quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:31 schreef Inca het volgende:
[..]
als ze pauze hebben gooit bb der weer zakken bonen in![]()
nee stond er niet in volgens mij het aantal zakjes of alles gedaan moest worden vreemdquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:43 schreef flugeltje het volgende:
Niet om het één of ander, maar stond in de opdracht ook wanneer deze wél gelukt was? Moeten ze wel álle bonen inpakken of is er wellicht een maximum.....
Roel heeft last van zijn nek en lieske is moe dat kan je goed aan haar gezicht zien.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:45 schreef scanman01 het volgende:
Roel is behoorlijk moe volgens mij. Lieske ook.
[afbeelding]
Ze heeft overigens wél gelijk....quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:49 schreef Stereotomy het volgende:
Takketrut Tanja, anders ga je ZELF even die kamer in om het allemaal te bekijken, of even mee te helpen. trut
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:47 schreef Anitra het volgende:
Het rompertje is overigens te kop bij talpa.tv. Alleen ze verkopen ze in een niet bestaande maat
bron
mis volgens mij ff watquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:49 schreef Stereotomy het volgende:
Takketrut Tanja, anders ga je ZELF even die kamer in om het allemaal te bekijken, of even mee te helpen. trut
die "takketrut" heeft gewoon gelijkquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:49 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb Chantal horen zeggen dat er in de opdracht stond dat elke boon in een zakje moest.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:43 schreef flugeltje het volgende:
Niet om het één of ander, maar stond in de opdracht ook wanneer deze wél gelukt was? Moeten ze wel álle bonen inpakken of is er wellicht een maximum.....
Tanja had de vorige keer ook al aanwijzingen van BB gekregen hoe ze de opdracht het best kon doen (Winnie de Poeh). Zag je haar reactie bij de live uitzending, toen ze zeiden dat "Tanja de beste manier had" ? Exact dezelfde lauwe, koele reactie als toen Linda zei dat Geesje bij de bevalling mocht zijn. Voorkennis dus.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze heeft overigens wél gelijk....
Ja das mijn idee ook, 3 man bezig met ieder een eigen kleur boon. en 1 persoon om de zakjes te vullen, te wegen en gelijk dicht te maken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:51 schreef regenworm het volgende:
Het idee van tanja is gewoon het beste idee.
Een grote hoop bonen op tafel en ieder een kleur boon uit sorteren,
ze kwam wel met een prima ideequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:50 schreef newsman het volgende:
Ooh Tanja heeft het over we week opdracht, ze heeft echt goed meegewerkt
En waarom gaat mevrouw takketrut niet even de kamer zelf in om de overige bewoners te ondersteunen? Is module Big Tanja nu geheel afgesplitst van Big Brother?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
die "takketrut" heeft gewoon gelijk![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |