Dat had hij aan andere over kunnen laten. Hij had wel de juiste spirit om door te gaan. Die uitstraling neemt de rest van de groep mee...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:47 schreef Mike1964 het volgende:
Ralph was misschien wel een snelle werker, maar ik betwijfel of hij slim genoeg is om de weegschaal af te lezen....
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:47 schreef Mike1964 het volgende:
Ralph was misschien wel een snelle werker, maar ik betwijfel of hij slim genoeg is om de weegschaal af te lezen....
MAriah Carey?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:53 schreef ChantalC het volgende:
Menno fluit kerstliedje van Mariah Carey
Ik gok Chantal...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:54 schreef farceman het volgende:
wie is er nu echt als eerste gaan twijfelen om wel door te gaan? Ingri, Chantal, Lieske?
Zou voor mij reden zijn om direct het huis te verlaten....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:52 schreef ChantalC het volgende:
Als Hummie nou handig is, laat ze iedere ochtend de stem van Emile Ratelband als haan fungeren... Even een peptalk!
Ja... http://www.mariahcarey.comquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:54 schreef Sonique het volgende:
MAriah Carey?
Hmmm, jij hebt streams gekeken die ik niet heb gezien....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:56 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Nou nee, dan gok ik eerder Ingrid. Chantal werkte al die keren stug door.
Blijkbaar, Chantal heeft gewerkt en in al die BBtijd nog nooit zo weinig gesproken.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:58 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Hmmm, jij hebt streams gekeken die ik niet heb gezien....
*proest*
van pagina 1 van SCquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:54 schreef farceman het volgende:
wie is er nu echt als eerste gaan twijfelen om wel door te gaan? Ingri, Chantal, Lieske?
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 08:25 schreef pullup het volgende:
Joost is er uit en Lieske Chantal en vooral Ingrid hebben het er over dat ze willen stoppen omdat ze het toch niet halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |