Ik wil niet lelijk doen over liekse aangezien ik dan teveel man kans geef om mij te nomineren, maareh ik zou ook niet geestdodend werk willen doen met lieske in mijn nabijheid....die kwebbelt maar door en al je bonen zijn zo door mekaarquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:55 schreef bunnyma het volgende:
[..]
"Wat ben ik blij dat zij niet in ons team zat.'
Nathalie gaf hem gelijk.
Dido hield heel correct (zoals altijd) haar mond
menno zakt op mijn lijstjequote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:55 schreef bunnyma het volgende:
[..]
"Wat ben ik blij dat zij niet in ons team zat.'
Nathalie gaf hem gelijk.
Dido hield heel correct (zoals altijd) haar mond
Ik niet hoor, voor haar leeftijd is ze soms heel tof en soms heel kinderlijkquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
en lieske is 19 en daar valt iedereen over![]()
![]()
Menno Roel en Dido hadden ook nog wel redelijk goed contact met haar.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:51 schreef LoveProfusion het volgende:
[quote]
. Er zijn er maar weinigen geweest (eigenlijk alleen Lieske) die het gesprek met haar aangingen.
quote:Jammer dat ze eruit gaat, maar het is wel beter voor het kindje.
Ik hoop dat Nathalie er ook uitgaatalhoewel ik denk dat het Rob is die met haar mee moet...
ik werd ook een beetje moe van d'r gezever... en die ellenlange verhalen die maar niet to the point komenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik wil niet lelijk doen over liekse aangezien ik dan teveel man kans geef om mij te nomineren, maareh ik zou ook niet geestdodend werk willen doen met lieske in mijn nabijheid....die kwebbelt maar door en al je bonen zijn zo door mekaar
Roel stond eerst bij mijn kotslijstje, maar ik geeft hem nog even het voordeel van de twijfel.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:55 schreef Rica het volgende:
[..]
Top drie is nu hetzelfde bij mij, iets andere volgorde
Roel weet ik nog niet, blijft een twijfelgeval voor me.
En Joost heeft Chantal ingehaald, een hele prestatie.
Menno is eerlijker dan wie dan ook, zelfs na een officiele waarschuwing nog zeggen dat BB manipuleetr..dat is pas de waarheid zeggen!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:58 schreef Ferdii het volgende:
[..]
menno zakt op mijn lijstje![]()
![]()
der zijn er maar weinig in het huis die zow zichzelf, eerlijk en lief zijn in dat huis
Nee! Tanja eruit, <andere genomineerde naar keuze> eruit en Leroy erin! Kan makkelijk in zo'n uurtje! We hebben immers geen lang babygelul meer in de uitzendingquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:57 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk trouwens (weet niet meer door wie het was geopperd) dat morgen alleen Tanja eruitgaat en degene die de minste stemmen heeft dus genomineerd staat omdat een dubbele exit niet in één liveuitzending past, dus ik vrees dat het alleen Tanja is
Ik weet trouwens niet wat ik kinderlijker vind hoor. 19 zijn en soms nog erg naïef denken of 27 zijn en te pas en te onpas je duim in je giechel stoppenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:58 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik niet hoor, voor haar leeftijd is ze soms heel tof en soms heel kinderlijk
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:57 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk trouwens (weet niet meer door wie het was geopperd) dat morgen alleen Tanja eruitgaat en degene die de minste stemmen heeft dus genomineerd staat omdat een dubbele exit niet in één liveuitzending past, dus ik vrees dat het alleen Tanja is
weet ikquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:58 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik niet hoor, voor haar leeftijd is ze soms heel tof en soms heel kinderlijk
quote:
Ik geef hem wel gelijk daarin. Ze staat op 1 op mijn lijstje, maar ik wordt af en toe ook moe van dat gezever.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:58 schreef Ferdii het volgende:
[..]
![]()
der zijn er maar weinig in het huis die zow zichzelf, eerlijk en lief zijn in dat huis
Ach Lieske deed ook best bot tegen hem daarnet dus ik kan het wel begrijpen deze opmerking.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:58 schreef Ferdii het volgende:
[..]
![]()
Zou Hummie nog met Tanja een deal gesloten hebben dat zij mag zeggen wie er samen met haar exit gaat ??? Da's lachen, want dan gaat waarschijnlijk Joost met haar mee. Zou wel verrassende wending zijnquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:59 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Nee! Tanja eruit, <andere genomineerde naar keuze> eruit en Leroy erin! Kan makkelijk in zo'n uurtje! We hebben immers geen lang babygelul meer in de uitzending![]()
das waar, maar ik denk dat menno wel veel met ze reputatie voor de buiten wereld bezig is door bv niet over politiek te praten, werken als de rest slaapt, overal mee eens zijn wat de groep zegt etc.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Menno is eerlijker dan wie dan ook, zelfs na een officiele waarschuwing nog zeggen dat BB manipuleetr..dat is pas de waarheid zeggen!
waar heeft die kutingrid het nou over?
*PROEST*quote:
Sterker Lieske stons achter menno zijn rug in de bonenkamer behoorlijk van leer te trekken over Menno...zeer achterbaks@!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ach Lieske deed ook best bot tegen hem daarnet dus ik kan het wel begrijpen deze opmerking.
Zoals Dido zei heeft hij soms twee gezichten. De ene leuk en de ander minder. Dat is het een beetje bij me.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:58 schreef Day het volgende:
[..]
Roel stond eerst bij mijn kotslijstje, maar ik geeft hem nog even het voordeel van de twijfel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |