Haha hebben ze alleen zichzelf mee, hebben ze 3 dagen niks te vretenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:36 schreef arneaux het volgende:
t Mooiste zou zijn als ze nu alle blikken opentrekken om te eten. Benieuwd wat Rob zegt.
Er zijn er aardig wat die ik de winst niet gun. Maar dat geldt ook zeker voor bewoners die alleen maar netjes doen wat van hun verwacht wordt. Die mogen ook zeer zeker niet winnen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dus jij gunt één van die mongolen de winst?
Dan kunnen ze mij wegstrepen als kijkerquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:35 schreef Cuaderno het volgende:
ideale laatste 6 (op dit moment):
chantal en ingrid (voor het stoken en de roddels)
rob en menno (voor de onderlinge strijd en om over te roddelen en tegen te stoken)
dido en roel (voor de romantische onwikkelingen en zij mogen winnen)
Dus als de bewoners iets zonder camera's willen zeggen of doen... gewoon om de drie seconden "moslim "zeggen!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:24 schreef frizti het volgende:
het woord moslim valt en meteen censuur.
Ook meer voor de nominatie SMS'jes. Niet voor niets gaf Nederland Turkije 12 punten op het Eurovisie songfestival in Kiev.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:46 schreef Bocaj het volgende:
Die sencuur ivm moslims is natuurlijk bescherming voor hunzelf....
Het zal je maar gebeuren dat ze voor je deur staan als je uit het bb huis komt.... Het is raar maar waar tegenwoodig in nl. (Of ik het daar zelf mee eens ben laat ik in het midden!)
Kan ik me niet voorstellen. Die zitten juist te wachten op dit soort zaken. Ze laten niet voor niets zo'n enorm gemanipuleerde 5 minuten tv zien aan de groep van Menno vanmiddag. Dit gaat scoren op tv en dit is dus exact waar BB op hooptquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:45 schreef Jane het volgende:
BB werd het Menno-bashing kennelijk ook iets teveel. Zouden ze zich eigenlijk misschien niks van aan moeten trekken. Maar ja, wellicht zaten ze zich gewoon ook kapot te ergeren aan Joost.
Tuurlijk. Als Tanja iets beslist, dan wijkt ze daar noooooooooooit meer vanaf, aldus haarzelf.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
Tanja en Joost praten ook weer
zo dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze mij wegstrepen als kijker
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tuurlijk. Als Tanja iets beslist, dan wijkt ze daar noooooooooooit meer vanaf, aldus haarzelf.
Zou Mummie bang zijn voor "de hofstadgroep"?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:44 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Dus als de bewoners iets zonder camera's willen zeggen of doen... gewoon om de drie seconden "moslim "zeggen!![]()
Ik: Lieske en Dido. En dan houdt het wel op met voorkeuren.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:49 schreef Cuaderno het volgende:
maar wie zou jij er tot het laatst in willen zien dan?
Die 10.000 euro maakt hem tamquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:49 schreef scanman01 het volgende:
Ik baal wel dat Roel zich vrij rustig houdt. Ik had hem meer gezien als rebel nummer 1.
Helaas helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |