Maar op het gele papiertje staan 2 verschillende dingen:quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:28 schreef Tique3 het volgende:
met andere woorden, op het papiertje staat een te hoge snelheid, dus het is haar woord tegen het zijne, dat ga je toch niet winnen..
Hij heeft toch zelf opgeschreven dat de overtreding maar 10 t/m 15 km p/u was???quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:34 schreef wonko het volgende:
Tja, het nieuwe niveau van werken van de politie heb je toch niets tegen in te brengen...je bent schuldig tot je het tegendeel kunt bewijzen en dat kan je niet. Want het is jouw/haar woord tegen dat van een agent. En we kunnen allemaal in de krant lezen hoe ontzettend betrouwbaar die zijn...alleen ziet de officier dat waarschijnlijk anders.
Dan dien je toch een bezwaarschrift in, heeft waarschijnlijk meer kans van slagen dan alleen hier op fok te klagenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:34 schreef sanger het volgende:
[..]
Maar op het gele papiertje staan 2 verschillende dingen:
1]
Ik, ambtenaar, zag dat op bovenvermelde datum, tijdstip en plaats door betrokkene met het omschreven voertuig de volgende overtreding werd verricht: max.overschrijding snelheid meer dan 10 t/m 15 km p/u
2]
sanctiebedrag 45.00
geconst.snelheid 75*
gecorr.snelheid 72*
toegest.snelheid 50
* zijn dus de foutieve gegevens. Volgens die agent maakte het niets uit.
de rest wel, dus hou gewoon je mond..quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:11 schreef indahnesia.com het volgende:
ik geloof er echt geen flikker van...
*proest* de rest laat het gewoon niet merken, ik zie ook niet in waarom ik naar het gecommandeer van je zou moeten luisterenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:49 schreef Moffel het volgende:
[..]
de rest wel, dus hou gewoon je mond..
Als het al bij het CJIB ligt heeft contact met de agent volgens mij weinig zin meer. Een bezwaarschrift zou wel kansrijk moeten zijn.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:23 schreef Slurf het volgende:
achterop de brief van het CJIB staat hoe je bezwaar aan kan tekenen. Dit moet je bij de officier van Justitie doen, niet bij het CJIB. Je kan trouwens ook eerst even in contoct proberen te komen met de agent die de boete uitgeschreven heeft. (heb je het gele papiertje nog, waar op staat max over schrijding 10 t/m 15 ?)
Tja, das dus echt jouw probleem. Al snap ik niet watr er ongeloofwaardig zou moeten zijn aan het verhaal.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:11 schreef indahnesia.com het volgende:
ik geloof er echt geen flikker van...
als iets op papier staat, moet je iemand nooit op zijn woord vertrouwen. Dan is wat op papier staat een feit.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:34 schreef sanger het volgende:
[..]
Volgens die agent maakte het niets uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |