Iets wat uiteindelijk toch wel weer zal gebeuren.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:17 schreef Dr.Aart het volgende:
Als er volgende week maar niet weer zo'n idioot deze datum aangrijpt om een aanslag te plegen![]()
Ze hebben in ieder geval door dat je met één bekend figuur te doden meer publiciteit en aandacht krijgt dan met een hele bus opblazen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:21 schreef Fool het volgende:
[..]
Iets wat uiteindelijk toch wel weer zal gebeuren.
Volkomen mee eens...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:53 schreef Midasdewolf het volgende:
[..]
Ze hebben in ieder geval door dat je met één bekend figuur te doden meer publiciteit en aandacht krijgt dan met een hele bus opblazen.
Dus ze doen maar, wij hoeven ons daar geen zorgen om te maken.
Prachtig toch die multiculturele samenleving, vol met gekleurde mensen die helemaal niet blij zijn dat ze hier mogen en kunnen wonen. Maar wij moeten wel blij zijn met hun wanrt anders ben je een racist.
Het lost zich allemaal vanzelf op als die laatste druppel de emmer laat over lopen of laten we ons toch maar onderlopen? Ach wat maakt het me ook uit, eigen schuld dikke bult.
Het gevecht voor een betere samenleving heb ik dan ook al opgegeven en neem het maar zoals het is. Ik ben er pas 3 weken mee bezig maar het bevalt wel om je ogen en oren te sluiten voor negatieve beelden en geluiden. Het leeft makkelijker en je word niet voor racist of voor nazi uitgemaakt als je met oplossingen komt. Het vergalt je leven om te zien hoe ons land naar de verdoemenis gaat met respectlozigheid voor elkaar en voor de samenleving met al zijn wetten en plichten. Als ik nu weer een hele uitzending vol met andersgekleurde mensen zie in "opsporing verzocht" of de moorden door andersgekleurde in "hart van Nederland" op SBS 6 dan doe ik net of ik het niet zie. Ik schrik ook niet meer van cijfers dat er gemiddeld 500 moorden per jaar gebeuren of dat tasjesrovers hun slachtoffer met tas en al een paar honderd meter achter de brommer sleept. Ook niet als er weer een crimineel vrijgesproken word of dat ze maar 80 uur dienstverlening krijgen voor een overval. Het is ff wennen maar het brengt rust in je lijf en de zorgen en angst ebben weg omdat je niets meer wil zien. De linkse gedachte dat het allemaal vanzelf goed komt heeft hier aan meegeholpen want van rechts denken word je zo moe omdat je altijd op ieder probleem de antwoorden hebt omdat je erover nadacht. Heerlijk die rust en wat wonen we toch in een mooi land. toch? Moet je ook eens proberen om links te denken en net te doen alsof er niets aan de hand is.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:27 schreef Gargoylesla het volgende:
[..]
Volkomen mee eens...
Iedereen weet dat het nogmaals gaat gebeuren, Onze regering sluit de ogen en laat het over zich heen komen en weigeren maatregelen te nemen. De nederlander is inmiddels zo tolerant dat als het niet in hun directe omgeving gebeurt trekken ze er zich niets van aan.
De directe omgeving van de nederlanders beginnen ook steeds meer in te krimpen mensen die een hekel hebben om hun eigen familie te bezoeken of niet eens weten wie hun buren zijn laat staan wie er in de wijk woont.
Mensen die savonds niet meer door bepaalde wijken durven te lopen of het openbaar vervoer durven te nemen.
Vanochtend in de bus werden er weer drie "Mede nederlanders" uit de bus gezet wegens het lastig vallen van een meisje die voor hun zat en het irritant blijven drukken op de stop knop en dan nog een grote bek geven ook....
Maargoed laten we gewoon met ze alle onze oog kleppen ophouden het gaat toch goed zo![]()
Precies!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:18 schreef DeTolk het volgende:
Tijd gaat snel.
Alweer een jaar geleden
Zwakke poging tot sarcasmequote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:41 schreef Midasdewolf het volgende:
Amenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:46 schreef Croupouque het volgende:
Spanning tussen moslims en niet-moslims, als dit soort nietzeggende flutkrantjes maar blijven roepen dat er spanningen zijn dan praat iedereen ze na een tijdje wel na. Grijp dit 'jubileum' toch aan om je eens bezig te houden met zaken die nieuwswaardig zijn.
Ieder verkoper gedraagt zich netjes en vriendelijk om een produkt te verkopen en winst te behalen. Bij de klanten is het niet veel anders die hebben ook een koopje dus alle partijen zijn blij. Ik vind dit een heel slecht voorbeeld. Ik wil die mensen wel eens zien die van hun tasje gerooft zijn of geterroriseert worden door allochtone jongeren in de buurt. Of de zoveelste autoinbraak al achter de kiezen hebben.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
AmenIn de praktijk merk ik helemaal niets van de spanning, wel eens in Beverwijk geweest bijvoorbeeld? 99% van de standhouders is allochtoon en moslim, de klanten bestaan voor ruim 80% uit gewone autochtonen. De sfeer is er daar totaal niet minder op geworden, ik zie lonsdalers, Joden, Moslims, Christenen, Hindoe's weet ik veel wat, allemaal op een kluitje zitten. Men lacht met elkaar, onderhandelt met elkaar, gaat gesprekken aan met elkaar..
Het zijn altijd diegene die niet verder komen dan één regel die zulke opmerkingen maken. Kun je uberhaupt een discussie voeren, ik denk het nietquote:
Ik heb serieus nog nooit iets van spanningen tussen moslims en niet-moslims gemerkt, noch heb ik ooit overlast ondervonden van moslimjongeren. Degenen waar ik overlast van ondervind zijn de pettendragende bleekscheetjes met hun eskimojassen hier in de buurt, maar dat is gewoon het standaard verwarde pubervolk dat zich over 4 jaar ook weer als een burgerlul gedraagt.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
AmenIn de praktijk merk ik helemaal niets van de spanning, wel eens in Beverwijk geweest bijvoorbeeld? 99% van de standhouders is allochtoon en moslim, de klanten bestaan voor ruim 80% uit gewone autochtonen. De sfeer is er daar totaal niet minder op geworden, ik zie lonsdalers, Joden, Moslims, Christenen, Hindoe's weet ik veel wat, allemaal op een kluitje zitten. Men lacht met elkaar, onderhandelt met elkaar, gaat gesprekken aan met elkaar..
Nou, als het zo erg zou zijn als jij beschrijft wil je als blanke niet eens meer iets kopen van een allochtoon.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:02 schreef Midasdewolf het volgende:
[..]
Ieder verkoper gedraagt zich netjes en vriendelijk om een produkt te verkopen en winst te behalen. Bij de klanten is het niet veel anders die hebben ook een koopje dus alle partijen zijn blij. Ik vind dit een heel slecht voorbeeld. Ik wil die mensen wel eens zien die van hun tasje gerooft zijn of geterroriseert worden door allochtone jongeren in de buurt. Of de zoveelste autoinbraak al achter de kiezen hebben.
Je moet niet alles naar je hand draaien, want zoals ik al zei ook buiten de verkoopactiviteiten om gaat men gewoon vriendelijk en met respect met elkaar om. Misschien moet je er zelf eens heen gaan, dan proef je een klein beetje van de sfeer van het multiculturalisme.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:02 schreef Midasdewolf het volgende:
[..]
Ieder verkoper gedraagt zich netjes en vriendelijk om een produkt te verkopen en winst te behalen. Bij de klanten is het niet veel anders die hebben ook een koopje dus alle partijen zijn blij. Ik vind dit een heel slecht voorbeeld. Ik wil die mensen wel eens zien die van hun tasje gerooft zijn of geterroriseert worden door allochtone jongeren in de buurt. Of de zoveelste autoinbraak al achter de kiezen hebben.
Heb je een OV ?? Ik raad je dan aan om eens een dagje naar den haag of rotterdam te reizen en daar gewoon een de plaatselijke bus te pakken.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ga lekker feesten op 2 november, en dat meen ik serieusquote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:05 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga gewoon heerlijk op vakantie op 2 November
A) ik woon in Rotterdamquote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:06 schreef Gargoylesla het volgende:
[..]
Heb je een OV ?? Ik raad je dan aan om eens een dagje naar den haag of rotterdam te reizen en daar gewoon een de plaatselijke bus te pakken.
Gegarandeerd een dag lachen en tussen de Rap herrie zitten![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |