Precies, en dan werken in groepjes van 3, dan hebben ze ook allemaal 8 uur vrij tussendoor. Dus tijd zat om te slapen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:55 schreef flugeltje het volgende:
Toch denk ik dat ze mbt de weekopdracht veel te 'klein' denken... Ze werken vanuit kleine hoopjes en dat gaat volgens mij langzamer dan één grote stapel en ieder zijn eigen 'kleur' daaruit schuiven...
Dus met vier personen schuift één persoon de mais ertussenuit en op de grond (wellicht het dekbed zodat verplaatsen later makkelijker is) één persoon pakt zwart, de ander rood en de laatste de gespikkelde. Je houdt dan als het goed is drie grote stapels over....
Zoals ze nu bezig zijn gaat het niet goedkomen.
wat bedoel je scanman?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:09 schreef scanman01 het volgende:
Lieske komt er nu niet goed vanaf in de groep.
klopt, er zit gewoon een scheetje dwars danquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:12 schreef riri het volgende:
kijkt ze lacht zegt Tanja.....
een baby van die leeftijd kan nog niet eens lachen
Goedkoop scoren met een babietje vind jij wel leuk dus. Nou, Talpa ook.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind die screens maken wel leuk. Ik zit niet te wachten op al die momenten op tv.
Ze werd behoorlijk negatief neergezet door Roel, Ingrid, Chantal en Joost. Ze vonden haar de vorige keer veel te hyper en te vrolijk. Ze werkte hun op de zenuwen, zeiden ze net.quote:
Als jij dat zo wilt uitleggen, okee.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Goedkoop scoren met een babietje vind jij wel leuk dus. Nou, Talpa ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |