abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31894908
quote:
we hebben nu met zijn allen door dat het slechts een incident betrof, een daad die op zich staat, waarvoor de verantwoordelijkheid slechts bij een eenling ligt.
Ja, de gek is opgesloten en de problemen zijn opgelost! Een herhaling van een 'incident' gelijkwaardig aan het 'incident' Van Gogh is uitgesloten..... Zitten de schroeven goed vast in die plank die je voor je plaat heb
  woensdag 2 november 2005 @ 13:44:46 #152
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_31895135
quote:
Op woensdag 2 november 2005 13:36 schreef Bramos83 het volgende:

[..]

Ja, de gek is opgesloten en de problemen zijn opgelost! Een herhaling van een 'incident' gelijkwaardig aan het 'incident' Van Gogh is uitgesloten..... Zitten de schroeven goed vast in die plank die je voor je plaat heb.
Niks is te voorkomen. Elk incident kan nog een keer plaats vinden, alleen valt dat in dit geval te verwaarlozen. Er is geen tendens noch een structuur te vinden.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_31895261
Nou, ik merk dat de sociaal zwakkeren onder de moslims wel meer zijn gaan radicaliseren cq. zich meer gaan afzetten tegen de Nederlandse samenleving. Mohammed B. is ook een voorbeeld voor mensen....

Maar je hebt gelijk, er zijn nog geen daden bij woorden gevoegd verder.....
pi_31901257
Wie heeft dat 'artistiekerige' koor uitgenodigd om op te treden tussen de sprekers??
De aanwezigen zitten met kromme tenen in hun schoenen..
Ik ook.

[ Bericht 2% gewijzigd door What op 02-11-2005 17:18:35 ]
pi_31901686
Zo! Yasmine Allas, goed hoor.
pi_31901831
Jalu....PERFECT!! Ik sta helemaal achter je....en voor de verandering ook een keer achter Gia's post van 2 november 12:34.
  woensdag 2 november 2005 @ 17:22:53 #157
41597 IPdaily
Lekker Nederlands
pi_31902046
pi_31913566
En heeft dat mens met die theedoek op haar kanus en dubieus allooi nog lopen preken uit die nepbijbel?
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_31918903
Theo was niet alleen een fascinerend mens, interviewer, filmmaker en columnist
Theo was veel meer dan dat...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')