quote:Op woensdag 26 oktober 2005 04:58 schreef BBscanner het volgende:
Het is al weer 4:52!Ga maar is slapen
![]()
Veel plezier nog met 'bonen ploeg' 1!![]()
[afbeelding]
Ik hoop dat je er wat van opknapt. Is zo te lezen wel nodig.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 05:00 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik wordt moe van mezelf, en volgens mij zei iemand dat net ook al dus het lijkt me verstandig om in coma te raken...
Lees morgen de SC en streamverslagen wel door! Het begint nu al het geroddel!quote:
Komt goed, ik val wel in coma hoor...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 05:01 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er wat van opknapt. Is zo te lezen wel nodig.
Word jij niet moe van jezelf?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 05:01 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er wat van opknapt. Is zo te lezen wel nodig.
Het is volgens mij marmelade.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 05:01 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Lees morgen de SC en streamverslagen wel door! Het begint nu al het geroddel!Die Nana baby
![]()
de jam is niet lekker
![]()
![]()
![]()
Chivers Marmelade Heerlijkquote:Op woensdag 26 oktober 2005 05:03 schreef Rica het volgende:
[..]
Het is volgens mij marmelade.
Dat hoef ik ook niet.
als beloning mag je even aan Lieske voelenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 05:04 schreef luciano het volgende:
Ik heb mezelf opgeofferd doka , grrrrr , verzoek tot sluiting ingediend , maar nog geen modje geroken .
misschien, maar het levert toch wel leuke tv, nietwaar...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 05:05 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat een onmenselijke kut-opdracht dit...
Nee hoor, ik vermaak me prima.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 05:06 schreef ilona-scuderia het volgende:
Rica, ik vroeg me af of je niet moe van jezelf...
Leuke live beelden misschien maar dan nog, 3 uur bonen sorteren en dan maar 2 uurtjes slapen en dan weer 3 uur bonen sorteren tot donderdag 18.00 is gewoon onmenselijk en geestlijk / lichamelijk slopendquote:Op woensdag 26 oktober 2005 05:07 schreef doka het volgende:
[..]
misschien, maar het levert toch wel leuke tv, nietwaar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |