Op IMDB zeggen ze:quote:Op zondag 26 februari 2006 11:53 schreef Leviathan23 het volgende:
misschien hoort het thuis in een ander topic.....maar toch proberen.....wie weet hoe het nummer heet wat in de teaser wordt gedraaid? Iemand een idee?
thanks.......bingo! toppiequote:Op zondag 26 februari 2006 12:10 schreef Patch het volgende:
[..]
Op IMDB zeggen ze:
"It is a Josh Groban song called "Mi Mancherai" (not sure if I spelled that right). The violinist is Joshua Bell. "
idd... de eerste trailer was erg mysterieus, terwijl deze trailer weer een stuk spannender is, ach ja je weet het nooit met de films van deze man, één ding is zeker, ik ga hem zeker zienquote:Op donderdag 11 mei 2006 08:02 schreef japzooi het volgende:
Ik vind het niet erg om de Lady in the Water te zien maar ik maak me wel ietwat zorgen over het feit dat ze de film nu weer brengen als halve horrorfilm terwijl terwijl de film eerst altijd werd beschreven (ook door M. Night) als 'bedtime story' (en ja, die kunnen ook griezelig zijn). De trailer lijkt er wel een vervolg op Nightbreed van te maken, en ik denk dat een hoop mensen 'teleurgesteld' zullen zijn als ze de film uiteindelijk zien. ...net als bij The Village...
gohquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
En Stephen King schrijft boeken en Shyamalan maakt films, dat schijnen twee verschillende dingen te zijn waarbij andere elementen prioritair zijn om iets spannend te maken.
En je punt is?quote:
wat is jouw punt? iemand zegt dat je de verhalen van Shamalyan en King met elkaar kunt vergelijken en jij komt met de fantastische mededeling dat films en boeken niet hetzelfde zijn.quote:
En dat ik dus vind dat die vergelijking tussen spanning in boeken en films misschien niet helemaal opgaat. Maar ik stoorde me eerder aan het dat denigrerendquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:18 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wat is jouw punt? iemand zegt dat je de verhalen van Shamalyan en King met elkaar kunt vergelijken en jij komt met de fantastische mededeling dat films en boeken niet hetzelfde zijn.
nou nee hoor, ik weet niet welke boeken jij van hem hebt gelezen maar als een man opeens in een duivel op een koets verandert op het einde dan vind ik dat aardig vreemd.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:29 schreef Rory78 het volgende:
Het feit dat Stephen King zijn verhalen "vaak ook op het laatst weet te verpesten" (niet i.m.o.), ligt denk ik meer aan de verwende filmkijker.
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:32 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nou nee hoor, ik weet niet welke boeken jij van hem hebt gelezen maar als een man opeens in een duivel op een koets verandert op het einde dan vind ik dat aardig vreemd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |