Ik ga ook zeker kijken hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:41 schreef Falco het volgende:
Ik heb helemaal nog geen verheugend gevoel voor de liveshow van morgen,
Ik ga af op een opmerking die Tanja gisteren zelf plaatste. Kraamhulp zou donderdag nog komen, dit hoorde ze omdat ze aan BB had gevraagd of er iets geregeld kon worden om een cadeau te geven.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:34 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik ging af van de info hier op het forum, dus zeker weten doe ik het ook niet, maar van mij mag ze vertrekken, laat Tanja ook maar eens wat doen voor de kost
Hij is leuk!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:47 schreef Falco het volgende:
Ik heb maar weer eens mijn avatar veranderd.
Dat vind ik eigenlijk een héle goeie sanctie!! En dat hij dan een dag blijft om ze te preppen voor de volgende weekopdracht.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:52 schreef ChantalC het volgende:
Als Hummie nou handig is, laat ze iedere ochtend de stem van Emile Ratelband als haan fungeren... Even een peptalk!
TOPquote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:47 schreef Falco het volgende:
Ik heb maar weer eens mijn avatar veranderd.
Hi F_Lquote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:50 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk een héle goeie sanctie!! En dat hij dan een dag blijft om ze te preppen voor de volgende weekopdracht.![]()
Wát een feest!!![]()
wat doe je hier dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:45 schreef ChantalC het volgende:
Roel en Chantal hebben het buiten over de opdrachten. Chantal zegt dat ze aan hun zelfrespect moeten denken ipv een opdracht doen die ze toch niet halen.
Dus watjes die zelfrespect hebben? Waar gaat dat heen met deze maatschappij... Gvd handen uit de mouwen en pezen en anders niet in een BB huis gaan zitten!
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:53 schreef riri het volgende:
wat doe je hier dan?
Zullen wel Croquettes zijn... Soort cracker...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:55 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske eet normaal elke ochtend 2 krokottes (neem aan dat ze geen kroketten bedoelt)
Ik associeer dat dus met die lekkere harde stukjes uit de cup a soupquote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:56 schreef ChantalC het volgende:
Zullen wel Croquettes zijn... Soort cracker...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |