Op het moment vind ik die uitzonderingspositie niet zo raar hoor, ze heeft net een kind gekregen, dan zijn de meeste vrouwen aan het uitrusten lijk mequote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:53 schreef riri het volgende:
komt steeds meer kritiek op die uitzonderingspositie die zij geniet....
Tanja heeft zwngerschapsverlof tot einde november, pas richting de finale hoeft ze weer echt actief te wordenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:01 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja wat BB aan het doen is![]()
Hoe erger kun je het concept verneuken
![]()
Ja en Tanja vind alles maar heel normaal en doet echt alsof ze overal recht op heeft![]()
![]()
Heeft ze niet zelf gezegd dat ze helemaal geen uitzonderingspositie wil bekleden, hoe moet ik dat dan rijmen met haar gedrag, want dat staat haaks op haar woorden![]()
Wat MOET ze dan allemaal doen?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:57 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik denk echt niet dat Tanja denkt dat ze in een hotel zit.
Ze heeft gewoon een heel andere functie dan de andere bewoners (en heeft daar haar handen vol aan).
Er hoort gewoon geen zwangere in de spel, maar nu ze er is, zie ik niet in hoe zij anders zou kunnen functioneren (behalve wat diplomatieker)
Wat zou jij doen dan als je in het BB huis zat net bevallen van een baby?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:01 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja wat BB aan het doen is![]()
Hoe erger kun je het concept verneuken
![]()
Ja en Tanja vind alles maar heel normaal en doet echt alsof ze overal recht op heeft![]()
![]()
Heeft ze niet zelf gezegd dat ze helemaal geen uitzonderingspositie wil bekleden, hoe moet ik dat dan rijmen met haar gedrag, want dat staat haaks op haar woorden![]()
Omdat ik Tanja en die baby al meer dan zat ben, het verveelt me enorm. Naat verveelt me ook, maar net iets minder.quote:
zoals normaal is na iedere bevalling, die kraamhulp is er niet voor nietsquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:05 schreef cuall het volgende:
[..]
Wat MOET ze dan allemaal doen?
Volgens mij niet meer dan voeden roken en eten. De was en de babykamer wordt schoongemaakt door de kraamhulp. Ik zou het echt niet weten, vertel jij het maar![]()
Om Joost te laten flippen is het denk ik al genoeg om een paar keer te zeggen "goh, wat ben je afgevallen!"quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:02 schreef regenworm het volgende:
BB moet als straf een verlenging van dit rantsoen geven.
Dan gaat joost flippen en komt er zeker een opstand
wat ze morgen moet doen is lekker weggaan uit het huis....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:06 schreef Giggio het volgende:
[..]
zoals normaal is na iedere bevalling, die kraamhulp is er niet voor niets
en wees eerlijk: zo loopt ze toch niemand in de weg??![]()
Ze zou zich wat groepsgerichter kunnen gedragen. De groep "werkt", dan zou zij wat huishoudelijke taken kunnen doen, een afwas, beetje stofzuigen, noem maar op.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:57 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik denk echt niet dat Tanja denkt dat ze in een hotel zit.
Ze heeft gewoon een heel andere functie dan de andere bewoners (en heeft daar haar handen vol aan).
Er hoort gewoon geen zwangere in de spel, maar nu ze er is, zie ik niet in hoe zij anders zou kunnen functioneren (behalve wat diplomatieker)
Maar nu BB last heeft van de arbeidsinspectie had ik het wel gepast gevonden als ze het huis per direct zou verlaten.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:05 schreef avonne het volgende:
[..]
Wat zou jij doen dan als je in het BB huis zat net bevallen van een baby?
(en nu niet zeggen "ik zou er niet eens aan beginnen" want dat vind ik natuurlijk ook, maar als vaststaand gegeven)
Laat ze dan iedereen behalve Dido Menno en Roel meenemenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:07 schreef Timon223 het volgende:
[..]
wat ze morgen moet doen is lekker weggaan uit het huis....![]()
![]()
![]()
![]()
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:08 schreef mamapan het volgende:
[..]
Ze zou zich wat groepsgerichter kunnen gedragen. De groep "werkt", dan zou zij wat huishoudelijke taken kunnen doen, een afwas, beetje stofzuigen, noem maar op.
Maar nee, zij heeft nu een "Fulltime job" Duhh. Zelf heb ik 4 kinderen, en heb daar ook van alles bij gedaan in het huishouden en met werken, zoals iedere normale moeder. Ik heb echt niet bij de bedjes van de kinderen gezeten om te kijken of en hoe ze wel sliepen. Slapen van hun, was tijd van en voor mezelf
quote:Ze zou zich wat groepsgerichter kunnen gedragen. De groep "werkt", dan zou zij wat huishoudelijke taken kunnen doen, een afwas, beetje stofzuigen, noem maar op.
Maar nee, zij heeft nu een "Fulltime job" Duhh. Zelf heb ik 4 kinderen, en heb daar ook van alles bij gedaan in het huishouden en met werken, zoals iedere normale moeder. Ik heb echt niet bij de bedjes van de kinderen gezeten om te kijken of en hoe ze wel sliepen. Slapen van hun, was tijd van en voor mezelf
precies.... lekker op kosten van De mol daar zitten en verder geen bijdrage leveren...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Helemaal mee eens![]()
Maar Tanja voelt zich prima op dat kamertje van 4 bij 5, ze heeft geen behoefte aan de groep (behalve als ze die baby even mag showen).
Opzouten dan!!!
OK voor opgesteld dat ik er nooit in zou gaan, zeker niet als ik zwanger zou zijn, maar even hypothetisch:quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:05 schreef avonne het volgende:
[..]
Wat zou jij doen dan als je in het BB huis zat net bevallen van een baby?
(en nu niet zeggen "ik zou er niet eens aan beginnen" want dat vind ik natuurlijk ook, maar als vaststaand gegeven)
Alles over babies leren (voeding, hygiene, veiligheid, omgaan met), baby in het badje, kleertjes en beddegoed e.d. wassen), luiers verschonen, met de baby knuffelen (= is ook noodzakelijk, en niet alleen maar voor de pret)quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:05 schreef cuall het volgende:
[..]
Wat MOET ze dan allemaal doen?
Volgens mij niet meer dan voeden roken en eten. De was en de babykamer wordt schoongemaakt door de kraamhulp. Ik zou het echt niet weten, vertel jij het maar![]()
Waarom?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:22 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou ik vind het stom, dit is echt tegen de regels in de opdracht, dus niet een slimme zet
![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:08 schreef mamapan het volgende:
[..]
Ze zou zich wat groepsgerichter kunnen gedragen. De groep "werkt", dan zou zij wat huishoudelijke taken kunnen doen, een afwas, beetje stofzuigen, noem maar op.
opdracht is idd niet mislukt, maar ik vind het vreemd dat Nate Lie, Dildo en Roel niet meehelpen.....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:15 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Waarom?
Het is max. 4 bewoners dus 1 persoon mag het ook doen.....
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:15 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Waarom?
Het is max. 4 bewoners dus 1 persoon mag het ook doen.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |