Mijn stelling was gericht tegen SCH en betrof uitsluitend moslims, ik heb nooit ontkent dat blanke volksstammen dit doen. Nederland is op dat gebied gelukkig ver vooruit op de rest vd wereld. Vormen van dit soort drang die in Nederland zijn terug te vinden zijn bij wereldvreemde mensen, oftewel streng religieuze mensen en neo-nazi's.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik kan je ook hele volksstammen blanke autochtonen opnoemen die ook die neiging hebben, laten we bij het overgrote deel van de middelbare schooljeugd beginnen, dat is niet moslimeigen (daardoor nog niet te tolereren uiteraard)
Nee tuurlijk niet, wie zou dat moeten doen dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:54 schreef Scandum het volgende:
[..]
En is er nog steeds geen moslim te vinden die wil getuigen tegen Samir en Co.![]()
Goh, op mijn blanke HAVO/VWO-school hoefde je het anders ook niet in je hoofd te halen om homo te zijn. Maar goed, dat waren dan ook wereldvreemde strenge religeuze mensen....Geen gewone Nederlanders die ver vooruit waren op de rest van de wereld.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:25 schreef Bramos83 het volgende:
[..]
Mijn stelling was gericht tegen SCH en betrof uitsluitend moslims, ik heb nooit ontkent dat blanke volksstammen dit doen. Nederland is op dat gebied gelukkig ver vooruit op de rest vd wereld. Vormen van dit soort drang die in Nederland zijn terug te vinden zijn bij wereldvreemde mensen, oftewel streng religieuze mensen en neo-nazi's.
ja idd, puberaal haantjes gedrag is een goede houvast voor je argument. En kom nu niet aan met een ander argumenten wat over voetbalsupporters gaat.... Laten we het houden op de sociaal zwakkere onder ons.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Goh, op mijn blanke HAVO/VWO-school hoefde je het anders ook niet in je hoofd te halen om homo te zijn. Maar goed, dat waren dan ook wereldvreemde strenge religeuze mensen....Geen gewone Nederlanders die ver vooruit waren op de rest van de wereld.
't Is inderdaad ook een leeftijdsding. Kijk ook maar eens naar de leeftijd van een Mohammed B of een Samir A. bijvoorbeeld. En naar de leeftijd van de kutmarokkaantjes en naar de leeftijden van hun autochtone criminele evenbeelden. En kijk ook eens naar de sociale en economische standen van de ontspoorde allochtonen en naar dezelfde standen van de ontspoorde autochtonen. Of naar de genoten opleiding van allochtone criminelen en die van autochtone criminelen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:36 schreef Bramos83 het volgende:
[..]
ja idd, puberaal haantjes gedrag is een goede houvast voor je argument. En kom nu niet aan met een ander argumenten wat over voetbalsupporters gaat.... Laten we het houden op de sociaal zwakkere onder ons.
Het is ook wel frappant dat laagopgeleiden, mensen uit achterstandswijken of mensen met een weinig florisant toekomstperspectief hoog in die zelfde lijstjes staanquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:31 schreef ethiraseth het volgende:
Afkomst en cultuur negeren is ook wel een erg makkelijke manier van je kop in het zand steken natuurlijk. Het is toch wel erg frappant namelijk dat bepaalde bevolkinsgroepen steevast hoog in de criminaliteitscijfers terecht komen. En waarom Chinezen en andere Oost-Aziatische groepen het hier wel goed doen is simpel: die houden zich aan de wet, voedden hun kinderen goed op en sturen ze naar school.
Nu dwaal je af naar de georganiseerde misdaad. Dat doen wel meer bevolkingsgroepen in Nederland, waaronder de autochtone bevolking en turken!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Het is ook wel frappant dat laagopgeleiden, mensen uit achterstandswijken of mensen met een weinig florisant toekomstperspectief hoog in die zelfde lijstjes staan![]()
Daarnaast is ook gebleken dat Chinezen zeer crimineel zijn. Alleen die regelen het zo dat ze wat minder pakkans hebben. Bijvoorbeeld door de eigen soortgenoten te onderdrukken en te zorgen dat die niet naar buiten durven te treden vanwege eventuele gevolgen voor de familie.![]()
Maar goed, we staren ons blind op het Moslim en Marokkaan zijn ipv van op de oorzaken van ongewenst gedrag. Tja, dan gaan we dit natuurlijk helemaal nooit meer oplossen en het alleen nog maar verder uit de hand laten lopen. Maar goed, dat schijnen we diep in ons xenofobe hartje ook maar al te graag te willen.
Jawel hoor.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:04 schreef Midasdewolf het volgende:
[..]
Het zijn altijd diegene die niet verder komen dan één regel die zulke opmerkingen maken. Kun je uberhaupt een discussie voeren, ik denk het niet![]()
![]()
Het kapitalisme als smeermiddel van de samenlevingquote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:58 schreef Mutant01 het volgende:
AmenIn de praktijk merk ik helemaal niets van de spanning, wel eens in Beverwijk geweest bijvoorbeeld? 99% van de standhouders is allochtoon en moslim, de klanten bestaan voor ruim 80% uit gewone autochtonen. De sfeer is er daar totaal niet minder op geworden, ik zie lonsdalers, Joden, Moslims, Christenen, Hindoe's weet ik veel wat, allemaal op een kluitje zitten. Men lacht met elkaar, onderhandelt met elkaar, gaat gesprekken aan met elkaar..
Klopt ! En daarom is het issue helemaal niet of we het moslimterrorisme aanpakken, maar of we de gehele moslimgemeenschap aanpakken.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:57 schreef Bramos83 het volgende:
De drang tot het intimideren van oa. joden, homo's vrouwen is ook een vorm van terreur, en die speelt helaas nog wel bij vele (dus niet alle) moslims door de hoofden.
Onzin, ook veel niet-moslims tolereren geen homo's of andersdenkenden. Dan blijf je bezig.quote:Op woensdag 2 november 2005 09:18 schreef VARKEN het volgende:
[..]
Klopt ! En daarom is het issue helemaal niet of we het moslimterrorisme aanpakken, maar of we de gehele moslimgemeenschap aanpakken.
Flauwekul. Kijk om je heen naar de westerse wereld en je ziet dat wij jij hier zegt grote onzin is.quote:Op woensdag 2 november 2005 10:53 schreef multatuli het volgende:
[...]
alle grote geloven onverenigbaar zijn met die vrijheid.
Wat precies heeft zij verkeerd gedaan dan? Wat was die film behalve een voorbeeld van de vrijheid van meningsuiting?quote:Op woensdag 2 november 2005 10:59 schreef Meki het volgende:
Hirsi hoeft niet te spreken want zij was mede verantwoordelijk zij heeft Theo opgestookt met film maken
Nee een beledigingquote:Op woensdag 2 november 2005 11:03 schreef Jalu het volgende:
[..]
Wat precies heeft zij verkeerd gedaan dan? Wat was die film behalve een voorbeeld van de vrijheid van meningsuiting?
En toen lag de tollerantie(grens) in 1001 scherven op de grond.quote:Op woensdag 2 november 2005 11:04 schreef Meki het volgende:
Nee een belediging
jullie zagen dat een vrijheid maar alle Moslims zagen het als belediging
Dan hebben die moslims in Nederland en de rest van de westerse wereld een probleem, want de vrijheid van meningsuiting is een groot goed in die westerse wereld. Iets wat moslims die er zelf voor kiezen om deel uit te maken van die westerse wereld zullen moeten accepteren.quote:Op woensdag 2 november 2005 11:04 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee een belediging
Maar een belediging is toch nog geen reden om vermoord/bedreigd te worden?quote:Op woensdag 2 november 2005 11:04 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee een belediging
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |