uhm meeste ondernemers zijn ooit gestart bij het MBO hoor.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:38 schreef Quinazoline het volgende:
MBO opleiding ondernemer/ manager ???Niet om het een of ander hoor, maar welke manager komt er van het MBO??Is dit serieus een opleiding?
hij/zij heeft MAVO gedaan, en zit nu op het MBO, net zoals jij eerst, Sport_Lifequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:34 schreef Sport_Life het volgende:
had je maar beter je best moeten doen op de middelbare school, dan zat je nu op het HBO.
/opa modus.
Ja, hoor je mij klagen dan? Ik heb toch ook gewoon mijn MBO stages afgerond zonder te zeikenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:00 schreef Billy_Mack het volgende:
[..]
hij/zij heeft MAVO gedaan, en zit nu op het MBO, net zoals jij eerst, Sport_LifeHet enige verschil is dat jij nu klaar bent me je MBO, en dat hij/zij er vooralsnog op zit. Kinderachtig van je Sport_Life...
grappig dat je altijd begint te scheldenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:45 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ja, hoor je mij klagen dan? Ik heb toch ook gewoon mijn MBO stages afgerond zonder te zeiken.
Kneus..
sinds wanneer heb je een managementopleiding op MBO niveau? Is het niet meer een operationele opleiding?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:26 schreef Ingridh007 het volgende:
Als manager (to be) zijn dat wel dingen, waar je mee om moet leren gaan.
Klinkt dus als een uitstekende stageplek waar enorm veel te leren valt.
Jammer dat jij dat niet ziet....en wie weet ooit wel ergens manager gaat worden....
Ach, manager is een ruim begrip. Uiteindelijk is de kerel met de grootste pet bij de BurgerKing ook manager. Het lijkt me helemaal niet verkeerd om op MBO niveau mensen wat bij te brengen over de dagelijkse 'bedrijfsleiding'... Maar goed, dan niet huilen als je bij de Gamma zit, had je maar zelf een betere stage moeten regelen...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:01 schreef Billy_Mack het volgende:
[..]
sinds wanneer heb je een managementopleiding op MBO niveau? Is het niet meer een operationele opleiding?
Ik begrijp je ook niet helemaal hoor, als hij nml HBO management had gedaan en bij de gamma was gaan stagelopen had hij hetzelfde gehad.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:51 schreef Sport_Life het volgende:
Volgens mij snap jij de strekking van mijn post niet helemaal... En nee, ik ga het niet speciaal voor jou uitleggen, daar er genoeg mensen zijn die het wel vatten.
Mijn god, dit meen je niet, MBO manager!?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:33 schreef Overlast het volgende:
Ingrid denk eens na.
Hij doet een mbo opleiding tot manager.
Een manager heeft doorgaans meer capaciteiten dan zijn ondergeschikten, en aangezien iedereen tegenwoordig minimaal mbo doet, zal je met een mbo managementdiploma nergens als manager aan de slag kunnen.
Maar je hebt wel gelijk op een ander punt, leer ervan, want dit is je toekomst. Tussen de freaks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |