Dat is niet slim van hem, hij is wel een stuk zwakker dat zie je duidelijk door zijn bewegingenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
Dat joost klaagt dat ie er nu uitziet als iemand met een erge ziekte sorry hoor maar daar kan ik kwaad om worden
die waarschuwing die hij gisteren kreeg was ook goed Joost doe ons een plezier je medebewoners en de kijkers een plezier en trek wat aanquote:
een schop onder hun hol moeten ze krijgen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:09 schreef Giggio het volgende:
Gaan ze toch verder... eindelijk..... nou dat verdient (g)een applaus
Ik meen dat Joost 1.90 m is. Dan verbruik je toch meer dan iemand die klein is?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:10 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dat is niet slim van hem, hij is wel een stuk zwakker dat zie je duidelijk door zijn bewegingen
ps: Menno staat 2x in je avatar
Stuur ff boos mailtje naar Hummie!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
Dat joost klaagt dat ie er nu uitziet als iemand met een erge ziekte sorry hoor maar daar kan ik kwaad om worden
Joost schijnt normaal behoorlijk vet te eten en als je dan ineens zo weinig eet dan moet je lichaam omschakelen en dan voel je je een tijdje een stuk zwakker. En klein is hij niet nee.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:11 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik meen dat Joost 1.90 m is. Dan verbruik je toch meer dan iemand die klein is?
SLIMquote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:11 schreef Stereotomy het volgende:
- Twee mensen sorteren alle * drie de bonensoorten* uit een stapel incl. mais die van de grond is geraapt.
- Twee anderen halen elk *een type boon* uit de voorgesorteerde bonenstapel, en zo hou je 1 boonsoort over.
Samenwerken is sneller dan ieder individueel sorteren.
Het is gewoon een survival vakantie kamp voor haar... "Hoe overleef ik mijn angsten?"quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:14 schreef cuall het volgende:
Lieske heeft inmiddels weinig tot geen last meer van de pindakaas. Weer zo'n wonderbaarlijke genezing?
Ik vind het ook al opmerkelijk dat ze nu ineens zo lang op haar been(knie) kan staan.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:14 schreef cuall het volgende:
Lieske heeft inmiddels weinig tot geen last meer van de pindakaas. Weer zo'n wonderbaarlijke genezing?
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:10 schreef Inca het volgende:
[..]
die waarschuwing die hij gisteren kreeg was ook goed Joost doe ons een plezier je medebewoners en de kijkers een plezier en trek wat aan![]()
klopt alleen willen ze niet samenwerken.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:11 schreef Stereotomy het volgende:
- Twee mensen sorteren alle * drie de bonensoorten* uit een stapel incl. mais die van de grond is geraapt.
- Twee anderen halen elk *een type boon* uit de voorgesorteerde bonenstapel, en zo hou je 1 boonsoort over.
Samenwerken is sneller dan ieder individueel sorteren.
Doet me een beetje denken aan die gozer uit BB3 met die bril , ben ff z'n naam kwijt maar dat was ook een viespeuk.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:16 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
En terecht natuurlijk. Iemand had hier ook al een *vieze* foto van hem neergezet. Maar met die bonen zeg, zo goor, wilde met de strontonderbroek erin, spugen met de bonen, bonen in de neus. Serieus, maar ik kan echt niet meer kijken naar die gozer, en aanhoren wordt ok steeds moeilijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |