Jzs wat heb jij het slecht. Schop je ouders naar de tering kan je mooi een aanvullende beurs aanvragen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:16 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik heb niet eens een aanvullende beurs.
Woon je nu bij je ouders of uit huis. als je uit huis woont en dit deed je al toen je die 230 kreeg dan moet je de IB ff bellen want dan is er gewoon iets mis. Had een kennis van me ook. duurde even maar daarna kreeg hij wel alles met terug werkende kracht terug.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:22 schreef flexje het volgende:
k kreeg voorheen rond de 230 euro, nu maar 59....snap het ook niet
Ik woon nog thuis , kreeg voorheen gewoon een aanvullende beurs....quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:24 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Woon je nu bij je ouders of uit huis. als je uit huis woont en dit deed je al toen je die 230 kreeg dan moet je de IB ff bellen want dan is er gewoon iets mis. Had een kennis van me ook. duurde even maar daarna kreeg hij wel alles met terug werkende kracht terug.
Doe je knap. De standaard beurs is 74 euro of zoquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:22 schreef flexje het volgende:
k kreeg voorheen rond de 230 euro, nu maar 59....snap het ook niet
Ja, de brief duidelijker lezen, het staat er gewoon in.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:28 schreef flexje het volgende:
[..]
Ik woon nog thuis , kreeg voorheen gewoon een aanvullende beurs....
Had IBG ff gebeld, mn ouders moeten een inkomensverklaring van de belastingdienst opsturen :/
57quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:28 schreef Verstreujem het volgende:
[..]
Doe je knap. De standaard beurs is 74 euro of zo![]()
Sorry het is nog minder:quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:28 schreef Verstreujem het volgende:
[..]
MBO krijgt minder.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:28 schreef Verstreujem het volgende:
[..]
Jeeeh, wat heb jij het rot zeg...ouders die teveel verdienen zodat jij geen geld krijgt.....echt heel rot voor je.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:16 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik heb niet eens een aanvullende beurs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |