Dido toch?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:14 schreef avonne het volgende:
[..]
-knip-
Trouwens, ik denk dat vanaf vandaag de kraamhulp niet meer komt. Die komt normaal maximaal 8 dagen. Ik denk niet dat BB voor meer hulp zal zorgen.
Ah,quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:38 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja klop, ik heb het even nagelezen en Menno mag wel alleen werken, maar hij moet nu in elk geval 2 uur aan één stuk door werken.
Er is gezamenlijk af gesproken dat ze nu eerst zouden gaan slapen. Menno ging echter niet naar bed en vertok na een tijdje naar de bonen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:18 schreef Timon223 het volgende:
[..]
opdracht is idd niet mislukt, maar ik vind het vreemd dat Nate Lie, Dildo en Roel niet meehelpen.....
Over sociaal gedrag gesproken![]()
![]()
![]()
Rob bedoel je ipv Roelquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:18 schreef Timon223 het volgende:
[..]
opdracht is idd niet mislukt, maar ik vind het vreemd dat Nate Lie, Dildo en Roel niet meehelpen.....
![]()
![]()
Ja, en???quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:21 schreef -Bubseltje- het volgende:
Oke Tanja bak toch ook zelf haar eten?
Dat is haar keuze hoor, normaal gesproken doet de kraamhulp dat.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:21 schreef -Bubseltje- het volgende:
Oke Tanja bak toch ook zelf haar eten?
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:14 schreef avonne het volgende:
[..]
Alles over babies leren (voeding, hygiene, veiligheid, omgaan met), baby in het badje, kleertjes en beddegoed e.d. wassen), luiers verschonen, met de baby knuffelen (= is ook noodzakelijk, en niet alleen maar voor de pret)
En natuurlijk zelf slapen. Normaal slaapt een mens 8 uur per dag. Net zoals de groep gebroken wordt door de korte stukjes slapen is Tanja dat ook.
Hoeveel uur er per dag dan overblijft om met de groep om te gaan lijkt me erg weinig.
Ik kan me heel goed voorstellen dat je je prioriteiten dan legt bij diegene in de babykamer, en niet bij de roddelende, klagende, opgewonden kleuters in de woonkamer. Die komen dan bij mij ook op de tweede plaats.
Trouwens, ik denk dat vanaf vandaag de kraamhulp niet meer komt. Die komt normaal maximaal 8 dagen. Ik denk niet dat BB voor meer hulp zal zorgen.
Naatelie en Dido hebben hun 4 uur erop zitten, dus ik kan me voorstellen dat zij denken: het is de beurt van de aflosgroep. Dus dat valt ze niet te verwijten, ook al is het prijzenswaardig dat Menno na zijn 4-uurs dienst gewoon stug doorgaat.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:18 schreef Timon223 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik vind ook wel dat Tanja een moeilijk karakter heeft en minder sociaal reageert dan je zou hopen. In een emotionele situatie komt dat natuurlijk nog scherper naar voren.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:14 schreef cuall het volgende:
[..]
OK voor opgesteld dat ik er nooit in zou gaan, zeker niet als ik zwanger zou zijn, maar even hypothetisch:
Allereerst zou ik meer in de groep zijn tussendoor, meer belangstelling en begrip voor de medebewoners hebben. Uitleggen in welke situatie ik zou zitten, waardoor er van de groep meer begrip ontstaat.
Ik zou samen met de groep eten. Mijn bestelling aanpassen en dit niet zo luxueus maken en bovenal ik zou aan BB aan geven dat mijn positie op deze wijze ernstig ongelijk is met de rest en dat zij (BB) het op deze wijze onmogelijk maken, zowel voor de groep als voor mijzelf.
Maar goed ik ben een heel ander mens en ik ga zo niet om met mijn medemens dus eigenlijk gaat elke vergelijking mank, want van het begin af aan zou het dan al anders zijn verlopen![]()
Waarom zit ze dan in dat huis als ze toch nooit met de anderen mee kan doen? De enige reden die ik kan bedenken is een commercieel iets voor Talpa...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:26 schreef avonne het volgende:
Tis deels karakter, hoe Tanja er mee omgaat, maar voornamelijk zit het probleem er toch echt in dat ze een heel andere situatie en dagindeling heeft dan de andere bewoners. Daar valt niets aan te veranderen.
BB geeft aan dat het dekbek voor de zakjes is om ze te berschermen tegen scheuren... De houten kist zou splinters hebben...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:31 schreef cuall het volgende:
Ik vraag me trouwens wel af wat de functie van dat dekbed is?
Tja... Om de bonen op de vloer bij elkaar te vegen? Je zou het dekbeld als "dam" om een stapel bonen kunnen leggen om zo troep te voorkomen...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:31 schreef cuall het volgende:
Ik vraag me trouwens wel af wat de functie van dat dekbed is?
Bullshit...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:33 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Tja... Om de bonen op de vloer bij elkaar te vegen? Je zou het dekbeld als "dam" om een stapel bonen kunnen leggen om zo troep te voorkomen...
Hebben ze dat gezegd?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:33 schreef Bocaj het volgende:
[..]
BB geeft aan dat het dekbek voor de zakjes is om ze te berschermen tegen scheuren... De houten kist zou splinters hebben...
Alle anderen hebben daar wel een idee over en draaien zich lekker nog een keertje om.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:34 schreef Sassefras het volgende:
wat goed dat menno gewoon door gaat!
Wat moet je trouwens anders doen in dat huis?
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:35 schreef Inca het volgende:
komende week moeten ze in die kamer pitten bovenop de bonen kunnen ze vechten om het dekbed
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:35 schreef Inca het volgende:
komende week moeten ze in die kamer pitten bovenop de bonen kunnen ze vechten om het dekbed
zie jij water ergens?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:38 schreef ChantalC het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En op een dieet van water en bonen zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |