huh?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:26 schreef Chocobo het volgende:
Quinny, Quinny,.... Robbie Williams naakt in het blad Metro
Ik neem hem voor je mee![]()
en voor mij
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:26 schreef Chocobo het volgende:
en voor mij
Okquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:28 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
huh?
neem er ook 1 voor O-Ren mee dan![]()
eehh en voor mij
to the wizzlequote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:26 schreef Bastard het volgende:
The shizzle!
Nieeeettttquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:26 schreef Chocobo het volgende:
en voor mij
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gister op de radio de eerste Snoop track, luisterde net zn cd, daarna NAS en nu a Tribe Called Quest. Ik ben meteen 3 tinten bruiner geworden
wat een coole kinderenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:36 schreef QueenR het volgende:
nog maar 2 fotootjes dan
Robynn op het balkon:
[afbeelding]
En keagan had ook een papagaaitje:
[afbeelding]
Reply op B, maar er waren al posts tussenquote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:36 schreef QueenR het volgende:
nog maar 2 fotootjes dan
Robynn op het balkon:
[afbeelding]
En keagan had ook een papagaaitje:
[afbeelding]
quote:
Quinny zou zich eerder zorgen moeten maken over haar man op het vliegveldquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:42 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
![]()
ze zijn geweldig!! en hebben zich ook zo goed gedragen op het vliegtuig enzo helemaal niet vervelend of huilen.
![]()
Nee, je "krijgt" niets, maar voor een prijs kan je alles krijgen daarquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:41 schreef Quinny het volgende:
[..]
Is het trouwens zo. dat als je op het vliegveld aan komt dat je dan gelijk zo'n bloemenkrans omkrijgt?
Ik wil ook op vakantiequote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Quinny zou zich eerder zorgen moeten maken over haar man op het vliegveld
En terecht my nigga *Five geeft*quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gister op de radio de eerste Snoop track, luisterde net zn cd, daarna NAS en nu a Tribe Called Quest. Ik ben meteen 3 tinten bruiner geworden
En wij maar denken dat hawai zo'n gastvrij land isquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:43 schreef QueenR het volgende:
[..]
Nee, je "krijgt" niets, maar voor een prijs kan je alles krijgen daar
ow dat zijn ze zeker!!! Maar die kransen geven ze iig niet op het vliegtuig af. Je kon ze in het hotel maken, en overal kopen. Je kreeg wel meteen een vruchtendrankje, en ze zijn allemaal even lief. (en iedereen had het maar over keagan en stuart little haha)quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:45 schreef Quinny het volgende:
[..]
En wij maar denken dat hawai zo'n gastvrij land is
dat is helemaal mooi, was dit de eerste keer dat ze gingen vliegen?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:42 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
![]()
ze zijn geweldig!! en hebben zich ook zo goed gedragen op het vliegtuig enzo helemaal niet vervelend of huilen.
![]()
Wiequote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:46 schreef QueenR het volgende:
[..]
ow dat zijn ze zeker!!! Maar die kransen geven ze iig niet op het vliegtuig af. Je kon ze in het hotel maken, en overal kopen. Je kreeg wel meteen een vruchtendrankje, en ze zijn allemaal even lief. (en iedereen had het maar over keagan en stuart little haha)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |