Ze beeldt zich in dat het Joost is.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:48 schreef -Delta- het volgende:
Lieske doet de afwas net zo extreem als d'r tanden poetsen.
Smijt bijna met de borden
Behalve als Menno de lul is.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:50 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hoe ze het ook in beeld gaan brengen, het wordt erg leuk morgen![]()
Kan er weer binnen gerookt wordenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:50 schreef newsman het volgende:
[..]
3 mensen kribbet, baby gaat ook mee.![]()
hij zal waarschijnlijk Menno achter zijn rug de schuld gevenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:49 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe woedend Joost is, als Naat exit moet, Tanja gaat weg en heeft er nog net ff voor gezorgd dat z'n "zus" weg moet.
![]()
hmm, dat is een lang verhaal, maar iig heeft joost gelogenquote:
Hou je nou eens op, ouwe viezerik.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Beter opletten de volgende keer![]()
Bij mij ligt de grens op 55 kg.![]()
(kort geleden aangepast)![]()
Same here....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:50 schreef LoveProfusion het volgende:
Kijk Tanja is natuurlijk een kreng geweest zo nu en dan maar ze trok aardig bij de laatste weken..maar ze kon niet weg omdat ze het geld nodig had..dit neem ik big brother wel kwalijk..zij zijn verantwoordelijk ervoor dat Tanja opgelosten in dat kamertje moest zitten voor het grootste gedeelte en boden haar geen 'vrijheid' aan..ja nadat heel de baby was uitgemolken. Ik vond en vind Tanja 1 van de meest interessante personen in het huis..
Dan vier ik een dubbel feestje.quote:
Ik trek hier de drank morgen wel open, alleen of niet alleen, dat mag de pret niet drukkenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:52 schreef Wup het volgende:
[..]
alleen dat al gaat een feestje opleveren
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Hou je nou eens op, ouwe viezerik genieter.
yep, dat vond ik ook , dat Tanja naast Lieske het meest interessant wasquote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:50 schreef LoveProfusion het volgende:
Kijk Tanja is natuurlijk een kreng geweest zo nu en dan maar ze trok aardig bij de laatste weken..maar ze kon niet weg omdat ze het geld nodig had..dit neem ik big brother wel kwalijk..zij zijn verantwoordelijk ervoor dat Tanja opgelosten in dat kamertje moest zitten voor het grootste gedeelte en boden haar geen 'vrijheid' aan..ja nadat heel de baby was uitgemolken. Ik vond en vind Tanja 1 van de meest interessante personen in het huis..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |