jaquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:31 schreef H1TM4N_NL het volgende:
denk niet dat her verschil maakt in het houden van een volwassen kip of eend. (je hebt alleen water nodig)
ik hoop het, denk het welquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:33 schreef MouseOver het volgende:
En? Heeft ze lekker geslapen vannacht?
Geweldig schattigquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:44 schreef peejdorie het volgende:
..en kan een kippenkuikentje ook met een eendenkuikentje samen, als ze gewoon samen opgroeien? Of zijn eenden weer te lastig te houden als ze groter zijn..? Eendenkuikentjes zien er altijd zo schattig uit
[afbeelding] + [afbeelding] =
anders kon je m ook reanimeren tussen je billetjes, altijd lekker warm!quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:45 schreef peejdorie het volgende:
[..]
ik hoop het, denk het welhij lag nl. echt diep in slaap te ronken, en bewoog ook niet verder.
mwah, slagers mogen ook duizenden eenden opkopen om er kerstdiner-ingredienten van te maken, dus als je een eendenfokkerij kunt vinden zullen ze vast wel wat kuikentjes te koop hebben. vraag me alleen af of je daar heen moet willen gaanquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:25 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Geweldig schattigMaar een kutcombi, lijkt mij
Ik heb werkelijk geen flauw idee waar je zo 1,2,3 een kuikentje vandaan kan halen. Misschien kan je nog ergens een bevrucht ei vinden, of mag je een kuikentje van de kinderboerderij adopteren?
De kippennanny weet hier volgens mij meer van
Snufje peper, beetje zoutquote:Op zondag 6 november 2005 23:17 schreef peejdorie het volgende:
nou.. volgens mij is hij nu definitief gestorven. Hij zou nl. 8 november moeten uitkomen (na 21 dagen broeden) maar hij is nog steeds pas 1 - 1,5 cm.
Helaas pindakaas dus..
Wat moet ik nou met het lijk doen..?
ach wat jammerquote:Op zondag 6 november 2005 23:17 schreef peejdorie het volgende:
nou.. volgens mij is hij nu definitief gestorven. Hij zou nl. 8 november moeten uitkomen (na 21 dagen broeden) maar hij is nog steeds pas 1 - 1,5 cm.
Helaas pindakaas dus..
Wat moet ik nou met het lijk doen..?
Oké, ik ga hem openmakenquote:Op maandag 7 november 2005 07:12 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ach wat jammer
wat je moet doen? ligt eraan hoe nieuwsgierig je bent
ik zou openmaken niet zo gauw doen na al die tijd. t schijn nogal te kunnen stinken
ik heb alleen zeg maar geen 20 eieren..quote:Op maandag 7 november 2005 07:16 schreef Yildiz het volgende:
Bakje water erin, goed warmhouden, heeeeeel klein beetje die plaat draaien waar dat ei op ligt, (kan heel makkelijk) en dan is het bij voorbaat verre van kansloos.
alleen moet je wel 20 eieren doen ofzo, dan komen er vast wel 10 uit.
sommige eieren zijn, zoals je weet, bij voorbaat al kansloos.
gelukkig stinken foto's nietquote:Op maandag 7 november 2005 09:45 schreef peejdorie het volgende:
[..]
Oké, ik ga hem openmakenEn k zal ook wat foto's posten..
[..]
ik heb alleen zeg maar geen 20 eieren..![]()
je bent een broeder van niks! (wel een leuke broer hoor, maar van broeden heb jij geen kaas gegeten).quote:Op maandag 7 november 2005 09:45 schreef peejdorie het volgende:
[..]
Oké, ik ga hem openmakenEn k zal ook wat foto's posten..
[..]
ik heb alleen zeg maar geen 20 eieren..![]()
Ik woon in venlo en nijmegen, maar heb besloten dat dit mijn eerste en tevens laatste poging was om een ei uit te broedenquote:Op maandag 7 november 2005 09:51 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
gelukkig stinken foto's niet
maar ik ben eerlijk gezegd wel nieuwsgierig.
waar woon je peejdorie?
ik kan je niet aan 20 eieren helpen (daar doen mijn dames meer dan een week over)
maar een paar kan je dr altijd wel krijgen hoor (zo lang ze nog leggen tenminste, we gaan de winter tegemoet he? )
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |