abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31703740
Bestaan er ergens op internet (officiele) voorbeeldbrieven, of sjablonen van brieven waarin je de autoverzekering van de andere partij aansprakelijk stelt? Ik heb namelijk geen idee, waar te beginnen, of op welke manier dingen te brengen cq formulieren.

Nogmaals; Het betreft hier dus een autoverzekering.

Bij voorbaat dank.
The gum you like, is coming back in style.
pi_31705082
Goede verzekeringstussenpersoon heeft die wel.

En anders:

'LS, bij deze stel ik u aansprakelijk voor de schade die voortvloeit uit het ongeval d.d.
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_31705423
Ik had het liefst een complete brief gehad. Want ik denk dat die ene zin niet genoeg zal zijn en de opmaak is me wel bekend, van een (aangetekende) brief.
The gum you like, is coming back in style.
pi_31710105
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 17:57 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik had het liefst een complete brief gehad. Want ik denk dat die ene zin niet genoeg zal zijn en de opmaak is me wel bekend, van een (aangetekende) brief.
Die ene zin is genoeg; je hoeft geen uitgebreid verhaal te schrijven; sterker nog: het hoeft niet eens schriftelijk.
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_31720828
Op de websites van direct-writers zijn ze doorgaans wel te vinden (je kunt er immers ook online je schade melden).

Bijvoorbeeld deze van de FBTO.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')