Mits ik niet iets anders te doen zou hebben was ik gewoon aan de slag gegaan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:51 schreef DoctorB het volgende:
Jankerd.
Ik werk bijna elk weekend.
Terwijl mijn normale werktijden ma t/m vrij 08:00-17:30 zijn...
luilak.
Dat jij naast je werk verder geen leven hebt kunnen wij toch niks aan doenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:51 schreef DoctorB het volgende:
Jankerd.
Ik werk bijna elk weekend.
Terwijl mijn normale werktijden ma t/m vrij 08:00-17:30 zijn...
luilak.
Het hebben van een leven wordt zwaar overschat...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:55 schreef Kunstgebit666 het volgende:
[..]
Dat jij naast je werk verder geen leven hebt kunnen wij toch niks aan doen![]()
Het gaat over de ICT infrastructuur. Directie heeft bepaald dat we dit zelf doen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:58 schreef Xcalibur het volgende:
wat heb jij uberhaupt met die verhuizing te doen? Kan hij geen verhuisbedrijf bellen ofzo?
Verder lijkt het me een nogal onredelijke actie, zeker op zo'n korte termijn...
Ik weet niet hoe zwaar wegend de verhuizing is maar in hoeverre kan je het met je werkgever bespreken dat je dan niet kan werken? Lijkt mij niet gezond voor de sfeer om er een conflict van te maken.quote:Zolang de werkgever geen zwaarwegend belang kan aantonen, is werken in het weekend niet verplicht.
http://www.pwnet.nl/artikel_print.jsp?art=20348
Nee, het komt niet uit de lucht vallen maar het gaat over een andere locatie/kantoor.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:05 schreef DoctorB het volgende:
Dit komt dus niet uit de lucht vallen. Dit had je redelijkerwijs van tevoren aan kunnen zien komen.
Of ben jij zo'n vakbondsmannetje wat kickt op regeltjes neuken?
Lezen is ook zooooo moeilijk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:40 schreef paultjuhhh het volgende:
Niet zeurenik werk zovaak op zaterdag en zondag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |