abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31713448
Ik heb weer vanalles gemist.
Tanja weg.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Nu Nathalie er nog uit en het wordt echt leuk
pi_31713450
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 00:42 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Dat bedoel ik precies... zou toch wel mooi zijn. Eerst de kop van Rob als ie hoort dat ie het heeft afgelegd tegen Tanja en Menno. En dan zijn kop als hij hoort dat Tanja er tegelijk uitgaat met de kleine
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Zie het helemaal zitten
droomscenario
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  donderdag 27 oktober 2005 @ 00:46:42 #228
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_31713453
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 00:44 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Zou erg leuk zijn als ze achter Rob aanloopt het huis uit
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Dan gebeurt toch nog wat ze 2 weken geleden van plan was.
eurobilltracker.com
pi_31713454
lies gaat joost trappen...
Too old to Trick or Treat, too young to die
  donderdag 27 oktober 2005 @ 00:47:06 #230
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_31713461
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 00:46 schreef Sonique het volgende:
Gelukkig hebben we die klaagzangen over Tanja dan niet meer!!

HEEERLIJK!!
De bewoners volgende keer harder werken en ze hebben weer normaal eten en drank.

Laat de muziek en drankfeestjes maar beginnen.
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
pi_31713465
Lieske is nog steeds boos
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ze gaat Joost keihard tegen zijn schenen schoppen straks
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 00:47:22 #232
46117 style
Voorheen Blueheeler
pi_31713467
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 00:43 schreef Wup het volgende:

[..]

ja maar dat is al heel lang geleden, toen het nog dikke mik met Ingrid was
hij wilde mensen tegen betaling in zijn huis BB laten kijken, ik kreeg toen de indruk dat het een grapje was, maar hij was wel bezig met allerlei mogelijkheden om er geld uit te slaan
hij vertelde dat hij allemaal t-shirts heeft laten maken, oa. eentje met Stem MEnno
over dat dekbed heb ik hem nooit gehoord
Dat van die t-shirts heb ik 100% zeker zelf gehoord. Die hadden zijn vrienden voor hem gemaakt
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ook was het een van zijn vrienden die nu in zijn kamer bivakeert die grapte dat hij wel entree kon gaan vragen omdat Menno nu beroemd zou gaan worden.
Die dekbedden was gewoon een flauwe grap.

Zo gaat het dus als verhalen via de een naar de ander worden doorverteld
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
You can't scare me, I live with an Australian Cattledog!
  donderdag 27 oktober 2005 @ 00:47:39 #233
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_31713474
Wat doet Naat????
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_31713476
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 00:46 schreef doka het volgende:
Waarom dan?
  donderdag 27 oktober 2005 @ 00:47:56 #235
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31713482
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 00:40 schreef newsman het volgende:

[..]

Morgen Kribbet, the big suprise tijdens de live show.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ik heb er nu al zin in
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
2 mensen die ik eruit wil zien gaan, gaan ook
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 00:48:00 #236
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_31713484
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 00:46 schreef Coos het volgende:

[..]

Beter opletten de volgende keer
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Bij mij ligt de grens op 55 kg.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

(kort geleden aangepast)
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
55kg? dat breekt!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_31713486
Lijkt me leuk als Tanja opstapt..nog even haar eten in de prullenbak gooit en vervolgens vertrekt zonder gedag te zeggen.
De bewoners zijn opgelucht..en denken dat er geen exit komt.
Vlak voor het einde zegt Bridget dan tegen Rob of Natte Lie "pak je even je spullen? "
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_31713490
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 00:45 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Dan stort d'r wereld weer in, geen vrienden, alleen ouders en een enkele vriendin...

Ik begrijp na al die weken wel waarom ze amper vrienden heeft, lullig maar waar.
En de hond...ik hoop niet dat ie in het asiel belandt
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  donderdag 27 oktober 2005 @ 00:48:35 #239
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_31713500
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 00:46 schreef doka het volgende:
Daarom blijf ik tot 1 uur wachten. Tot Joost eruit komt of komt hij pas om 2 uur eruit?
eurobilltracker.com
pi_31713501
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 00:44 schreef Gert het volgende:

[..]

Ze kunnen die SMS-stemmen niet helemáál gaan negeren.
Zeker niet sinds de heer Sos van de SP er achteraan zit.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Maar zoals iemand al opperde: ze zouden ervoor kunnen kiezen om alleen Tanja te laten gaan, en degene met de minste SMS-jes automatisch een nominatie voor de volgende ronde te geven.
Er staat vast wel ergens in de kleine lettertjes dat ze dit mogen van zichzelf.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Hoeven ze toch ook niet te negeren
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

De stemmen voor Tanja zijn vervallen, zullen ze vast wel rekening mee hebben gehouden. Iemand kan er altijd vrijwillig uitstappen. Dat moet dus volgens mij geen probleemzijn, zou denk ik eerder een probleem zijn als ze nu door laten sms'en voor de rest en er geen exit plaats gaat vinden.

Als Rob echter eerst hoort dat hij moet vertrekken, is wel zijn gedachte dat hij verloren heeft van zowel Tanja als Menno. Dat ie daarna hoort dat ze vrijwillig gaat is alleen maar nog mooier.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 00:48:36 #241
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_31713502
Lieske doet de afwas net zo extreem als d'r tanden poetsen.
Smijt bijna met de borden
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
And know what you want,
  donderdag 27 oktober 2005 @ 00:48:44 #242
132160 frizti
De fruitigste spemmerd.
pi_31713503
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 00:45 schreef Jane het volgende:

[..]

Dat was ook raar, want daarmee suggereerden ze inderdaad dat die beelden van vandaag waren, maar die zijn van gisteren. Het was haar op 1 na laatste avond. M.i. gedaan om de kijkers niet op het idee te brengen dat ze een dag voor niks gebeld hadden.
Dat bedoelde ik dus ik mijn reaktie. Misschien had ik het wat duidelijker moeten formuleren.
Liever lid van de kusjesbrigade, dan een elitaire bobo.
Op vrijdag 24 februari 2006 11:37 schreef regenworm het volgende:
Ja, ik kon niks vinden en een it-er is ook maar een mens
  donderdag 27 oktober 2005 @ 00:48:53 #243
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31713506
Wat deed Naat hier nou
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
My soul is painted like the wings of butterflies
  donderdag 27 oktober 2005 @ 00:49:10 #244
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_31713513
Er wacht onze allerbeste Joost een leuke verassing als ie straks klaar is in de bonenkamer
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_31713514
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 00:48 schreef versabommie het volgende:

[..]

55kg? dat breekt!
Als zij 3 meter lang is zit de kans er in........
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

maar......
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  donderdag 27 oktober 2005 @ 00:49:20 #246
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_31713516
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 00:44 schreef Gert het volgende:

[..]

Maar zoals iemand al opperde: ze zouden ervoor kunnen kiezen om alleen Tanja te laten gaan, en degene met de minste SMS-jes automatisch een nominatie voor de volgende ronde te geven.
Er staat vast wel ergens in de kleine lettertjes dat ze dit mogen van zichzelf.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Als dat gebeurt zou ik het echt een afgang vinden
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  donderdag 27 oktober 2005 @ 00:49:32 #247
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_31713524
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 00:48 schreef LoveProfusion het volgende:
Lijkt me leuk als Tanja opstapt..nog even haar eten in de prullenbak gooit en vervolgens vertrekt zonder gedag te zeggen.
De bewoners zijn opgelucht..en denken dat er geen exit komt.
Vlak voor het einde zegt Bridget dan tegen Rob of Natte Lie "pak je even je spullen? "
Ik ben benieuwd hoe woedend Joost is, als Naat exit moet, Tanja gaat weg en heeft er nog net ff voor gezorgd dat z'n "zus" weg moet.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
And know what you want,
  donderdag 27 oktober 2005 @ 00:50:04 #248
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_31713539
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 00:41 schreef -Delta- het volgende:

[..]

En dan staat iedereen te snikken om de andere bewoner die verplicht exit moet en niemand zwaait Tanja nog uit, niemand boeit het iets
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Hoe ze het ook in beeld gaan brengen, het wordt erg leuk morgen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
pi_31713540
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 00:47 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Ik heb er nu al zin in
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
2 mensen die ik eruit wil zien gaan, gaan ook
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
3 mensen kribbet, baby gaat ook mee.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  donderdag 27 oktober 2005 @ 00:50:10 #250
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_31713541
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 00:48 schreef scanman01 het volgende:
Wat deed Naat hier nou
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

[afbeelding]
Tampon ff checken
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Naat voelt zich zo vrij als een
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
And know what you want,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop