quote:Tien doden bij brand op Schiphol
Uitgegeven: 27 oktober 2005 05:02
AMSTERDAM - Een brand in de nacht van woensdag op donderdag in een cellencomplex op Schiphol heeft aan tien mensen het leven gekost. Dat heeft de marechaussee bekendgemaakt. Vijftien anderen raakten gewond, waaronder mensen van justitie en de Koninklijke Marechaussee. Zij zijn naar zes verschillende ziekenhuizen gebracht. Het dodental kan mogelijk nog oplopen.
De brand is even na middernacht ontstaan. Rond 03.00 uur had de brandweer de vuurzee onder controle. De oorzaak van de brand is nog onbekend.
In het cellencomplex zitten voornamelijk bolletjesslikkers, illegalen en mensen die aan de grens geweigerd zijn. Op het moment van de brand zaten 350 gedetineerden gevangen, waarvan er 43 zich in de vleugel bevonden die vlam vatte.
Fucked upquote:
Isie goed Gijs?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:37 schreef gijsje79 het volgende:
Die nieuwe cd van Rammstein.
[afbeelding]
Klinkt weer goed.
Ja, das waar. Het is ook hun eigen schuld dat ze er zitten, maar omkomen door brand is echt kut volgens mij... Ik moet al huilen als ik mn vingers brand aan de ovenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Scheelt een hoop in processkosten en onderdak.
Aahhh wat cutequote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, das waar. Het is ook hun eigen schuld dat ze er zitten, maar omkomen door brand is echt kut volgens mij... Ik moet al huilen als ik mn vingers brand aan de oven
ja en zo lomp als jij waarschijnlijk die cartridges in zijn atari duwde zo lomp doet hij de cd erin.... en een cd vol krassen doet het niet zo bijster goed he.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 20:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nieuwe XBOX kopen en niet meer ombouwen een ideetje?
Ieder kind weet hoe een cd er in moet.. toen ik zo oud was douwde ik cartridges in mn Atari namelijk![]()
M$ heeft normaal gesproken een prima service, maar daar kun je ook wel naar fluiten natuurlijk met een omgebouwde Xbox... Ik zou serieus niet weten wat je eraan kan doenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:40 schreef QueenR het volgende:
[..]
ja en zo lomp als jij waarschijnlijk die cartridges in zijn atari duwde zo lomp doet hij de cd erin.... en een cd vol krassen doet het niet zo bijster goed he.Elke week een nieuw spel kopen wordt nog een heel stuk duurder. Nu kopen we ze, zetten ze op de schijf en het orgineel blijft gewoon netjes. Althans dat deden we dus, aangezien hij nu ineens die cd niet meer ziet.
![]()
Ik zou dezelfde constructie als jouw hebben met een kleine denk ik hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:40 schreef QueenR het volgende:
[..]
ja en zo lomp als jij waarschijnlijk die cartridges in zijn atari duwde zo lomp doet hij de cd erin.... en een cd vol krassen doet het niet zo bijster goed he.Elke week een nieuw spel kopen wordt nog een heel stuk duurder. Nu kopen we ze, zetten ze op de schijf en het orgineel blijft gewoon netjes. Althans dat deden we dus, aangezien hij nu ineens die cd niet meer ziet.
![]()
tja jammer. Hij heeft er 50+ spellen opstaan dus het is niet dat ie zich nu moet vervelen (plus dat dat verwende nestquote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
M$ heeft normaal gesproken een prima service, maar daar kun je ook wel naar fluiten natuurlijk met een omgebouwde Xbox... Ik zou serieus niet weten wat je eraan kan doen
wij hadden ook zo'n atari ding, en ik weet wel dat je die er gewoon lomp in MOEST duwen, anders kreeg je ze er gewoon niet in, en uit hetzelfde liedje. Maar cd's moet je lief voor zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zou dezelfde constructie als jouw hebben met een kleine denk ik hoor
Hoewel, die cartridges douwde ik er toch wel met beleid in hoor, maar die waren ook geen 60 euro per stuk..
Nintendoquote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:56 schreef -Struikrover- het volgende:
De ouwe NES, niet kapot te krijgen !!!
Al mijn dvd's staan ver boven de reikbaarheid van kinderhandjesquote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:50 schreef QueenR het volgende:
[..]
Zo ben ik dus ook over gegaan op kinderdvd's of te kopieren of copys aan te schaffen. Wordt je anders echt niet vrolijk van hoor. Dus alleen de mooie films orgineel, en die voor papa en mama natuurlijk. maar de rest... downloaden maar. Weet dat jullie er geen fan van zijn, maar anders ben je gewoon water naar de pomp aan het dragen met kleine kids (cho kan dat denk ik inmiddels wel beamen)
en kindertandjesquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Al mijn dvd's staan ver boven de reikbaarheid van kinderhandjes
*denkt aan een verscheurde Godfather trilogie box*quote:
oooooohhhhhquote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
*denkt aan een verscheurde Godfather trilogie box*
Die staat zo hoog dat ik zelf er amper bij kan komen gelukkig.
'Hey, dat lijkt wel op...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:29 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
oooooohhhhh![]()
gijss..... wtf ... wat doe je.... kom je thuis..... stukje karton.... mmmm komt me bekend voor??
Ik weet niet wat ik doe...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:29 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
oooooohhhhh![]()
gijss..... wtf ... wat doe je.... kom je thuis..... stukje karton.... mmmm komt me bekend voor??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |