ja he.. en ik had 'm niet eens klaar staanquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:35 schreef Maikuuul het volgende:
Deze was best snel gek !
doeiquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:37 schreef C2C het volgende:
ménsen ik moet er weer vandoor, eten en daarna naar drumles, en daarna eigenlijk leren maar ik kan me toch niet concentreren
heb repetitieweek
jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:37 schreef the_legend_killer het volgende:
sinds die server update is fok traag geworden
Wat eet je?quote:
was toch wel langer dan sindsdien geloof ik..quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Inderdaad. Ik heb er nog geen reet van snelheid gemerkt. Ja, alleen 's avonds, als eindelijk de 56K bezitters oprottenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja gek, moetje eens zien als ik eentje klaar heb. De een is 1.337 seconden dicht dan open ik de nieuwe alweerquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:38 schreef _moder8or_ het volgende:
indahnesia.com. Gefelciteerd. U heeft een nieuw record verbroken van: 'snelste-nieuwe-topic-van-reeks'
En dat was nog met het minuutje wachten om terug op de forumindex te komen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:38 schreef _moder8or_ het volgende:
indahnesia.com. Gefelciteerd. U heeft een nieuw record verbroken van: 'snelste-nieuwe-topic-van-reeks'
het is alleen maar erger geworden na die upgradequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
was toch wel langer dan sindsdien geloof ik..![]()
Ja, maar dan is Fok snelquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja gek, moetje eens zien als ik eentje klaar heb. De een is 1.337 seconden dicht dan open ik de nieuwe alweer
dát wel jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:39 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
het is alleen maar erger geworden na die upgrade![]()
hehequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:40 schreef Eix het volgende:
En wat haat ik trouwens Geschiedenis proefwerk. Wie the fok boeit het nu hoe de politiek rond 1900 was. Het boeit me nu niet eens, laat staan toen.![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja gek, moetje eens zien als ik eentje klaar heb. De een is 1.337 seconden dicht dan open ik de nieuwe alweer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |