abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 oktober 2005 @ 23:38:31 #1
105242 P-au-L
Milf Monique!!
pi_31711381
Hij blijft maar zeiken over Menno en over de mededeling die hij moest doen van Big-Brother en dat Menno alleen door werkte voor 2 uurtjes

Als de bewoners als groep bij elkaar zijn doet Joost alsof Menno z'n maat is maar als hij bonen staat uit te zoeken roddelt hij als een gek. Beetje jammer Joost
pi_31712459
'k zou het fijn vinden als je op het topiclijstje op de FP zou kunnen zien uit welk subforum 'n bepaald topic komt.

maar dat terzijde.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_31712531
JEEEEEEEEEZUS WAT IS DIE JOS EEN RODDELPEDO ZEG GAAAAAAADVERDDAMME GODSEAIDS!

Wat een stelletje hypocrieten!
pi_31712544
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 00:11 schreef Jordy-B het volgende:
'k zou het fijn vinden als je op het topiclijstje op de FP zou kunnen zien uit welk subforum 'n bepaald topic komt.

maar dat terzijde.
Dit is niet wat je wil he?
pi_31713341
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 23:38 schreef P-au-L het volgende:
Hij blijft maar zeiken over Menno en over de mededeling die hij moest doen van Big-Brother en dat Menno alleen door werkte voor 2 uurtjes

Als de bewoners als groep bij elkaar zijn doet Joost alsof Menno z'n maat is maar als hij bonen staat uit te zoeken roddelt hij als een gek. Beetje jammer Joost
Ten eerste wat een idiote topic titel .. dat hele nichtengedoe of uit de kast komen slaat werkelijk nergens op .. kennelijk mogen mannen hun gevoelige kant niet tonen en wat dat roddelen betreft was hij zeker niet de enigste (al hoewel het wel irritant is natuurlijk). maar als Menno en Roel samen zitten roddelen ze ook over Joost terwijl Menno verder poeslief is voor Joost dus waar hebben we het over. Het is gewoon een roddelkliek daar in dat huis en iedereen doet er aan mee!
  donderdag 27 oktober 2005 @ 00:47:05 #6
6941 APK
Factual, I think.
pi_31713459
Dit kon niet in het Joost-topic?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_31713784
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 00:47 schreef APK het volgende:
Dit kon niet in het Joost-topic?
mod aspiraties??
  donderdag 27 oktober 2005 @ 01:00:41 #8
6941 APK
Factual, I think.
pi_31713819
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 00:59 schreef Coos het volgende:

mod aspiraties??
Ja, dan ga ik jou laten bannen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_31713893
Het maakt mij allemaal geen zak meer uit
Ik ben nog steeds niet over de klap heen
Hoe moet ik nu verder.... misschien hadden jullie toch gelijk en is Tanja de aso....
Hoe kan ze mij dit nou aandoen
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_31713939
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 01:03 schreef PC eend het volgende:
Het maakt mij allemaal geen zak meer uit
Ik ben nog steeds niet over de klap heen
Hoe moet ik nu verder.... misschien hadden jullie toch gelijk en is Tanja de aso....
Hoe kan ze mij dit nou aandoen
Verkeerde topic ook nog
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  Moderator donderdag 27 oktober 2005 @ 01:15:48 #11
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_31714153
Joh
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_31714988
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 01:00 schreef APK het volgende:

[..]

Ja, dan ga ik jou laten bannen. [afbeelding]
Nazi
pi_31739813
Raar topic. Denk dat de maker (P-au-L) een kast-nicht is. Er zit hem in ieder geval iets dwars.
pi_31770445
Ik heb even de uitzending van vanavond terug gezien en hoor daar dat Joost zegt dat Menno hem dat niet verteld heeft dat hij nog in zijn eentje door zou gaan werken met het sorteren van de bonen.
Ik hoor nu dat ze het daar wel even over hebben gehad,volgens mij was dat diep in de nacht nadat ze lang hadden doorgewerkt niet?
Ik kan me niet voorstellen dat Joost moedwillig zegt dat Menno er het niet met hem even over heeft gehad want dan is het raar.
Het lijkt erop zoals hij de volgende dag daarop reageert als ernaar gevraagd wordt dat hij het dus echt niet meer weet gewoon,ze waren natuurlijk heel erg moe dus dat zou goed kunnen.
Ik vind het helemaal niet bij joost passen daar moedwillig over te liegen anders verdedig je je toch niet zo?
Hij weet toch ook dat BB alles kan zien en horen dan zou het toch gek zijn als hij deed alsof?
Het lijkt wel alsof hij door moeheid het gewoon helemaal kwijt is dat gesprek dat kan natuurlijk heel goed.
Eigenlijk zou BB hem dat moeten laten weten of laten zien dan kunnen we zien hoe hij daar op reageert

[ Bericht 0% gewijzigd door riri op 29-10-2005 01:38:09 ]
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_31770511
pi_31770619
Vindt eigenlijk echt dat BB daar iets over moet zeggen want zo gaat het een heel raar eigen leven leiden
pi_31771164
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 00:28 schreef riri het volgende:
Ik vind het helemaal niet bij joost passen daar moedwillig over te liegen anders verdedig je je toch niet zo?
Hij weet toch ook dat BB alles kan zien en horen dan zou het toch gek zijn als het deed alsof?
Daarom snap ik de ophef over dit geval ook niet zo. Ik vind wel dat als Joost de rest van BB blijft zoals hij de afgelopen week was, ik me toch in hem vergist heb en het toch niet zo'n goede gozer als eerst leek was, maar ik ga er tot het tegendeel bewezen is vanuit dat hij weer bijtrekt.

Dit specifieke geval vind ik alleen zo opgeblazen, omdat hij er geen donder mee wint door hier over te liegen. Menno konden ze toch wel uitkotsen, al had hij gezegd "Ik raadde het af, maar hij ging dus toch ermee door."
Dus er is zo weinig zinnig elleboogwerk te ontdekken in deze actie. Wat het geloofwaardiger maakt dat hij echt even zijn perspectief verloren heeft op hoe de dingen echt zijn gegaan.
pi_31771193
hij liegt gewoon, dat is toch niet zo raar? hij is immers lid van D66, die bekijken ook de werkelijkheid altijd van hun eigen kant
pi_31772298
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 00:49 schreef Lamon het volgende:

[..]

Daarom snap ik de ophef over dit geval ook niet zo. Ik vind wel dat als Joost de rest van BB blijft zoals hij de afgelopen week was, ik me toch in hem vergist heb en het toch niet zo'n goede gozer als eerst leek was, maar ik ga er tot het tegendeel bewezen is vanuit dat hij weer bijtrekt.

Dit specifieke geval vind ik alleen zo opgeblazen, omdat hij er geen donder mee wint door hier over te liegen. Menno konden ze toch wel uitkotsen, al had hij gezegd "Ik raadde het af, maar hij ging dus toch ermee door."
Dus er is zo weinig zinnig elleboogwerk te ontdekken in deze actie. Wat het geloofwaardiger maakt dat hij echt even zijn perspectief verloren heeft op hoe de dingen echt zijn gegaan.
daar kan ik me goed in vinden
pi_31774822
Dat liegen over dat voorval van Menno in de ochtend, vind ik eigenlijk best triest.
pi_31775272
Ventje wil toch de politiek in? Past ie precies bij.Ook een stelletje oplichters. Soort zoekt soort!!!
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 12:50:09 #22
105242 P-au-L
Milf Monique!!
pi_31777596
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 22:52 schreef BB5kijker het volgende:
Raar topic. Denk dat de maker (P-au-L) een kast-nicht is. Er zit hem in ieder geval iets dwars.
Ja hè
pi_31778288
Bonenroddeltoestand is achter de rug dus verder in het Joost topic.
Joost - de immer humoristische kast-homo

Slotje.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')