Kan, maar als ik dat niet wil? Plus dat dan misschien wel een ouder/verzorger opneemt die dan denkt van wtf is dit? (trouwens heb ik omdat mijn mobiel stuk is, een ander telefoontje en ik weet niet hoe je daarmee anoniem kunt bellen.quote:
Kerel, ik WOON in Ede, ik weet wel dat men daar met 0318 begint. Alleen ik kan dat 88 enz niet plaatsen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:26 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
0318 ede gld, elst ut, harskamp, de klomp, lunteren, renswoude, veenendaal, wekerom, bennekom, ederveen, otterlo
geloof je het nu? Of schaam je je ervoor dat je lesbisch bent.
Dat ik op vrouwen val, kan ik niet ontkennen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:26 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
0318 ede gld, elst ut, harskamp, de klomp, lunteren, renswoude, veenendaal, wekerom, bennekom, ederveen, otterlo
geloof je het nu? Of schaam je je ervoor dat je lesbisch bent.
Homofiel dan. Volgens mij ben je net uit de kast en heb je je aangemeld bij de gereformeerde schandknaap vereniging te Lunteren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:28 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Dat ik op vrouwen val, kan ik niet ontkennen.![]()
![]()
Oke.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:29 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Homofiel dan. Volgens mij ben je net uit de kast en heb je je aangemeld bij de gereformeerde schandknaap vereniging te Lunteren.
Dan heb je dikke kans dat het een nieuwe nummer is van een provider anders dan KPN. VoIP van Chello, Tiscali, of .... ?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:27 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Kerel, ik WOON in Ede, ik weet wel dat men daar met 0318 begint. Alleen ik kan dat 88 enz niet plaatsen.
Ah oke..quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dan heb je dikke kans dat het een nieuwe nummer is van een provider anders dan KPN. VoIP van Chello, Tiscali, of .... ?
Spaar me de foto's van je pa.quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:41 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
En je studeert HBO-V, als kerel?
Dus ik kan je even niet volgen.quote:Geboortedatum: 1985-00-00
Opleiding: Fysiotherapie!!
Precies, ze staan te koop.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |