Ocherm.... ga lekker slapen...ik hoop dat jij je morgen idd beter voelt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:20 schreef BreaktotheDance het volgende:
Doei!Hopelijk ben ik morgen weer beter te genieten
Bah
Ja hoor.. afgezien van het feit dat ik tot 2x toe echt kletsnat ben geregend...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:29 schreef Frezer het volgende:
'N avond. Gaat goed met Melis en BttD... En Annie...Hoe komt dat dan?
Jij een betere dag gehad Cara?
Ik moest straks ineensquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:29 schreef Frezer het volgende:
'N avond. Gaat goed met Melis en BttD... En Annie...Hoe komt dat dan?
Jij een betere dag gehad Cara?
Wat is er dan? ben je ziek? of zie je tegen je tentamen op?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:28 schreef Anthraxx het volgende:
Ik begin mij steeds rotter te voelen en dat in mijn tentamenweek
Paraplu,quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:33 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ja hoor.. afgezien van het feit dat ik tot 2x toe echt kletsnat ben geregend...prima.
Zojuist kwam mn vriendin onverwacht binnenvallen..das altijd gezellig.
Ze hebben het overleefd,quote:Hoe is het met je 14 proefpersonen gegaan vandaag?
Iets verkeerds gegeten misschien?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:34 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik moest straks ineenszonder reden... heel grappig
Nu gaat t wel beter hoor!
Hoe is t vandaag gegaan?
Ik ben zwaar verkouden en ik voel mij steeds zieker wordenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:35 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Wat is er dan? ben je ziek? of zie je tegen je tentamen op?
Hé verdorie...zoiets komt altijd ongelegen..quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:44 schreef Anthraxx het volgende:
[quote]
Ik ben zwaar verkouden en ik voel mij steeds zieker worden
Ik duim voor je...quote:Tentamen van morgen is vrij simpel. Je mag alles erbij gebruiken wat je wilt. Aantekeningen, boeken, dictaten... alleen geen laptop.
Beterschap! Dat je er alles bij mag houden wil niet alles zeggen,quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Tentamen van morgen is vrij simpel. Je mag alles erbij gebruiken wat je wilt. Aantekeningen, boeken, dictaten... alleen geen laptop.
Ah juist...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:42 schreef Frezer het volgende:
Ze hebben het overleefd,. wel een paar uitvallers, maar dat heb je altijd. Een groot deel had zich zelfs nog in geschreven om in de toekomst mee te werken aan onderzoeken op de tu. En dat na ons dodelijk saaie onderzoek,
.
Ach, je moet maar zo zien: Dan ben je het tenminste kwijt . . .quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:34 schreef melismay het volgende:
Ik moest straks ineenszonder reden... heel grappig
![]()
Beterschap en sterkte morgen hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Tentamen van morgen is vrij simpel. Je mag alles erbij gebruiken wat je wilt. Aantekeningen, boeken, dictaten... alleen geen laptop.
Tja je hebt nog.... 8 dagen.. toch? Ik wil echt vanalles over die reis weten hoor.. dus zorg maar dat je die info daar kwijt komt..quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
@Cara, het gaat, heb wel mijn domein verzonnen, morgen even registratie afmaken
Morgen middag en avond, en dan volgende week pas weer.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:50 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ah juist...en wanneer moet de rest van die proefpersonen aantreden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |