dankjequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:43 schreef _moder8or_ het volgende:
Slaap lekker Boeman!
En saaw. Nog een leuke weekend gehad?
ben een dag ziek geweestquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:43 schreef _moder8or_ het volgende:
Slaap lekker Boeman!
En saaw. Nog een leuke weekend gehad?
Gezelligquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:44 schreef saaw het volgende:
[..]
ben een dag ziek geweestverder was het ehct geweldig
vrijdag naar een superleuk 80's feestje geweest en gister met vrienden rondgehangen
en nu is officieel de vakantie begonnen
thanksquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:45 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
GezelligEn voor jou een fijne vakantie toegewenst!
Trouwens. Ik zie geen smilies meer op het forum
wat is er toch zo erg aan zwaaien?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:57 schreef SergeantSchaaldier het volgende:
[..]
Yup, volk.
Één man maar hoor...
En niet zwaaien.
deze ookquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:58 schreef SergeantSchaaldier het volgende:
[..]
Het beweegt zoveel die smiley
Het maakt me echt geen hol uit hoor eerlijk gezegdquote:
Waarom dat danquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:02 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ey had Jag nou ruzie met de mods ?
Sorry , roze haarverf al helemaal niet.quote:
is het ook maar ik heb het net beloofd en ik ga er echt niet onderuit komenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:04 schreef SergeantSchaaldier het volgende:
[..]
Sorry , roze haarverf al helemaal niet.
Lijkt me zonde trouwens.
Hij vond het niet leuk dat ze niet aanwezig waren ofzo ?quote:
Hey, wie zegt dat ik weg ga?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:07 schreef cerror het volgende:
Doei saaw en hoi + doei AMD.
Niemand.quote:
Neun, en jij?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:10 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
dan is het goed
Alles goed gozer?
Ola DM.quote:
Hoi C alles goed ?quote:
Hierquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Waar zijn de gezellige users ?
Trustequote:
Jij bent toe aan vakantiequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 08:56 schreef snopprinses het volgende:
beh slechte zin :/
Ik kom net uit bedquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:58 schreef snopprinses het volgende:
meh..heeft iemand nog goed/leuk nieuws?
Heb jij een brilquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:14 schreef snopprinses het volgende:
mwah het gaat..heb genoeg van stage :/
ben moe enzo en mn lenzen werken de laatste tijd niet mee..dus loop ik steeds met een bril rond die pijn doet
Geen probleem. Ik moet er leren mee te leven!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:33 schreef snopprinses het volgende:
jahwie niet tegenwoordig ;p
maar heb niks meer gedaan, gisteren gaan slapen en vanmorgen nog geen tijd gehad, en ben em vergeten op mn stick te zetten :$
quote:beh..kreeg ik tijdje terug te horen dat we een week vrij krijgen met kerst, lees ik nou net op schoollog dat als het bedrijf bijv met kerst tot nieuwjaar dicht is je al 3 van de 5 vrije dagen kwijt ben![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:36 schreef snopprinses het volgende:
en omdat ik een hele week vrij krijg en kerst half in het weekend valt. heb ik dus 4 vrije dagen gekregen. dus heb ik nog maar 1 vrije dag over >_<
Alles prima hier. Lekker geslapen, zojuist even ontbeten, heerlijk weer buiten.quote:
Heerlijk weer? Het giet hierquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Alles prima hier. Lekker geslapen, zojuist even ontbeten, heerlijk weer buiten.
Hoei st daar?
dat dillema heb ik vannacht gehadquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:05 schreef Talena het volgende:
Bleeehhh!
Ik zit nog in mn pyamma en ik wil niet douchen, aankleden e.d maar ik moet naar buiten om sigaretten te kopen
Bleehhh!!
Wie komt ze even brengen
Zo'n mooie meid, en dan nog rokenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:05 schreef Talena het volgende:
Bleeehhh!
Ik zit nog in mn pyamma en ik wil niet douchen, aankleden e.d maar ik moet naar buiten om sigaretten te kopen
Bleehhh!!
Wie komt ze even brengen
Op Fok! jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:13 schreef snopprinses het volgende:
ga je ons bespieden?
Ah net zo lekker als hier dus.quote:
dagquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:11 schreef _moder8or_ het volgende:
Hey dames. Ik ga jullie verlaten
Heb nog een hele weg te gaan om Quake 4 uit te spelen. Ik hou jullie in de gaten op de laptop
Het leven zit vol met verassingen hae?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:08 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zo'n mooie meid, en dan nog roken
Haha een tijdje veel quake 3 Arena gespeeldquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:20 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
![]()
@ Talena: Je speelt ook Quake?
Ik zit op dit moment erg vastquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:24 schreef Talena het volgende:
[..]
Haha een tijdje veel quake 3 Arena gespeeld
Nu heeft mn broertje quake 4, maar ik weet dat als ik er aan begin er niet meer mee stop
Tuurlijkquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:26 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En, rijbewijs gehaald?
Jebent zo vrolijk
Haha nee, ik heb het gister pas een kwartiertje gespeeldquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:26 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik zit op dit moment erg vastMaarja, jij weet het vast ook niet
Zie het Quake 4 topic. Heb het net gepost!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:27 schreef Talena het volgende:
[..]
Haha nee, ik heb het gister pas een kwartiertje gespeeld
Serieus?quote:
neuh, maar vorige jaren welquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:37 schreef Talena het volgende:
Saaw, jij zit toch op 't st. nicolaas?
Nou. Doe er wat aanquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:39 schreef snopprinses het volgende:
woh..ik wil ook mn rijbewijs!
Wanneer mag je afrijden?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:51 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik ben ermee bezig
gister lekker geparkeerd ;p
hoezo dacht je dat dan? zat/zit je daar? ken ik je?quote:
Dus we kunnen nu beter bij het circuit van Gennep uit de buurt blijven?quote:
En probeer (als voetganger) uit te kijken als je oversteektquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dus we kunnen nu beter bij het circuit van Gennep uit de buurt blijven?![]()
Ik denk dat dat niet eens zin heeft.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:05 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En probeer (als voetganger) uit te kijken als je oversteekt
Hoeft niet hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dus we kunnen nu beter bij het circuit van Gennep uit de buurt blijven?![]()
Hoeveel lessen heb je dan nodig?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:06 schreef snopprinses het volgende:
[..]
als ik genoeg lessen heb gehad
zit nu op 15
heeft niks met genoeg lessen te maken hoor maar of je een beetje kan rijdenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:06 schreef snopprinses het volgende:
[..]
als ik genoeg lessen heb gehad
zit nu op 15
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet eens zin heeft.Ze kunnen er beter een brug over de weg bouwen.
![]()
dunno, ligt eraan hoe snel ik het leer hequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:09 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hoeveel lessen heb je dan nodig?
Ik dacht dat Graveland dat een keer zei, en ik dacht dat ik je een keer zag uitstappen bij Prinses Irenelaan (St. Nicolaas dus) bij lijn 5..quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:01 schreef saaw het volgende:
[..]
hoezo dacht je dat dan? zat/zit je daar? ken ik je?
zit nu [zoals jag al mooi vertelde] op het Luzac, prive-school op de Prinsengracht [naast de ABN op de Vijzelstraat], daar doe ik 5 en 6 vwo in 1 jaar
Succes dan met het leren van je theorie (eitjequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:13 schreef snopprinses het volgende:
[..]
dunno, ligt eraan hoe snel ik het leer he
ik heb alle speciale verrichtingen nu gehad. Ga me deze week opgeven voor theorie
En dan zien we wel hoe het gaat..
kan wel kloppen ja, ik heb er 6 jaar op gezetenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:15 schreef Talena het volgende:
[..]
Ik dacht dat Graveland dat een keer zei, en ik dacht dat ik je een keer zag uitstappen bij Prinses Irenelaan (St. Nicolaas dus) bij lijn 5..
Ik fiets elkedag langs de Luzac
Ik woon in de jordaan, dicht bij de prinsengrachtquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:29 schreef saaw het volgende:
[..]
kan wel kloppen ja, ik heb er 6 jaar op gezeten
waar woon je dan en waar moet je heen dat je er langs fietst?
en hoelaat?dan kan ik misschien zwaaien
ooh okequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:37 schreef Talena het volgende:
[..]
Ik woon in de jordaan, dicht bij de prinsengracht
Niet echt vaste tijdstippen, want ik ga met de 5 naar school en niet met de fiets
jah als dat toch kon!quote:
Succes en bedankt!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:08 schreef snopprinses het volgende:
[..]
jah als dat toch kon!
oeh ik ga zometeen ff je banner in mn portfolio zetten plus de url naar je website
Jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:24 schreef _moder8or_ het volgende:
Hey Palau en _xbox_
Gaat er veel van je haar evanaf?
Hoe lang is bij jou lang?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:28 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ja![]()
Als het zo lang is kan ik er niks meer mee. Dus moet het korter worden.
Weet ik, maar ik vind het te langquote:
Talena tochquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:56 schreef Talena het volgende:
Nog steeds geen sigaretten en nogsteeds in pyamma
En een buik vol spaghettie
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:08 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Talena toch.
Moet ik ze dan voor je halen?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:11 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hey Maikuuul!
Waar was je de hele tijd? Op school ofzo?
was je poster goed?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:24 schreef Maikuuul het volgende:
[..]kheb 3 uurtjes les gehad maar toch, 2 tussenuren etc dus had geen zin om naar huis te gaan.
Dus je laat ons gewoon in de steek.?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:24 schreef Maikuuul het volgende:
[..]kheb 3 uurtjes les gehad maar toch, 2 tussenuren etc dus had geen zin om naar huis te gaan.
En je weet je rooster niet?:Pquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:33 schreef Eix het volgende:
Gdv, ligt de website van mijn school eruit.![]()
Dat weet ik wel, kweet alleen niet of ik uitval heb morgen.quote:
quote:
Die hoef ik volgende week pas te laten zien ofzoquote:
Vertel me niets over Amsterdam hoor. Ik kan alleen maar de ArenA boulevard te vinden!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:45 schreef Talena het volgende:
[..]
Valt mee hoor
Hint: tussen het AnneFrankHuis en Coffeeshop Softland II
ja hoor, maar me niet meer in een gesprek met Lauraine gooien. keej?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:45 schreef Maikuuul het volgende:
Hey Imberr, will je me weer unblocken op msn ?
Goedquote:
Haha ok, vanaf daar is het nog wel een stukje lopenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:47 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Vertel me niets over Amsterdam hoor. Ik kan alleen maar de ArenA boulevard te vinden!
Dan ben ik misschien wel langs je huis gelopen twee weken geleden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:45 schreef Talena het volgende:
[..]
Valt mee hoor
Hint: tussen het AnneFrankHuis en Coffeeshop Softland II
Dus je woon dicht bij de ArenA?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:50 schreef Talena het volgende:
[..]
Haha ok, vanaf daar is het nog wel een stukje lopen![]()
![]()
Mooi zo. Met mij gaat het ook geod!quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dus je woon dicht bij de ArenA?
oww okquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Die hoef ik volgende week pas te laten zien ofzomaar ik weet bijna zeker dat ik hem goed heb, als je ziet wat anderen doen in Paint rofl
gewoon plaats plakken met een andere achtergrondskleur
Zie je hoe veel ik van Amsterdam weetquote:
Sjiekquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:06 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ga ff op de bank liggendas me altijd hendig lekker om te doen
wil je gewoon http://www.worldracing.nl als url hebben?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:08 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zie je hoe veel ik van Amsterdam weet
[..]
Sjiek
Yup. Dat is de originele link. Maar nu dus nog niet online voor de andere mensenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:12 schreef snopprinses het volgende:
[..]
wil je gewoon http://www.worldracing.nl als url hebben?
dan moet die mensen nog maar ff wachtenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:18 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Yup. Dat is de originele link. Maar nu dus nog niet online voor de andere mensen
1 januari inderdaadquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:23 schreef snopprinses het volgende:
[..]
dan moet die mensen nog maar ff wachten
Al op je deurmat gekeken? Of heb ik een verkeerde merk uitgekozen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:27 schreef Talena het volgende:
Ik ga maar eens douchen
Aankleden
Eindelijk sigaretten kopen aangezien Jeffrey (moder8or) er nog steeds niet is
Kusjes
okquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:29 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
1 januari inderdaad
[..]
Al op je deurmat gekeken? Of heb ik een verkeerde merk uitgekozen?
Klassequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:34 schreef snopprinses het volgende:
[..]
okhij staat erop
www.moonzine.tk
oeh ok, ik zal eens kijkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:39 schreef Eix het volgende:
Oh, snoppie, ik zie dat je zo'n .tk domein hebt. Volgens mij kun je dat reclame gedoe ook uitzetten of wijzigen als je eens bij dot.tk kijkt.
Ik ga een ark bouwen, wat een regen hier.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:43 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
hallo![]()
Ben weer terug van de kapper.
Is maar 2 min fietsen en ik ben helemaal doorweekt![]()
Ik sponsor alleen maar op goede doelenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:04 schreef Maikuuul het volgende:
Jeh gek ik was op de bank aant liggen, ik voerde een van mijn favoriete hobby's uit : Liggen/slapenzo lekker is dat gek, wie wilt me sponsoren zodat ik hendig veel kan slapen en mijn studie opgeven ?
Ik zie alweer blauwe luchtquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:59 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik ga een ark bouwen, wat een regen hier.![]()
En ik kan natuurlijk fulltime fokker worden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:05 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik sponsor alleen maar op goede doelen
Sorry, nog steeds geen interessequote:
Kom, 1xtje !quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Sorry, nog steeds geen interesse![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:21 schreef Eix het volgende:
Wat als iemand met de username 'Ik-ben-homo' sponsort.Leuke stikker.
Je topic is alweer dichtquote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:27 schreef Talena het volgende:
Ja fok het!
Ik ga sigaretten halen!
stomme moder8or
Gooi ik een pak sigaretten in je bus, is het weer niet goedquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:27 schreef Talena het volgende:
Ja fok het!
Ik ga sigaretten halen!
stomme moder8or
open er een topic overquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:35 schreef Palau het volgende:
Misschien dat er wel mensen die een keitoffe sticker willen zien op je scooter
Heb jij hem al gezien?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:51 schreef the_legend_killer het volgende:
Doom film is wel vetjes/sjiek
he gadverquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:00 schreef Maikuuul het volgende:
Ja gek ik was net ff eten daarom zei ik niks, na het eten heb ik ff flink stukjes verteerd eten uit mijn anus laten floepsen
Aha. Lijkt mij echt een butt movie!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:01 schreef the_legend_killer het volgende:
trailer.
Zag er mooi uit. Ik verwacht er veel van.
daardoor heb ik blijkbaar heel deeltje 339 gemistquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Deze SC gaat ook neit snel vol in vergelijking met die van gister avond he![]()
Die zat echt zo snel volquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:09 schreef Imberr het volgende:
[..]
daardoor heb ik blijkbaar heel deeltje 339 gemist![]()
zet maar een mooie Dribbel foto op je brommobielquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:12 schreef Maikuuul het volgende:
Ey gek hij is nog open
Ik zoek sponsors !
je praat toch niet met een zachte G hequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:14 schreef snopprinses het volgende:
[..]
maastricht, st.pietersberg om iets preciezer te zijn
moet geen probleem zijn toch?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Kijk zo gaat het topic al weer veel sneller![]()
nog ff en deze zit ook vol![]()
zelfs rasechte Brabanders doen datquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
je praat toch niet met een zachte G he![]()
Geef me 5 minuten dan heb ik em volquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
moet geen probleem zijn toch?
en een eervolle vermelding in het ban-meld topicquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Geef me 5 minuten dan heb ik em vol![]()
Dan blijf ik wel hierquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zelfs rasechte Brabanders doen dat![]()
Oeh, een grotbewoner!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:14 schreef snopprinses het volgende:
[..]
maastricht, st.pietersberg om iets preciezer te zijn
JA JA JA JAAAAquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:13 schreef snopprinses het volgende:
[..]
wil je ook bij mij komen eten?
Dus die zachte G is de reden helemaal nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan blijf ik wel hier![]()
Ben weer bij mijn ouders paar dagen, dus er wordt weer voor me gekookt![]()
Heb ik al, 2x in een maand, een keertje extra zal me watquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en een eervolle vermelding in het ban-meld topic![]()
jewelquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
je praat toch niet met een zachte G he![]()
bijna danquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:18 schreef the_legend_killer het volgende:
2 minuten en ik maak ook een topic vol
ik ga daar maar niet voor.. gaat m'n gemiddelde omlaag natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Heb ik al, 2x in een maand, een keertje extra zal me wat![]()
bijna geluktquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Kutzooi ik wilde een 5 dubbele post doen
5 euro ... zoals je ziet bij mijn eisenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
zet maar een mooie Dribbel foto op je brommobiel![]()
moet je wel nu komenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:21 schreef _moder8or_ het volgende:
En snop. Heb je nog voor mij plek over
Het was eerst ook alleen een FB ban, en nu nog alleen een ONZ ban, dus ik kan hier gewoon doorpostenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ga daar maar niet voor.. gaat m'n gemiddelde omlaag natuurlijk.![]()
helemaal juistquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Zachte G is veel beter.
Die harde G bestaat niet eens wat in het noorden kunnen ze niet eens de G goed uitspreken. Ze zeggen rrrgrrrr
snel? neuh.. gewoon stug doorposten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Gaat fok bij jullie snel ?
Jullie posten zoveel achte mekaar
Hier praten wij met een keiharde Achterhookse gquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Zachte G is veel beter.
Die harde G bestaat niet eens wat in het noorden kunnen ze niet eens de G goed uitspreken. Ze zeggen rrrgrrrr
damnquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:30 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Vroeger
Nee, sinds Fok! weer snel is, is het 1 pagina vol in 4 minuten
precies jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:31 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Moet je opletten
Ben jij weg, dan gaat Fok! weer sneller!
okeeeequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:22 schreef snopprinses het volgende:
[..]
neen, onderaan de berg
maar ben wel vaak in de berg ;p
[..]
kom maar
lui zijn is oké ménquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:31 schreef cerror het volgende:
Ik ga maar eens shag halen en m'n broek langs ma brengen om het te laten maken. (jezus wat ben ik lui)
lui -> lamquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:31 schreef cerror het volgende:
Ik ga maar eens shag halen en m'n broek langs ma brengen om het te laten maken. (jezus wat ben ik lui)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |