Dat schijnt omgeroepen te zijn aan de bewoners toen ze maar door bleven gaan met zoeken naar mogeljkheden met het dekbed... (Het is dus ter bescherming van de zakjes in de houten kist.... de bewoners vonden het ook vreemd en gaven al aan waarom een dekbed en niet een handdoek ofwat....)quote:
Krijgen ze een kratje bronwater erbij...quote:
geestelijk zit hij op het randje maarlichaamlijk kan hij het wel aanquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:07 schreef avonne het volgende:
[..]
Om Joost te laten flippen is het denk ik al genoeg om een paar keer te zeggen "goh, wat ben je afgevallen!"
Volgens mij zit hij echt op het randje.
Ze missen Ralph echt wel bij deze opdracht!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:43 schreef Peter6000 het volgende:
Hilarisch wel, Menno die alleen zit te werken.![]()
Eerste beeld op de blog, en ik zet te streams aan, en ja hoor: hij zit er![]()
Van die andere groep, die nu zou moeten werken, werkten alleen Chantal en Roel stug door. De rest had een matig tempo, en Joost had helemaal GEEN tempo. Lullen kan-ie wel, maar werken ho maar.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:44 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ze missen Ralph echt wel bij deze opdracht!![]()
Ralph was misschien wel een snelle werker, maar ik betwijfel of hij slim genoeg is om de weegschaal af te lezen....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:44 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ze missen Ralph echt wel bij deze opdracht!![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:43 schreef Peter6000 het volgende:
24 uurs opdrachten zijn C3wL (er staat gewoon cool hoor, maar dit schijnt een moderne manier te zijn dat te typen). Eigenlijk bedoel ik gewoon leuk
Dat had hij aan andere over kunnen laten. Hij had wel de juiste spirit om door te gaan. Die uitstraling neemt de rest van de groep mee...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:47 schreef Mike1964 het volgende:
Ralph was misschien wel een snelle werker, maar ik betwijfel of hij slim genoeg is om de weegschaal af te lezen....
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:47 schreef Mike1964 het volgende:
Ralph was misschien wel een snelle werker, maar ik betwijfel of hij slim genoeg is om de weegschaal af te lezen....
MAriah Carey?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:53 schreef ChantalC het volgende:
Menno fluit kerstliedje van Mariah Carey
Ik gok Chantal...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:54 schreef farceman het volgende:
wie is er nu echt als eerste gaan twijfelen om wel door te gaan? Ingri, Chantal, Lieske?
Zou voor mij reden zijn om direct het huis te verlaten....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:52 schreef ChantalC het volgende:
Als Hummie nou handig is, laat ze iedere ochtend de stem van Emile Ratelband als haan fungeren... Even een peptalk!
Ja... http://www.mariahcarey.comquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:54 schreef Sonique het volgende:
MAriah Carey?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |