zoiets zei ik dus ook al eerder.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:30 schreef Marsepein het volgende:
Kan het niet zijn dat de bepaalde soorten juist drijven of zinken in normaal/zoet/zout water. Zodat je door alles te verplaatsen naar de keuken massa's tegelijk kunt sorteren. (En de hoes is dus voor het verplaatsen)
op kleur sorteren is toch echt het scheiden van verschillende kleuren. vind ikquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:26 schreef flugeltje het volgende:
Zouden misschien de rode, de gespikkelde en de zwarte bonen gewoon bij elkaar mogen?
Er staat namelijk niet bij dat ze PER KLEUR in zakjes moeten....
Geen hulpmiddelen toch?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:30 schreef Marsepein het volgende:
Kan het niet zijn dat de bepaalde soorten juist drijven of zinken in normaal/zoet/zout water. Zodat je door alles te verplaatsen naar de keuken massa's tegelijk kunt sorteren. (En de hoes is dus voor het verplaatsen)
waarom sorry?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:34 schreef flugeltje het volgende:
Sorry allemaal, maar ik vind het een mooi kiendje
Ze krijgt al een kleurtje....
ik meen ergens gelezen te hebben dat er niets in of uit de kamer mochtquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:32 schreef cherry19 het volgende:
maar ze mogen alleen sorteren opde werktafel . die moeten ze dus in de kamer zetten ..
Omdat je over het algemeen geen positieve dingen mag zeggen over dingen die met Tanja te maken hebben....quote:
quote:
Er staat nergens iets over het gebruik van de hulpmiddelen, en ik dacht dat er geen andere spullen als bonen e.d. in en uit de kamer mogen worden meegenomen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:35 schreef avonne het volgende:
[..]
ik meen ergens gelezen te hebben dat er niets in of uit de kamer mocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |