Jij bent wel heel stoer, hè.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:01 schreef Crazy_Train het volgende:
...
Ik hoop trouwens dat er veel van die negers doodgaan. Zijn we mooi klaar met die overbevolking.
....
Miniem heet dat in correct nederlands. Dat verklaart vermoedelijk ook waarom jij blut bent; Je bent te stom om een correcte zin te formuleren.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:43 schreef Crazy_Train het volgende:
[..]
Minimaal.
Overigens ben ik ook blut.
Nee, jij begrijpt het verkeerd.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:48 schreef sooty het volgende:
[..]
Miniem heet dat in correct nNederlands. Dat verklaart vermoedelijk ook waarom jij blut bent; Je bent te stom om een correcte zin te formuleren.
heb je last van de overbevolking dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:01 schreef Crazy_Train het volgende:
Ik hoop trouwens dat er veel van die negers doodgaan. Zijn we mooi klaar met die overbevolking.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:52 schreef Crazy_Train het volgende:
[..]
Nee, jij begrijpt het verkeerd.
Geeft niks, jouw geld gaat immers niet naar je opleiding, maar naar de negertjes in Guatemala. Dat ze daar maar veel lijm kunnen kopen..
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:58 schreef DrDentz het volgende:
ga de politiek in gast, met die standpunten heb je zo 30 of 40 zetels
de eerstequote:
Ach. Jij bent in ieder geval eerlijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:01 schreef Markster het volgende:
In de zin van, dat het mij niet zoveel kan schelen. Zolang het met mij maar goed gaat, en de mensen die ik mag.
Hehe, heerlijk egoistisch
Ach, Ik haat je sowieso niet; Ongeacht jouw politieke voorkeur.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:07 schreef Crazy_Train het volgende:
Ik stem overigens SP.
Nog een reden om mij te haten..
Jouw matige interpunctie en incorrecte hoofdlettergebruik is ook niet mijn schuld hoop ik.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:35 schreef sooty het volgende:
[..]
Ach, Ik haat je sowieso niet; Ongeacht jouw politieke voorkeur.
Dat jij SP stemt rijmt niet geheel, of liever geheel niet, met jouw exposé hierboven.
Dat jij een beetje dom bent kan ik in komen; Maar dat is niet jouw schuld.
Waar gaat dit over ?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:39 schreef Crazy_Train het volgende:
[..]
Jouw matige interpunctie en incorrecte hoofdlettergebruik is ook niet mijn schuld hoop ik.
Jammer dat de moeilijke woordjes die je gebruikt geen indruk maken op deze manier.
Maar ik gooi het deze keer op dichterlijke vrijheid, daar kunnen autisten zoals jou vaak erg blij mee zijn..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |