kloptquote:Op woensdag 26 oktober 2005 08:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
Joost valt nu echt door de mand bah
edit goeiemorgen trouwens![]()
Er was een discussie over doorgaan of stoppen, er is nu besloten WEL door te gaan, maar iets meer tussendoor te rusten, dus over twee uur gaan ze weer verder.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 08:54 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
Even een vraag zijn ze gestopt met de bonen.
Zie geen beelden meer uit het bonenhok.
Kan zijn dat de regie zit te slapen.
Jammer deze groep heeft geen doorzettingsvermogen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 08:55 schreef cuall het volgende:
[..]
Er was een discussie over doorgaan of stoppen, er is nu besloten WEL door te gaan, maar iets meer tussendoor te rusten, dus over twee uur gaan ze weer verder.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:12 schreef bbfakir het volgende:
Karakter die jongen.
Wie hadden samen met menno moeten werken?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:11 schreef ChantalC het volgende:
Menno gaat in zijn eentje verder...
hmmja.. goed punt...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:22 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou ik vind het stom, dit is echt tegen de regels in de opdracht, dus niet een slimme zet
![]()
Ik blijf het klasse vinden dat Menno gewoon doorgaat want de opdracht wordt sowieso niet gehaald, nu blijft over: tonen van karakter - doorzettingsvermogen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:22 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou ik vind het stom, dit is echt tegen de regels in de opdracht, dus niet een slimme zet
![]()
er wordt niet gesproken over een minimum.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
de opdracht was al mislukt toch? anders toch wel want alleen mag je niet werken
Dat dacht ik ookquote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
er wordt niet gesproken over een minimum.
Maar alleen over max 4 personen, dit mag dus
Ik dacht dat het nu de beurt is van Team 2 : Roel, Lieske, Ingrid, Chantal en/of Joost,quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wie hadden samen met menno moeten werken?
Ja klop, ik heb het even nagelezen en Menno mag wel alleen werken, maar hij moet nu in elk geval 2 uur aan één stuk door werken.quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:37 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik dacht dat het nu de beurt is van Team 2 : Roel, Lieske, Ingrid, Chantal en/of Joost,
Klopt dat?
valt mij van lieske erg tegenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:37 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik dacht dat het nu de beurt is van Team 2 : Roel, Lieske, Ingrid, Chantal en/of Joost,
Klopt dat?
Volgens mij hebben ze zoiets ook gedaan, maar mocht dat nietquote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:45 schreef avonne het volgende:
Ik heb toch het idee dat het de bedoeling was dat de opdracht grootschaliger werd aangepakt.
Een hoeveelheid op het dekbed leggen en dan schudden (wannen) of gaan zeven met de kratten. Zoiets. Hoewel je dan wel het probleem "alleen op de tafel" blijft houden.
Dit is toch gepriegel in de marge.
Een paar dagen geleden werd er geklaagd dat ze de spullen in de keuken bewaarde, iets in de trant van "de ogen uitsteken", dat ze het beter ergens anders neer kon zetten zodat de groep het niet kon zien.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 08:42 schreef cuall het volgende:
Ha ha, Tanja neemt haar eigen blikken mee naar de babykamer, ze is vast bang dat ze straks haar spulletjes kwijt is
Dan blijft het dus ook voor ons een mysterie hoe je in hemelsnaam die opdracht kunt volbrengen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:49 schreef cuall het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze zoiets ook gedaan, maar mocht dat niet
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
Tanja gaat morgen echt niet wel na dit chamerme offencief van BB met Josc
Ik denk echt niet dat Tanja denkt dat ze in een hotel zit.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:53 schreef riri het volgende:
Die Tanja denkt echt dat ze in een hotel zit en de koningin is,vindt het gewoon niet normaal meer dat BB deze situatie zolang laat bestaan,komt steeds meer kritiek op die uitzonderingspositie die zij geniet....
die hadden hun dienst erop zitten dus nu was de volgende groep aan de beurtquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:00 schreef Timon223 het volgende:
wie zaten er in de groep van Menno?
Lieske Rob en Ingrid toch? waar zijn die?
Ja wat BB aan het doen isquote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:53 schreef riri het volgende:
Die Tanja denkt echt dat ze in een hotel zit en de koningin is,vindt het gewoon niet normaal meer dat BB deze situatie zolang laat bestaan,komt steeds meer kritiek op die uitzonderingspositie die zij geniet....
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:00 schreef Timon223 het volgende:
wie zaten er in de groep van Menno?
Lieske Rob en Ingrid toch? waar zijn die?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |