kloptquote:Op woensdag 26 oktober 2005 08:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
Joost valt nu echt door de mand bah
edit goeiemorgen trouwens![]()
Er was een discussie over doorgaan of stoppen, er is nu besloten WEL door te gaan, maar iets meer tussendoor te rusten, dus over twee uur gaan ze weer verder.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 08:54 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
Even een vraag zijn ze gestopt met de bonen.
Zie geen beelden meer uit het bonenhok.
Kan zijn dat de regie zit te slapen.
Jammer deze groep heeft geen doorzettingsvermogen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 08:55 schreef cuall het volgende:
[..]
Er was een discussie over doorgaan of stoppen, er is nu besloten WEL door te gaan, maar iets meer tussendoor te rusten, dus over twee uur gaan ze weer verder.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:12 schreef bbfakir het volgende:
Karakter die jongen.
Wie hadden samen met menno moeten werken?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:11 schreef ChantalC het volgende:
Menno gaat in zijn eentje verder...
hmmja.. goed punt...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:22 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou ik vind het stom, dit is echt tegen de regels in de opdracht, dus niet een slimme zet
![]()
Ik blijf het klasse vinden dat Menno gewoon doorgaat want de opdracht wordt sowieso niet gehaald, nu blijft over: tonen van karakter - doorzettingsvermogen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:22 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou ik vind het stom, dit is echt tegen de regels in de opdracht, dus niet een slimme zet
![]()
er wordt niet gesproken over een minimum.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
de opdracht was al mislukt toch? anders toch wel want alleen mag je niet werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |