abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31680820
Beste mensen,

Stel hier al uw vragen mbt de BaMa structuur, zoals die voorkomt in de studies rechtsgeleerdheid.

TS begint: wat kan men op de arbeidsmarkt met een universitaire LLB concreet doen? Ik denk niet veel. Wat heeft de titel dan voor nut?
pi_31680903
Waar wordt in Nederland (buiten Maastricht) een engelse LLB gegeven?
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_31680966
in Nijmegen krijg je ook gewoon je bachelor of laws (LLB)
pi_31681067
Dus de studie is daar ook in het engels?
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_31681497
nee, maar dat is MER of HBO-rechten ook niet, en daar krijg je ook een LLB (vooralsnog, belachelijk trouwens)
pi_31683136
Wat is daar belachelijk aan Het was toch juist de uni waarop je zat die goed staat op je CV? Ik word echt moe van die huilies op de universiteit die menen dat hun studie niets meer waard is. Gaap! Je studie is even veel waard als je er zelf van maakt.
pi_31683331
Mijn vrouw en ik wonen nu nog in Brazilie. Mijn vrouw doet hier een universitaire studie rechten. Echter zou zij hierna een master willen doen in Internationaal recht. Nu hebben wij tevens plannen om naar Nederland te verhuizen (over een jaar ofzo). Mijn vraag is, denk dat ik deze hier wel kan stellen, zoniet, dan schoppen jullie mij maar, welke universiteiten er zijn voor een master internationaal recht in nederland in het engels. Heb al op de site van universiteit van Leiden zitten kijken, en dat is wel één van de mogelijkheden. Maar zijn er meer mogelijkheden?
pi_31683873
Ik ben bijna om de zelfde reden opzoek LLM is gelukkig wel in veel plaatsen in het engels te volgen. UvA/VU/Maastricht...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')