Hier had natuurlijk gewoon hoer moeten staan.quote:Tanja is het Big Brother-huis als jonge avontuurlijke vrouw ingekomen
Behalve over zichzelf.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:02 schreef Sybesma het volgende:
[..]
Ze heeft in elk geval wel mensenkennis!
Als dat in de Metro had gestaan, was het inderdaad morgen bij de MetroMissers verschenen!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:17 schreef DIGGER het volgende:
Uit het stuk in de televaag:
[..]
Hier had natuurlijk gewoon hoer moeten staan.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Aan je stukje te zien behoor jij in ieder geval niet tot de fokkers die iedere keer als Tan maar ff in beeld kwam, het nodig vonden iets afbrekends over haar neer te typen.
Wat ze ook deed, of niet deed. Het was altijd negatief en fout van Tan.
Mensen die concequent op zo`n niveau posten (af en toe eens zo`n post is natuurlijk iets anders), hebben mijns inziens geen invoelingsvermogen, en dat zijn enge mensen die een zondebok kiezen en daar MEDOGENLOOS op inhakken.
Kan me niet voorstellen dat zij irl (in real life) er wel ernaar streven mensen niet te beschadigen.
[..]
Ik heb ook veel ergelijke Tanja momenten gezien, en af en toe mooie momenten waarin haar positieve kant goed tot uiting kwam.
Ik geloof overigens niet, dat ze zich erg bewust is van haar gedrag. Meer een jarenlange gewoonte, en om met zo`n achtergrond en problematiek jezelf in een groep te handhaven is zwaar.
En hoop dat ze wat begeleiding krijgt om haar leven verder op orde te kunnen brengen.
Ze heeft Josc, goede stimulans om het voor te doen.
Gezien de liefdevolle manier waarop ze met haar omgaat, denk ik dat ze op haar manier, het zeker zal redden er wat van te maken.
Zolang haar sterke kanten, die ze echt ook heeft, maar gestimuleerd worden, en ze (met geduld) bijgestuurd wordt, als het ff wat minder gaat.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
laat Nathalie maar lekker met d'r meegaan..
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:01 schreef Springsteen27 het volgende:
Ik kruip nog liever op een verdwaald schaap!
Wie zegt dat dat schaap verdwaald is Arcee. Misschien is het wel even zijn oogjes goed de kost aan het gevenquote:
kern van waarheid, enzoquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:35 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat zal het saai worden in het huis zeg
lost-sheep.jpg, lijkt me duidelijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:24 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat schaap verdwaald is Arcee. Misschien is het wel even zijn oogjes goed de kost aan het geven![]()
Da's waarquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:09 schreef ThomasBerge het volgende:
Dag Tanja, je hebt wel voor leuke televisie gezorgd
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:09 schreef ThomasBerge het volgende:
Dag Tanja, je hebt wel voor leuke televisie gezorgd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |