Het feit dat er nu alleen gesproken wordt met Pienaar, De Jong etc. zegt alweer genoeg. Op dit moment zou je juist in de fase moeten zijn dat je Grygera en consorten een nieuw contract gaat aanbieden.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:42 schreef HeatWave het volgende:
Precies, niet nadat er eerst geruchten komen over andere clubs enzo.
Dit is dus een voorbeeld van hoe "wakker" Ajax is......
Als je ze wil houden wel ja... maar goed, wat ze bij Ajax willen en wat slim is zijn vaak 2 verschillende dingen....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:43 schreef twi het volgende:
[..]
Het feit dat er nu alleen gesproken wordt met Pienaar, De Jong etc. zegt alweer genoeg. Op dit moment zou je juist in de fase moeten zijn dat je Grygera en consorten een nieuw contract gaat aanbieden.
En ik ben blij dat ik daarin verschil. Ik zie voetbal in 1e instantie voor eigen plezier en ik zou prima kunnen leven zonder Ajax of voetbal uberhaupt, ondanks dat ik zelf al meer dan 20 jaar actief voetbal en voetbal bezoek.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:42 schreef twi het volgende:
[..]
Zo denk ik ook over naar de bioscoop gaan, maar ondanks dat ik fysiek en financieel veel minder doe dan jij zit het in m'n systeem verweven dat Ajax voor mij meer is dan eigen persoonlijk plezier.
Nu bedoel je?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Als Ajax of Koné of Arveladze wel had aangenomen, was het zeker kampioen geworden. Maarja laten we het daar nu maar niet meer over hebben... Ajax speelt het beste voetbal in jaren, dat wordt wel te weinig benadrukt vind ik.
Laten we dat inderdaad niet doen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Als Ajax of Koné of Arveladze wel had aangenomen, was het zeker kampioen geworden. Maarja laten we het daar nu maar niet meer over hebben..
Het moet het ook niet overdrijven, maar Ajax speelt vij aardig inderdaad.quote:. Ajax speelt het beste voetbal in jaren, dat wordt wel te weinig benadrukt vind ik.
Maduro heeft een contract tot de zomer van 2008, is onlangs verlengd. Of vergis ik me nu?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:52 schreef twi het volgende:
Ik schrok er echter van dat het contract van Maduro al na komend seizoen afloopt. Dat zijn gewoon zaken die rond de komende winterstop geregeld dienen te worden.
Inderdaad fraai stuk.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:52 schreef twi het volgende:
MONTANA had daar wel een goed stuk over geschreven, met eigenlijk voor het overgrote deel wel conclusies waar ik het mee eens ben. Hopelijk leest Martin van Geel zich ook in hier, af en toe
Check: Het grote AFC AJAX topic #210: Gewoon winnen van SCHquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:58 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Maduro heeft een contract tot de zomer van 2008, is onlangs verlengd. Of vergis ik me nu?
Bullshit. Alleen maar omdat clubs interesse tonen moeten er maar snel jeugdspelers worden vastgelegd? Genoeg talenten die het niet redden of die zich niet door ontwikkelen. Vastleggen om het vastleggen is echt geldverspilling.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:38 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Prima! Alleen de volgende keer je goede spelers eerder een contract aanbieden, niet na een EK/WK.
Wat 2 successeizoenen al niet kunnen doen met de mondjes in Alkmaar.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:10 schreef Edenoniphobic het volgende:
Blijf maar lekker doorprutsen met Rosales en Babel, is veel beter voor jullie.
quote:Birmingham City, Liverpool, Tottenham en Celtic hebben de afgelopen tijd Pienaar bekeken.
Tegen Heerenveen zouden er weer scouts van deze vier clubs op de tribune zitten.
Deze clubs zouden Pienaar in de winterstop willen overnemen. (Tribal Football)
Lief hè, al die AZ-supporters die het laatste jaar ontstaan zijn.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat 2 successeizoenen al niet kunnen doen met de mondjes in Alkmaar.
Kneus.
weerquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:42 schreef SCH het volgende:
Eindelijk weer eens een topper op vrijdag bij RTL5
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:42 schreef SCH het volgende:
Eindelijk weer eens een subtopper op vrijdag bij RTL5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |