quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop dat Menno sowieso blijft donderdag en dan iedereen (incl. Tanja) op strafrantsoen (alleen gedroogde bonen, brood en appelstroop) behalve Menno. Die mag alles bestellen wat hij wil
Rob IS en BLIJFT een ZONDEBOK!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zou idd leuk zijn
Vooral omdat Menno toch al niet zo geweldig ligt in deze groep.
Wat dat betreft zie ik trouwens echt golfbewegingen, een tijdje terug was Rob een collectieve zondebok, en die ligt nu wel weer acceptabel.
nee is morgen volgens eerdere info voor het laatstquote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:20 schreef ChantalC het volgende:
Die thuishulp was toch ook exit?
Ik reageerde alleen maar op een vraag van iemand... Heb geen haan gehoordquote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:19 schreef -Bubseltje- het volgende:Menno idd
dat haan is niet gegaan omdat ze met een opdracht bezig zijn Marrije
Ok die gaat dus samen met Tanja het huis uit!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:21 schreef cuall het volgende:
nee is morgen volgens eerdere info voor het laatst
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:22 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ok die gaat dus samen met Tanja het huis uit!![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:19 schreef Giggio het volgende:
Rob IS en BLIJFT een ZONDEBOK!
Ik dacht ook dat er van de week gezegd werd dat die hulp Dinsdag voor het laatst was.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:21 schreef cuall het volgende:
[..]
nee is morgen volgens eerdere info voor het laatst
Dynabite maakt een dansje met Cuall en Chantalquote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:22 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ok die gaat dus samen met Tanja het huis uit!![]()
denk dat dat het is: ik zie ROB staan en bij mij staan de haren gelijk rechtop... zoals velen met Chantal hebben (en ik dus weer niet)... maar nog 1 daggie en we zijn hem kwijt!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
Ik probeerde golfbewegingen in populariteit IN het huis ter sprake te stellen.
Of zag je het woord Rob, en wilde je iets negatiefs typen
rob blijft nattelie opzouttenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:30 schreef Giggio het volgende:
[..]
denk dat dat het is: ik zie ROB staan en bij mij staan de haren gelijk rechtop... zoals velen met Chantal hebben (en ik dus weer niet)... maar nog 1 daggie en we zijn hem kwijt!![]()
Ik ging af van de info hier op het forum, dus zeker weten doe ik het ook niet, maar van mij mag ze vertrekken, laat Tanja ook maar eens wat doen voor de kostquote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:26 schreef teckeltje het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat er van de week gezegd werd dat die hulp Dinsdag voor het laatst was.
ik zou hiermee kunnen leven, als Tan en Men er maar inblijven, MisSmurf mag van mij naar Ralluf toe... haha... natte Lie eruit en Ralph terug in het huis!!quote:
dat is geen verrassingquote:
Als ze blijft dan zal het grootste deel van de groep haar zeker nominerenquote:
Ja ik verwacht ook dat die komt morgen... Dan moet die babykamer toch echt vrij om de SM-room van Chantal daar in te richten!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:36 schreef regenworm het volgende:
Misschien komt er morgen een wissel tanja voor de knuffel van chantal![]()
Klinkt wel heel logisch ja. Ben ik wel benieuwt hoe haar exit zal zijnquote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:36 schreef ridder204 het volgende:
Tanja gaat er beslist uit, tel maar op, ze zijn de zendtijd aan het opverbruiken tot donderdagavond en zij is fulltime moeder die het kamertje niet meer uitkomt. Krijg je toch echt niet genoeg smsjes voor binnen. Dag Tanja! Neem Nathalie gerust met je mee, wat is zij eng zeg....
Gezien de vertederende beelden van de baby op de stream gisteren, betwijfel ik dat hoor.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:36 schreef ridder204 het volgende:
Tanja gaat er beslist uit, tel maar op, ze zijn de zendtijd aan het opverbruiken tot donderdagavond en zij is fulltime moeder die het kamertje niet meer uitkomt. Krijg je toch echt niet genoeg smsjes voor binnen. Dag Tanja! Neem Nathalie gerust met je mee, wat is zij eng zeg....
Ik ga ook zeker kijken hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:41 schreef Falco het volgende:
Ik heb helemaal nog geen verheugend gevoel voor de liveshow van morgen,
Ik ga af op een opmerking die Tanja gisteren zelf plaatste. Kraamhulp zou donderdag nog komen, dit hoorde ze omdat ze aan BB had gevraagd of er iets geregeld kon worden om een cadeau te geven.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:34 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik ging af van de info hier op het forum, dus zeker weten doe ik het ook niet, maar van mij mag ze vertrekken, laat Tanja ook maar eens wat doen voor de kost
Hij is leuk!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:47 schreef Falco het volgende:
Ik heb maar weer eens mijn avatar veranderd.
Dat vind ik eigenlijk een héle goeie sanctie!! En dat hij dan een dag blijft om ze te preppen voor de volgende weekopdracht.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:52 schreef ChantalC het volgende:
Als Hummie nou handig is, laat ze iedere ochtend de stem van Emile Ratelband als haan fungeren... Even een peptalk!
TOPquote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:47 schreef Falco het volgende:
Ik heb maar weer eens mijn avatar veranderd.
Hi F_Lquote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:50 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk een héle goeie sanctie!! En dat hij dan een dag blijft om ze te preppen voor de volgende weekopdracht.![]()
Wát een feest!!![]()
wat doe je hier dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:45 schreef ChantalC het volgende:
Roel en Chantal hebben het buiten over de opdrachten. Chantal zegt dat ze aan hun zelfrespect moeten denken ipv een opdracht doen die ze toch niet halen.
Dus watjes die zelfrespect hebben? Waar gaat dat heen met deze maatschappij... Gvd handen uit de mouwen en pezen en anders niet in een BB huis gaan zitten!
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:53 schreef riri het volgende:
wat doe je hier dan?
Zullen wel Croquettes zijn... Soort cracker...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:55 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske eet normaal elke ochtend 2 krokottes (neem aan dat ze geen kroketten bedoelt)
Ik associeer dat dus met die lekkere harde stukjes uit de cup a soupquote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:56 schreef ChantalC het volgende:
Zullen wel Croquettes zijn... Soort cracker...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |