abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31683561
ik doe nu de opleiding ondernemer/ manager zit in het eerste jaar verkoopmedewerker.
Zelf moet ik stage lopen 4x 2 weken en vanaf 10 november elke donderdag en vrijdag.
Totaal moet er 540 uur worden gedraaid. Nou zit ik momenteel bij de gamma sinds gisteren begonnen. Maar die mensen zijn er echt verschrikkelijk. Allemaal van die freaks. Ze begeleiden mij heel slecht. Een iemand die had iemand uitgescholden voor zwarte. De ander lult je de oren van de kop af. En sommige mensen zijn gewoon bot die zeggen geeneens tot morgen. Van mij kunnen ze allemaal de klere krijgen. Ik kan mijn woede moeilijk inhouden. Maar ik moet nog zo lang.

Wat moet ik doen?
pi_31683577
stel je niet aan zeg
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_31683685
Lijkt me een interessante stage.

Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_31683718
Als manager (to be) zijn dat wel dingen, waar je mee om moet leren gaan.
Klinkt dus als een uitstekende stageplek waar enorm veel te leren valt.

Jammer dat jij dat niet ziet....en wie weet ooit wel ergens manager gaat worden....
pi_31683816
Ingrid denk eens na.
Hij doet een mbo opleiding tot manager.
Een manager heeft doorgaans meer capaciteiten dan zijn ondergeschikten, en aangezien iedereen tegenwoordig minimaal mbo doet, zal je met een mbo managementdiploma nergens als manager aan de slag kunnen.
Maar je hebt wel gelijk op een ander punt, leer ervan, want dit is je toekomst. Tussen de freaks.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_31683828
had je maar beter je best moeten doen op de middelbare school, dan zat je nu op het HBO .

/opa modus.
pi_31683918
MBO opleiding ondernemer/ manager ???Niet om het een of ander hoor, maar welke manager komt er van het MBO??Is dit serieus een opleiding?
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_31683945
Je had ook bij de Praxis moeten gaan stagelopen. Samen met Nico, wat wil je nog meer!
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 18:40:03 #9
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_31683948
Dat hoort bij het leven.... het bedrijfsleven. Daar kom je niet alleen maar mensen tegen die je wilt tegen komen. Daar kom je van alles tegen.

Je wordt er hard van, en uiteindelijk ben jij ook hard en ga je ook over lijken. Dan ben je gevormd door de gemeenschap.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 18:41:06 #10
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_31683964
Je houd het niet uit in de grote boze wereld?
Kruip dan weg in je fantasie en kras er op los.

Jezus wat ben je zielig.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_31684006
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 18:38 schreef Quinazoline het volgende:
MBO opleiding ondernemer/ manager ???Niet om het een of ander hoor, maar welke manager komt er van het MBO??Is dit serieus een opleiding?
uhm meeste ondernemers zijn ooit gestart bij het MBO hoor. . (uiteraard wel doorgestudeerd daarna). Dat zijn schijnbaar toch wel de mensen met de grootste ambities en die durven dat ook uit te voeren.

Wil niet zeggen dat al die mbo-ers met een manager opleiding ondernemer worden maargoed
pi_31684022
Als je de begeleiding slecht vindt, kan je dat gewoon aankaarten.
Discriminatie heb je overal, dus misschien alvast iets om aan te wennen.
Ook tegen degene die je de oren van je hoofd aflult kan je subtiel zeggen dat het wel wat minder mag.
En mensen die geen 'tot morgen' zeggen heb je ook overal.

Kortom, gewoon even de schoudertjes eronder, na een dag kan je nog weinig zeggen
en er hangt ontzettend veel af van je eigen instelling.
pi_31684046
hehe zit je toevallig in zoetermeer op school ?
pi_31684167
volgens mij hebben de mensen die hier t MBO afkraken, zelf het IQ van een garnaal ofzo
pi_31684173
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 18:34 schreef Sport_Life het volgende:
had je maar beter je best moeten doen op de middelbare school, dan zat je nu op het HBO .

/opa modus.
hij/zij heeft MAVO gedaan, en zit nu op het MBO, net zoals jij eerst, Sport_Life Het enige verschil is dat jij nu klaar bent me je MBO, en dat hij/zij er vooralsnog op zit. Kinderachtig van je Sport_Life...
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 19:24:42 #16
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31684399
Lijkt mij beter op zijn plek in SES.
Schopje R&P ---> SES
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_31684711
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 19:00 schreef Billy_Mack het volgende:

[..]

hij/zij heeft MAVO gedaan, en zit nu op het MBO, net zoals jij eerst, Sport_Life Het enige verschil is dat jij nu klaar bent me je MBO, en dat hij/zij er vooralsnog op zit. Kinderachtig van je Sport_Life...
Ja, hoor je mij klagen dan? Ik heb toch ook gewoon mijn MBO stages afgerond zonder te zeiken .

Kneus..
pi_31684771
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 19:45 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Ja, hoor je mij klagen dan? Ik heb toch ook gewoon mijn MBO stages afgerond zonder te zeiken .

Kneus..
grappig dat je altijd begint te schelden waar ik vandaan kom hebben we dat soort mensen gelukkig niet

maar, om even op je reactie te reageren: daar gaat het hier niet om. Het gaat erom dat je zegt dat hij maar naar het HBO had gemoeten. Terwijl je dat zelf, in eerste instantie, ook niet kon. Het is m.i. dan ook onterecht en kinderachtig dat je dat tegen hem zegt. Dat jij na een kritische opmerking vervalt in schelden, zou mij -als ik jou was-, doen twijfelen aan het feit of ik zelf wel klaar ben voor het HBO. Laat staan het WO, waar een kritische houding vereist is

[ Bericht 7% gewijzigd door Billy_Mack op 25-10-2005 19:55:28 ]
pi_31684794
Volgens mij snap jij de strekking van mijn post niet helemaal... En nee, ik ga het niet speciaal voor jou uitleggen, daar er genoeg mensen zijn die het wel vatten.
pi_31684845
sport_life, whatever laat ik maar zo volwassen zijn om er niet verder op in te gaan. Als je het topic nog even goed doorleest snap je wel wat ik bedoel. Ontopic maar weer
pi_31685022
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 18:26 schreef Ingridh007 het volgende:
Als manager (to be) zijn dat wel dingen, waar je mee om moet leren gaan.
Klinkt dus als een uitstekende stageplek waar enorm veel te leren valt.

Jammer dat jij dat niet ziet....en wie weet ooit wel ergens manager gaat worden....
sinds wanneer heb je een managementopleiding op MBO niveau? Is het niet meer een operationele opleiding?
pi_31685117
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 20:01 schreef Billy_Mack het volgende:

[..]

sinds wanneer heb je een managementopleiding op MBO niveau? Is het niet meer een operationele opleiding?
Ach, manager is een ruim begrip. Uiteindelijk is de kerel met de grootste pet bij de BurgerKing ook manager. Het lijkt me helemaal niet verkeerd om op MBO niveau mensen wat bij te brengen over de dagelijkse 'bedrijfsleiding'... Maar goed, dan niet huilen als je bij de Gamma zit, had je maar zelf een betere stage moeten regelen...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_31685235
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 19:51 schreef Sport_Life het volgende:
Volgens mij snap jij de strekking van mijn post niet helemaal... En nee, ik ga het niet speciaal voor jou uitleggen, daar er genoeg mensen zijn die het wel vatten.
Ik begrijp je ook niet helemaal hoor, als hij nml HBO management had gedaan en bij de gamma was gaan stagelopen had hij hetzelfde gehad.
pi_31685249
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 18:33 schreef Overlast het volgende:
Ingrid denk eens na.
Hij doet een mbo opleiding tot manager.
Een manager heeft doorgaans meer capaciteiten dan zijn ondergeschikten, en aangezien iedereen tegenwoordig minimaal mbo doet, zal je met een mbo managementdiploma nergens als manager aan de slag kunnen.
Maar je hebt wel gelijk op een ander punt, leer ervan, want dit is je toekomst. Tussen de freaks.
Mijn god, dit meen je niet, MBO manager!?
Waar gaat dit heen.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 20:16:24 #25
40458 -chefke-
nu met extra zegels
pi_31685356
whahha dan wordt jij een zo geheten MT`er bij een gamma tering wat veegden wij onze reet af aan die gasten wat een sukkels. heb 2,5 jaar gewerkt bij dat trieste bedrijf wat een elende. de collega`s waren oke alleen die rukkers die je een beetje kwamen vertellen wat je moest doen terwijl je dat allemaal al netjes zelf wilde gaan doen omdat iedere L*L dat zelf wel kan bedenken. die gasten waren ook niet meer een soort loophondje van de heren op het hoofdkantoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')