OKquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:38 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
T was de eerste keer hoorIk zal het nooit meer doen
Auhauw
Ik ben een Tanja-aanhanger omdat vast te hebben staan, maar als het Tanja niet geweest was dan hadden ze wel iemand anders gevonden. In een groep is er altijd wel iemand de lul over wie geroddeld word. Kijk maar eens hoe de rest ook over de tong gaat. Het meeste gaat over Tanja ja, maar de andere bewoners komen zeker ook langs. Zolang er mensen in ` huis zitten met elkaar opgesloten zal er roddelwerk zijn, want je kan het nu eenmaal beter vinden met de 1 dan met de ander.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:37 schreef Day het volgende:
[..]
Prima Scan, maar denk die zwangere nu eens weg (kan makkelijk, want ze is al dagen niet of nauwelijks in beeld), wat is er dan boeiend aan deze groep?
* Ze roddelen continue (over de zwangere)
* Ze zijjn strontjaloers (op de zwangere)
* Ze zijn camarageil, zijn geen van alle zichzelf (op Lieske na dan), hebben allemaal een hidden agenda waarom ze in dat huis zitten
* Ze ergeren zich aan elkaar, maar dat uiten naar dat elkaar, ho maar
* Het zijn een stelletje betweters, maar 9 van de 10 keer lullen ze onzin
* Ze verpesten keer op keer opdrachten, omdat ze te dom zijn om te lezen en geen doorzettingsvermogen hebben.
En zo kan ik nog wel effe doorgaan. Kortom, ergens mogen we blij zijn dat Tanja er nog in zit, want over wie hadden ze dan moeten lullen?
Dat was de vorige keer ook al toen deze groep begon, zouden ze dan toch iets veranderen aan de zakjes van de anderen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:42 schreef scanman01 het volgende:
Wil BB weer iets exclusief voor tv houden? We hebben geen beelden van de 'werkkamer'
Komt nog steeds omdat Tanja de DBK is ingegaan en ze hebben de regie nog niet geactiveerd op die streamquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:42 schreef scanman01 het volgende:
Wil BB weer iets exclusief voor tv houden? We hebben geen beelden van de 'werkkamer'
Die smiley verontrust me enigszins, maar verderquote:
Nu wel weer.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:42 schreef scanman01 het volgende:
Kwam denk ik door de dagboekkamer. Tanja liep weg en er was weer beeld.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:42 schreef scanman01 het volgende:
Of de regie is in slaap gevallen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:42 schreef scanman01 het volgende:
Van mij mag ie zo genoemd worden dus als er een mod is graag de TT even changenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:42 schreef regenworm het volgende:
een leuke TT: Een boontje voor het loontje.![]()
![]()
![]()
![]()
Totaal met je eens.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik walgde ervan sinds minuut 1 dat er een zwangere inzat. Toen ze ook nog eens enorm werd voorgetrokken en Hummie ALLES uit de kast haalde om haar in het huis te houden en aan al haar wensen voldeed, was het voor mij echt gedaan. Al twee keer lekker een tijd met haar moeder gehad... nu ZONDER camera (dat is echt iets wat dus NOOIT had mogen gebeuren) in dat kamertje!!!De druppel is natuurlijk dat IEDERE live uitzending vooral om Tanja draait en ook daar wordt ik spontaan beroerd van. De live-uitzendingen zijn nog nooit zo triest geweest als dit keer.
Dat zijn boeken met geboorte kaartjesquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:44 schreef BBscanner het volgende:
Tanja naar huisMet koffers in de DBK!
[afbeelding]
dan maak jij de volgende topic aanquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:43 schreef Gert het volgende:
Nou... geef me dán WickedAngel maar met haar topictitels. Wat een broddelwerk dit zeg.
Beloofd is beloofdquote:
Boeken met geboortekaartjesquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:44 schreef BBscanner het volgende:
Tanja naar huisMet koffers in de DBK!
[afbeelding]
slecht te horen regie mag het geluid wat harder.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:44 schreef Inca het volgende:
weer geroddel over tanja in de bonen kamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |