou gaan verkopen met zijn afbeelding erop. Maar dat wordt door sommige bewoners nu ook helemaal uit zijn verband getrokken![]()
Morgen Kribbet, the big suprise tijdens de live show.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:34 schreef KRIBBET het volgende:
Ben wel benieuwd wanneer Tanja de groep laat weten dat ze naar huis gaat![]()
Waarschijnlijk stapt ze tijdens de live uitzending op, pakt haar kind en loopt zonder iets te zeggen naar buiten![]()
Nadat Rob gehoord heeft dat hij weg moet, iedereen begint dan oh en ah te roepen en dan komt Bridget gelijk met de mededeling dat T. vrijwillig gaat, waardoor Rob zijn moment van middelpunt van de aandacht alsnog verziekt wordtquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Tijdens de live uitzending, nadat een van de andere genomineerden heeft gehoord dat hij/zij het huis moet verlaten.![]()
Ik hoop als eerste Tanja eruit.. en dat denk ik ook. Dan begint de groep helemaal zenuwachtig te worden als blijkt dat er dus ook nog 1 van de 3 anderen eruit moet. Nu hopen ze nog dat Tanja de minste stemmen zal hebben gekregen, maar die hoop valt dan meteen in duigen. Dat is veel mooiere tv.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Tijdens de live uitzending, nadat een van de andere genomineerden heeft gehoord dat hij/zij het huis moet verlaten.![]()
Dat ze zich bedacht heeft en toch wil blijven. Ze heeft vaker gezegd dat ze weg wil, maar nooit echt in de dbk om een exit gevraagd. Wat het antwoord na de bedenktijd ook zou zijn, is in de ogen van BB een belangrijke mededeling.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:38 schreef Jane het volgende:
[..]
En wat was dan haar belangrijke mededeling geweest als ze zich wél bedacht had?
Gets, wat hatelijk weer.quote:
gelukkig....:)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |