[besjing moot on] Tanja + Denken ??? Hummm ??? [besjing moot of]quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:19 schreef Foreverblue het volgende:
[duistere stem] Tanja zit een sinister plan te bedenken om haar medebewoners nog meer dwars te kunnen zitten en hoe ze de baby in kan zetten om stemmen te winnen voor donderdag [/duistere stem]
[afbeelding]

vreemdquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:31 schreef frizti het volgende:
Waarom is de bonenkamer niet meer in beeld ??

Omdat Joost te goor is om naar te kijken! Wat een vieze vent is dat zeg.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:31 schreef frizti het volgende:
Waarom is de bonenkamer niet meer in beeld ??

Fok was traag maar nu gaat het weer iets beter.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:26 schreef Djoj het volgende:
Het is weer een ramp op FOK...duurt een lichtjaar eer de pagina geladen is, ligt het bij mij of zijn er meer die hier last van hebben??

Das de censuur.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:51 schreef regenworm het volgende:
Wordt er nog gewerkt in het huis.
Zie niemand meer werken of is de regie in slaapgevallen.

Is er iets gebeurt dan wat mij niet mogen weten.quote:

Het zal wel een normaal rantsoen zijn want het is ook niet goed om zolang zo weinig te etenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:59 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben écht heel erg....
Ben zo aangestoken door die brei-opdracht van vorige week dat ik vanmiddag leuke wol ben gaan halen en nu bezig ben met m'n eerste sjaal....![]()
Volgende week zit ik nog bonen te tellen![]()
Maar goed, die weekopdracht gaan ze dus never, nooit niet halen... Ben benieuwd of BB coulant zal zijn met het volgende rantsoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |