Ja. Samen met 2 collega's wil ik een appartement gaan huren. (Breda). Het is via een van die geweldige woningburo's, wonen is big business. Ik heb nu zelf pas 1 jaar wachttijd bij de woningstichting, en zit voor ¤330 op een kleine kamer. Breda is echt reteduur, er zijn wel eens mensen om me heen die geluk hebben bij het zoeken naar woonruimte, maar ik kom alleen maar die dure dingen tegen. Al het goedkopere is meteen wegquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:40 schreef Marialice het volgende:
Is die 750 euro kale huur?
? Hoe dat dan ?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:01 schreef perezoso het volgende:
Als je ergens 45 euro op kan besparen ben je toch gered ? (of 4,5 uur extra werken evt ?)
Is op zich ook wel weer zo. Ik neem trouwens aan, dat als je dat huis idd met 3 man gaat huren, dat dan het inkomen van alle 3 wordt opgeteld om te bepalen of er recht is op huursubsidie? Anders lok je als overheid zelf weer onderhuur etc. uit.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:41 schreef Uncle het volgende:
Ach, als je het gewoon kunt krijgen waarom dan niet. Das net zoals de zorgtoeslag. Je hbet het niet perse nodig maar is toch wel mooi meegenomen
Waarschijnlijk kunnen ze het niet krijgen, omdat ze te veel verdienen en/of te duur wonen en het dus niet per se nodig hebben.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:41 schreef Uncle het volgende:
Ach, als je het gewoon kunt krijgen waarom dan niet. Das net zoals de zorgtoeslag. Je hbet het niet perse nodig maar is toch wel mooi meegenomen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |