Maar volgens mij heb je geen benul wat je nou werkelijk gezien hebt, ik kan mij echt nog geen 'logisch' shyamalan verhaal bij deze trailers bedenken, wat een goed teken isquote:Op maandag 15 mei 2006 08:06 schreef Muertez het volgende:
Ik vind eigenlijk dat ik alweer teveel gezien heb, zijn films bevallen het best als je van te voren niets weet.
Stom
Gelukkigquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:10 schreef RaymanNL het volgende:
Interesse hiero
Ik heb vanmiddag nog eens een nieuwe trailer gezien Ik ben nu officieel overtuigt dat dit weer een topfilm moet worden! En die nieuwe poster is echt supermooi Wat een stijl
Ik zag op pathe.nl dat Lady in the Water hier pas 8 september gaat draaien... ik hoop echt echt dat, dat nog veranderd gaat worden, want iedereen spreekt verder over een worldwide release, Zo niet dan ga ik desnoods in Belgie naar de bioscoop... liever 4 uur rijden dan bijna 2 maanden wachtenquote:Op woensdag 21 juni 2006 08:45 schreef Rory78 het volgende:
Nog een maandje wachten...
Deze MOET ik z.s.m. zien.
Ja klopt hij heeft deze keer een kleine rol in zijn eigen film, iig meer tekst dan in The Sixth Sense of Signsquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:44 schreef Molluck het volgende:
Woah, ziet er heel mooi uit, heel anders dan Sixth Sense/Unbreakable/Signs en nog wat 'mystieker' dan The Village.
Ik ben benieuwd of dit echt een soort sprookje moet worden of dat er weer zo'n wending aan het einde zit. (dat we net zo misleid worden als toen bij The Village)
Klopt het trouwens dat hijzelf ook in de trailer zat? Hij heeft in al zijn films een figurantenrol, maar deze keer zag ik hem al in de trailer. (M. Night Shyamalan dus)
Aint it cool is geen fan van M Night shyamalan, films als unbreakable, signs, the village zijn daar ook allemaal klakkeloos de grond ingestampt, dus daar kijk ik echt niet van op, zodra het te ongeloofwaardig wordt in hun ogen wordt de film als 'slecht' betiteldquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:39 schreef Timo20 het volgende:
aintitcool veegt blijkbaar de vloer aan met de film
wist ik niet, maar ik las t op een ander forum en dacht: ik meld t hier ook evenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:00 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Aint it cool is geen fan van M Night shyamalan, films als unbreakable, signs, the village zijn daar ook allemaal klakkeloos de grond ingestampt, dus daar kijk ik echt niet van op, zodra het te ongeloofwaardig wordt in hun ogen wordt de film als 'slecht' betiteld
een paar maanden geleden hebben ze ook al een review online gezet, over een versie die nog niet geedit was, zonder muziek of dergelijke, Aintitcool is denk is wel de meest slechte film site die er maar bestaat,
Dat is dus de fout die ik alweer ben begaan, zelfde met the Village, ik weet al te veel over the lady en over een aantal personages in deze film....quote:Op zondag 16 juli 2006 19:00 schreef Locusta het volgende:
Ik ben errug benieuwd naar de film! Ik vind de sfeer in zijn films altijd super! Alleen "Unbreakable" vond ik een beetje langdradig..
Meestal wil ik over alle films die ik graag wel zien wel het e.e.a. lezen enzo... maar dat ga ik bij deze film maar niet doen, puur en alleen om het spannend te houden!
Oei! Da's wel jammer.... wil ik graag voorkomen want het is wel zo dat het de film spannender maaktquote:Op maandag 17 juli 2006 15:01 schreef 7eVeNL het volgende:
Dat is dus de fout die ik alweer ben begaan, zelfde met the Village, ik weet al te veel over the lady en over een aantal personages in deze film....
maar goed, we moeten nog even wachten, in september draait hij pas bij ons
* hier overigens een leuk interview met Paul giamatti, wat hij van het script vond, en over zijn hoofdrol in deze film, leuk om te lezen
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=15441
Ja over 4 dagen in de US, en de rest van de wereld pas daarna, erg jammer...quote:Op maandag 17 juli 2006 15:43 schreef Locusta het volgende:
[..]
Oei! Da's wel jammer.... wil ik graag voorkomen want het is wel zo dat het de film spannender maakt
September pas???
Ik vind het echt te idioot voor woorden dat er zo'n lange tijd tussen moet zitten!quote:Op maandag 17 juli 2006 16:50 schreef 7eVeNL het volgende:
Ja over 4 dagen in de US, en de rest van de wereld pas daarna, erg jammer...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |