abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31695280
BB moet als straf een verlenging van dit rantsoen geven.
Dan gaat joost flippen en komt er zeker een opstand
pi_31695302
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 09:53 schreef riri het volgende:
komt steeds meer kritiek op die uitzonderingspositie die zij geniet....
Op het moment vind ik die uitzonderingspositie niet zo raar hoor, ze heeft net een kind gekregen, dan zijn de meeste vrouwen aan het uitrusten lijk me
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 10:04:31 #103
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_31695316
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 10:01 schreef cuall het volgende:

[..]

Ja wat BB aan het doen is
Hoe erger kun je het concept verneuken

Ja en Tanja vind alles maar heel normaal en doet echt alsof ze overal recht op heeft
Heeft ze niet zelf gezegd dat ze helemaal geen uitzonderingspositie wil bekleden, hoe moet ik dat dan rijmen met haar gedrag, want dat staat haaks op haar woorden
Tanja heeft zwngerschapsverlof tot einde november, pas richting de finale hoeft ze weer echt actief te worden
... en huiver mee
pi_31695331
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 09:57 schreef avonne het volgende:

[..]

Ik denk echt niet dat Tanja denkt dat ze in een hotel zit.
Ze heeft gewoon een heel andere functie dan de andere bewoners (en heeft daar haar handen vol aan).
Er hoort gewoon geen zwangere in de spel, maar nu ze er is, zie ik niet in hoe zij anders zou kunnen functioneren (behalve wat diplomatieker)
Wat MOET ze dan allemaal doen?
Volgens mij niet meer dan voeden roken en eten. De was en de babykamer wordt schoongemaakt door de kraamhulp. Ik zou het echt niet weten, vertel jij het maar
pi_31695335
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 10:01 schreef cuall het volgende:

[..]

Ja wat BB aan het doen is
Hoe erger kun je het concept verneuken

Ja en Tanja vind alles maar heel normaal en doet echt alsof ze overal recht op heeft
Heeft ze niet zelf gezegd dat ze helemaal geen uitzonderingspositie wil bekleden, hoe moet ik dat dan rijmen met haar gedrag, want dat staat haaks op haar woorden
Wat zou jij doen dan als je in het BB huis zat net bevallen van een baby?
(en nu niet zeggen "ik zou er niet eens aan beginnen" want dat vind ik natuurlijk ook, maar als vaststaand gegeven)
  woensdag 26 oktober 2005 @ 10:05:28 #106
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_31695336
Vind ik ook hoor Ripley
  woensdag 26 oktober 2005 @ 10:05:35 #107
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_31695337
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 09:50 schreef cuall het volgende:

[..]

Waarom?
Omdat ik Tanja en die baby al meer dan zat ben, het verveelt me enorm. Naat verveelt me ook, maar net iets minder.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 10:06:38 #108
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_31695349
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 10:05 schreef cuall het volgende:

[..]

Volgens mij niet meer dan voeden roken en eten. De was en de babykamer wordt schoongemaakt door de kraamhulp. Ik zou het echt niet weten, vertel jij het maar
zoals normaal is na iedere bevalling, die kraamhulp is er niet voor niets
en wees eerlijk: zo loopt ze toch niemand in de weg??
... en huiver mee
pi_31695370
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 10:02 schreef regenworm het volgende:
BB moet als straf een verlenging van dit rantsoen geven.
Dan gaat joost flippen en komt er zeker een opstand
Om Joost te laten flippen is het denk ik al genoeg om een paar keer te zeggen "goh, wat ben je afgevallen!"
Volgens mij zit hij echt op het randje.
pi_31695372
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 10:06 schreef Giggio het volgende:

[..]

zoals normaal is na iedere bevalling, die kraamhulp is er niet voor niets
en wees eerlijk: zo loopt ze toch niemand in de weg??
wat ze morgen moet doen is lekker weggaan uit het huis....
  woensdag 26 oktober 2005 @ 10:08:06 #111
129907 mamapan
alles met een knipoog....
pi_31695378
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 09:57 schreef avonne het volgende:

[..]

Ik denk echt niet dat Tanja denkt dat ze in een hotel zit.
Ze heeft gewoon een heel andere functie dan de andere bewoners (en heeft daar haar handen vol aan).
Er hoort gewoon geen zwangere in de spel, maar nu ze er is, zie ik niet in hoe zij anders zou kunnen functioneren (behalve wat diplomatieker)
Ze zou zich wat groepsgerichter kunnen gedragen. De groep "werkt", dan zou zij wat huishoudelijke taken kunnen doen, een afwas, beetje stofzuigen, noem maar op.
Maar nee, zij heeft nu een "Fulltime job" Duhh. Zelf heb ik 4 kinderen, en heb daar ook van alles bij gedaan in het huishouden en met werken, zoals iedere normale moeder. Ik heb echt niet bij de bedjes van de kinderen gezeten om te kijken of en hoe ze wel sliepen. Slapen van hun, was tijd van en voor mezelf
er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan waar jij je nù druk over maakt.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 10:09:35 #112
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_31695410
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 10:05 schreef avonne het volgende:

[..]

(en nu niet zeggen "ik zou er niet eens aan beginnen" want dat vind ik natuurlijk ook, maar als vaststaand gegeven)
Maar nu BB last heeft van de arbeidsinspectie had ik het wel gepast gevonden als ze het huis per direct zou verlaten.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 10:10:00 #113
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_31695411
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 10:07 schreef Timon223 het volgende:

[..]

wat ze morgen moet doen is lekker weggaan uit het huis....
Laat ze dan iedereen behalve Dido Menno en Roel meenemen
  woensdag 26 oktober 2005 @ 10:11:17 #114
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_31695424
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 10:08 schreef mamapan het volgende:

[..]

Ze zou zich wat groepsgerichter kunnen gedragen. De groep "werkt", dan zou zij wat huishoudelijke taken kunnen doen, een afwas, beetje stofzuigen, noem maar op.
Maar nee, zij heeft nu een "Fulltime job" Duhh. Zelf heb ik 4 kinderen, en heb daar ook van alles bij gedaan in het huishouden en met werken, zoals iedere normale moeder. Ik heb echt niet bij de bedjes van de kinderen gezeten om te kijken of en hoe ze wel sliepen. Slapen van hun, was tijd van en voor mezelf
Helemaal mee eens
Maar Tanja voelt zich prima op dat kamertje van 4 bij 5, ze heeft geen behoefte aan de groep (behalve als ze die baby even mag showen).
Opzouten dan!!!
  woensdag 26 oktober 2005 @ 10:12:15 #115
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_31695448
quote:

Deed je vast ook bij je eerste toen je net bevallen was
pi_31695469
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 10:11 schreef Marrije het volgende:

[..]

Helemaal mee eens
Maar Tanja voelt zich prima op dat kamertje van 4 bij 5, ze heeft geen behoefte aan de groep (behalve als ze die baby even mag showen).
Opzouten dan!!!
precies.... lekker op kosten van De mol daar zitten en verder geen bijdrage leveren...
plus dat madam het thuis zo arm heeft.... lekker een baan gaan zoeken meid, net zoals iedere Nederlander......tsssss
pi_31695493
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 10:05 schreef avonne het volgende:

[..]

OK voor opgesteld dat ik er nooit in zou gaan, zeker niet als ik zwanger zou zijn, maar even hypothetisch:
Allereerst zou ik meer in de groep zijn tussendoor, meer belangstelling en begrip voor de medebewoners hebben. Uitleggen in welke situatie ik zou zitten, waardoor er van de groep meer begrip ontstaat.
Ik zou samen met de groep eten. Mijn bestelling aanpassen en dit niet zo luxueus maken en bovenal ik zou aan BB aan geven dat mijn positie op deze wijze ernstig ongelijk is met de rest en dat zij (BB) het op deze wijze onmogelijk maken, zowel voor de groep als voor mijzelf.

Maar goed ik ben een heel ander mens en ik ga zo niet om met mijn medemens dus eigenlijk gaat elke vergelijking mank, want van het begin af aan zou het dan al anders zijn verlopen
  woensdag 26 oktober 2005 @ 10:14:45 #118
129907 mamapan
pi_31695494
Nee, Tanja moet blijven en BB moet tegen haar zeggen dat ze vanaf nu gewoon mee moet draaien in de groep in de tijd dat JS slaapt. Als dat kind wakker is mag Tanja moedertje spelen in haar kamer. Ze moet dus maar een babyfoon krijgen
pi_31695495
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 10:05 schreef cuall het volgende:

[..]

Alles over babies leren (voeding, hygiene, veiligheid, omgaan met), baby in het badje, kleertjes en beddegoed e.d. wassen), luiers verschonen, met de baby knuffelen (= is ook noodzakelijk, en niet alleen maar voor de pret)
En natuurlijk zelf slapen. Normaal slaapt een mens 8 uur per dag. Net zoals de groep gebroken wordt door de korte stukjes slapen is Tanja dat ook.

Hoeveel uur er per dag dan overblijft om met de groep om te gaan lijkt me erg weinig.

Ik kan me heel goed voorstellen dat je je prioriteiten dan legt bij diegene in de babykamer, en niet bij de roddelende, klagende, opgewonden kleuters in de woonkamer. Die komen dan bij mij ook op de tweede plaats.

Trouwens, ik denk dat vanaf vandaag de kraamhulp niet meer komt. Die komt normaal maximaal 8 dagen. Ik denk niet dat BB voor meer hulp zal zorgen.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 10:15:58 #120
65846 Bocaj
47th President.
pi_31695515
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 09:22 schreef cuall het volgende:

[..]

Nou ik vind het stom, dit is echt tegen de regels in de opdracht, dus niet een slimme zet
Waarom?
Het is max. 4 bewoners dus 1 persoon mag het ook doen.....
pi_31695545
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 10:08 schreef mamapan het volgende:

[..]

precies. Tanja doet alleen waar ze ZELF zin in heeft en waar ze ZELF belang bij heeft, Die denkt volgens mij nooit aan een ander.
pi_31695555
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 10:15 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Waarom?
opdracht is idd niet mislukt, maar ik vind het vreemd dat Nate Lie, Dildo en Roel niet meehelpen.....
Over sociaal gedrag gesproken
pi_31695565
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 10:15 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Waarom?
ja, daar was ik al achter, ik had het al gepost dat hij nu dus wel 2 uur moet doorwerken
  woensdag 26 oktober 2005 @ 10:19:43 #124
129907 mamapan
pi_31695570
[quote]Op woensdag 26 oktober 2005 10:12 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Deed je vast ook bij je eerste toen je net bevallen was
[/quote

Inderdaad. manlief moest ook eten, de hond moest uit en de boodschappen gedaan. het huishouden werd gedaan, net als bij iedere "verse"moeder. Tuurlijk bij de eerste alles wat minder, maar gedaan werd het!
  woensdag 26 oktober 2005 @ 10:21:44 #125
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_31695600
Oke Tanja bak toch ook zelf haar eten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')