Ik hoop echt, dat ze gaat, dan kan BB eindelijk een normale BB wordenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:32 schreef Byker het volgende:
Tanja wou al vaker weg.
Het zal mij niets verbasen dat ze morgen besluit om toch te blijven.
Bron?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:38 schreef sooty het volgende:
BB heeft 25 mille vooraf betaald aan deze ex-medewerkster van een bepaald type relax-boerderij. Dat heeft zij slim aangepakt. Andere live-bevallingsprogramma's (SBS) op tv betalen een fooi.
als het al gisteren was, normaal lopen de uitzendingen namelijk twee dagen achter. Oh op de site staat het bij 26/10, nou dan was het echt gisteren. Maar bij 26/10 staat ook dat Menno alleen blijft doorwerken aan de opdracht en dat zien wij pas morgen op de 28ste.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:22 schreef Jane het volgende:
Wel raar dat ze gisteren dat stukje al hebben opgenomen van Tanja die zegt dat ze weggaat, maar dat ze de mensen nog wel een dag laten bellen/sms'en.
quote:Gelukkig was er voor je de arbeidsinspectie, die besloot dat de baby niet langer dan 8 dagen gefilmd mag worden. Want zodra het kind uit de show verdwijnt zal moeder wel niet achterblijven. Mag Tanja eindelijk vrijwillig vertrekken. En vrijwillig zal het wel gaan, heb je een mooi excuus om d’r nog een cadeautje te geven voor haar moedige maar vanzelfsprekende besluit.
juist, en maar goed dat ze vrijwillig weggaat, anders had John haar er donderdag wel uitgegooid. Nu is er gelukkig nóg een exit. Trouwens, wat kinderachtig al die "quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:41 schreef bankrupcy het volgende:
Keurig netjes, een week na de geboorte. Precies zoals afgesproken met Hummie en John.
past prima bij dat kinderachtige gedrag van Tanjaquote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:12 schreef Steve.Porter het volgende:
Trouwens, wat kinderachtig al die "" replies.
Aan je stukje te zien behoor jij in ieder geval niet tot de fokkers die iedere keer als Tan maar ff in beeld kwam, het nodig vonden iets afbrekends over haar neer te typen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:51 schreef Djoj het volgende:
<tekst>
Whatever, Tanja...het ga je goed!
Ik heb ook veel ergelijke Tanja momenten gezien, en af en toe mooie momenten waarin haar positieve kant goed tot uiting kwam.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:51 schreef Djoj het volgende:
Zo heel af en toe zag ik een lieve, open Tanja, waar ik dan ook direct vrolijk van werd, zo van 'pfff, gelukkig, je kan ook zo zijn', dit besef is eigenlijk al te gek voor woorden vind ik...Eigenlijk gewoon triest, omdat ik zie dat ze het in zich heeft, maar het op de e.o.a. manier geen ruimte geeft of kan geven...![]()
Ik wens haar en vooral haar kindje veel psychiatrische hulp en begeleiding toequote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:27 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb ook veel ergelijke Tanja momenten gezien, en af en toe mooie momenten waarin haar positieve kant goed tot uiting kwam.
Ik geloof overigens niet, dat ze zich erg bewust is van haar gedrag. Meer een jarenlange gewoonte, en om met zo`n achtergrond en problematiek jezelf in een groep te handhaven is zwaar.
En hoop dat ze wat begeleiding krijgt om haar leven verder op orde te kunnen brengen.
Ze heeft Josc, goede stimulans om het voor te doen.
Gezien de liefdevolle manier waarop ze met haar omgaat, denk ik dat ze op haar manier, het zeker zal redden er wat van te maken.
Zolang haar sterke kanten, die ze echt ook heeft, maar gestimuleerd worden, en ze (met geduld) bijgestuurd wordt, als het ff wat minder gaat.
Kun jij niet ook meteen ff opkankeren? Niemand zou jou missen hier denk ik.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 02:27 schreef Peter6000 het volgende:
blablabla...
En jij hebt ook een plank voor je kop.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 04:58 schreef HellFreez het volgende:
[..]
Kun jij niet ook meteen ff opkankeren? Niemand zou jou missen hier denk ik.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |