Dit is niet wat je wil he?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:11 schreef Jordy-B het volgende:
'k zou het fijn vinden als je op het topiclijstje op de FP zou kunnen zien uit welk subforum 'n bepaald topic komt.
maar dat terzijde.
Ten eerste wat een idiote topic titel .. dat hele nichtengedoe of uit de kast komen slaat werkelijk nergens op .. kennelijk mogen mannen hun gevoelige kant niet tonenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:38 schreef P-au-L het volgende:
Hij blijft maar zeiken over Menno en over de mededeling die hij moest doen van Big-Brother en dat Menno alleen door werkte voor 2 uurtjes![]()
Als de bewoners als groep bij elkaar zijn doet Joost alsof Menno z'n maat is maar als hij bonen staat uit te zoeken roddelt hij als een gek. Beetje jammer Joost![]()
Verkeerde topic ook nogquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:03 schreef PC eend het volgende:
Het maakt mij allemaal geen zak meer uit
Ik ben nog steeds niet over de klap heen![]()
Hoe moet ik nu verder.... misschien hadden jullie toch gelijk en is Tanja de aso....
Hoe kan ze mij dit nou aandoen![]()
Naziquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:00 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, dan ga ik jou laten bannen. [afbeelding]
Daarom snap ik de ophef over dit geval ook niet zo. Ik vind wel dat als Joost de rest van BB blijft zoals hij de afgelopen week was, ik me toch in hem vergist heb en het toch niet zo'n goede gozer als eerst leek was, maar ik ga er tot het tegendeel bewezen is vanuit dat hij weer bijtrekt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:28 schreef riri het volgende:
Ik vind het helemaal niet bij joost passen daar moedwillig over te liegen anders verdedig je je toch niet zo?
Hij weet toch ook dat BB alles kan zien en horen dan zou het toch gek zijn als het deed alsof?
daar kan ik me goed in vindenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:49 schreef Lamon het volgende:
[..]
Daarom snap ik de ophef over dit geval ook niet zo. Ik vind wel dat als Joost de rest van BB blijft zoals hij de afgelopen week was, ik me toch in hem vergist heb en het toch niet zo'n goede gozer als eerst leek was, maar ik ga er tot het tegendeel bewezen is vanuit dat hij weer bijtrekt.
Dit specifieke geval vind ik alleen zo opgeblazen, omdat hij er geen donder mee wint door hier over te liegen. Menno konden ze toch wel uitkotsen, al had hij gezegd "Ik raadde het af, maar hij ging dus toch ermee door."
Dus er is zo weinig zinnig elleboogwerk te ontdekken in deze actie. Wat het geloofwaardiger maakt dat hij echt even zijn perspectief verloren heeft op hoe de dingen echt zijn gegaan.
Ja hèquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:52 schreef BB5kijker het volgende:
Raar topic. Denk dat de maker (P-au-L) een kast-nicht is. Er zit hem in ieder geval iets dwars.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |